Gå til innhold

Hvem er førstegangs her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg og er veldig spent! Spent på alle symptomer, men mest av alt for fødselen så klart;-) Jeg er i dag 5+0

Flere? Og hvor langt er dere på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei... jeg er 7+0 i dag:) har vært gravid en gang før, men mistet. nå er jeg gravid igjen, så det blir min første:) :) :) jeg er og veldig spendt. skal på ul i morgen, er både redd,og nervøs, samtidig som jeg gleder meg veldig:)skremmende og spennende tid dette her:)

Skrevet

Hei:)

Jeg er 9+3 og gleder meg MASSE!! Er så spent på alt...synd at tiden går så sakte!! Når har dere termin?

Skrevet

Jeg har foreløpig termin 19.desember:-) Gleder meg også helt

vanvittig:-)

Skrevet

Hei!

Er første gang for meg også. Er rart, for man har hørt om kvalmen, men jeg var ikke forberdt på mye av det andre. Det føles stort, men har vel ikke gått ordentlig opp for oss. Jeg er 9+4 eller deromkring.

Alt er veldig spennende.

Skrevet

 

Hei, Venter min første :)

Jeg har termin ca. 20 november.

Skrevet

Jeg er førstegangs :) 10+4 i dag :)

Skrevet

Første gang for meg også, er 9+5 i dag om jeg husker riktig. Så langt har ikke svangerskapet helt svar til mine høye forventninger og tiden går altfor sakte. Men håper formen bedrer seg etterhvert:)

Skrevet

Jeg er oxo førstegangs;) Jeg er 10+4 idag.....blir veldig lettet når første tri er ferdig...:)

 

Skrevet

Hei :)

 

Jeg er også førstegangs. Er 6+3 idag.

Gleder meg så innmari mye!! :) Og sambo er helt i skyene.

Tiden går aaaaalt for sakte....helt sprøtt så tregt dagene kryper avgårde.

Skrevet

jeg er førstegangs:) vi gleder oss kjempe masse:)

 

er 11+3:)

Skrevet

Hei!

Jeg er førstegangs, er 11+4 tror jeg. Termin beg. av nov. Spennende og litt skummelt å være gravid. En omstilling, mange tanker og bekymringer, men også forventning og glede...

Skrevet

Hei! Jeg er gravid for første gang, 4+3 - kan det stemme? Har termin ca 22. desember, så det er veldig tidlig ennå, og jeg tar ingenting for gitt ettersom jeg har slitt mye med å bli gravid og måtte gjennom bl.a. to ivf. Men krysser fingrene for at alt går fint. Vi gleder oss sånn! Endelig ser det ut til at ønsket vårt om barn blir oppfylt :))

Skrevet

Hei!

 

Første gang for meg også. 10 + noen dager, og termin ca. 15 nov. Spennende, men samtidig merker jeg liksom ikke så mye til det. Kanskje det ikke har gått helt opp for meg enda?

 

 

Skrevet

Heia!

Jeg er førstegangs, 8+6 i dag og termin 19. november :-)

Gjest Mammamoms
Skrevet

Heisann :-)

 

Som førstegangs, henger jeg meg også på her. Er 6+6 idag, og har termin 5.desember.

Det kjennes fortsatt en smule uvirkelig, så det blir morsomt når det begynner å bli litt mage!

Skrevet

Hei, første gang her å! Alt er litt skummelt synes jeg:) Er 11+2 i dag...så snart ferdig med første trimester.

Skrevet

Hei, førstegangs jeg også. Er 7+2 i dag, og er mest glad for at kvalmen har begynt å gi seg ;)

Skrevet

Hei!

Førstegangs her også! Jeg er 11+6 i dag. Har foreløpig termin den 1 November. Skal til jordmor en tur i dag,også skal je ta ul på sykehuset i morgen....

Mye av mine symtomer begynner å bli borte,å magen vokser dag for dag:D Deilig:D

Skrevet

Hei hei...

 

Første gang på meg også.. Utrolig spennende.. Er i 7. svangerskapsuke.. Termin 10.des.! Det går altfor sakte og kan knapt vente til 1. tri er over.

Tør ikke å glede meg altfor mye.. Men merker jo godt at jeg er gravid..

Trøtt og kvalm, men foreløpig overkommelig.! Lykke til alle sammen

Skrevet

Jeg er også førstegangs... 9+4 i dag :o):o):o)

Synes dette er utolig spennende..

 

Lykke til alle sammen !

Skrevet

første her også... er 11+5 i dag..

Skrevet

hei...

jeg er førstegangs;-)

er 7+2 i dag.

det er veldig spennende, skal på første kontroll den 24 april!

Skrevet

Hei. Første her også,har vært gravid to ganger før,men mistet. Er nå 7+3 og det går bra(var på UL i går og da så vi hjertelyd og fosteret:) Termin er 1des. Har ikke vært kvalm,men oppblåst og vonde bryst!!

 

Lykke til!!

Skrevet

Førstegangs her, 3. gang jeg er gravid, de andre har endt i SA. Nå er jeg 5 uker på vei. Har ømme pupper, men blør litt. Håper det går denne gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...