fox`y Skrevet 15. april 2008 #26 Skrevet 15. april 2008 Ja d har jeg:) snakker stort sett sammen vær dag på msn. å ringer en gang i blant. snakker oxo med samboern hans på msn så vi har god kontakt:)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 15. april 2008 #27 Skrevet 15. april 2008 Ikke så mye nå lenger. Datteren vi har sammen er 20 år og venter sitt 2 barn nå. Vi hadde god kontakt tidligere da jenta var yngre. Vi snakkes jo når vi treffes, er ikke uvenner eller noe sånt.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. april 2008 #28 Skrevet 15. april 2008 Hadde jeg hatt barn med exen så hadde vi jo vært nødt til å omgås. Men siden vi ikke har det, så har vi ingen kontakt. Er en grunn til at det er en X, -det funket ikke mellom oss, og ser derfor heller ikke noe poeng i å tilbringe noen som helst tid sammen. Men hilser så klart på alle jeg kjenner, enten det er på den ene eller andre måten. Men det blir med et hei og hadebra!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 15. april 2008 #30 Skrevet 15. april 2008 Er venn med min første kjæreste...vi funker mye bedre som venner enn kjærester, og jeg var på besøk hos ham i Roma for halvannen måned siden!:-) Barnefar-eksen har jeg kontakt med hver dag, men vi hadde nok ikke hatt noen kontakt hadde vi ikke hatt barn sammen.
Skogro Skrevet 15. april 2008 #31 Skrevet 15. april 2008 Ja opptil flere ganger daglig. Er pappa til de to eldste barna mine og vi må samarbeide tett om gutten vår som har adhd så det er helt naturlig:) Bor i samme nabolag også. Gode venner men så er det 8 år siden vi ble skilt,da. Har ikke alltid vært sånn,nei...
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 15. april 2008 #32 Skrevet 15. april 2008 Nei vet du hva....Kunne aldri falt meg inn gitt!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #33 Skrevet 15. april 2008 Nå og da. Han er jo far til barnet.. Ikke andre ekser da.
Sjefsmegga Skrevet 15. april 2008 #34 Skrevet 15. april 2008 Jepp, tre jeg har vært kjæreste med er fortsatt gode venner av meg, og det er helt greit for samboeren også.
3 blå Skrevet 15. april 2008 #35 Skrevet 15. april 2008 Pappaen til lillegutt har jeg veldig dårlig forhold til, vi snakker ikke sammen før vi MÅ. Men jeg har en annen ex, ble slutt for 9 mnd siden og vi har siden det snakket sammen stort sett hver dag, spiser middag sammen en gang i uka og er veldig gode venner. Ingen av oss har følelser lengre og vennskapet vårt fungerer helt fint
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. april 2008 #37 Skrevet 15. april 2008 Nei det er ikke masse. Den ene xn min hadde jeg en del kontakt med en stund. Men han ville bare ha sitt og ga seg ikke selv om jeg ble sammen med sambo og pappan til mine barn. Så kuttet han ut. Følte sambo ble usikker og ikke likte det. Ellers har jeg ingen seriøse forhold bak meg. Bor heller ikke i nærheten av noen av xene.
Joikaboll@ Skrevet 15. april 2008 #38 Skrevet 15. april 2008 Det er ingen som har nevnt det bokstavelig, men jeg fikk inntrykk av at det ikke var normalt ut fra de andre svarene her.
Joikaboll@ Skrevet 15. april 2008 #39 Skrevet 15. april 2008 For å forsvare min kontakt med exen kan jeg jo fortelle at vi er gamle barndomsvenner, bodde sammen i 10 og var gift. Vi har to barn sammen, hvor den yngste har diagnose ADHD og astma, så samtalene våre dreier seg naturligvis for det meste om kampen mor systemet, tilrettelegging, samvær osv... Dessuten blei vi faktisk venner etter skilsmissen ;o) Min nåværende mann visste hva han gikk til, så her har ingen av oss noe å skjule hverken for den ene eller andre.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. april 2008 #40 Skrevet 15. april 2008 nei, var sammen med en i 7 men aner ikke hvor han er. så ble jeg sammen med typen når jeg va 15(nesten 16) så jeg hadde helelr ikke tid til å rekke over så mange. hehe.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. april 2008 #41 Skrevet 15. april 2008 glemte vist å skrive at eg va sammen med en liten stund på ungdomskolen. hehe. men hakke noe spess kontakt med han heller..
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #42 Skrevet 15. april 2008 Høhø, nei, null kontakt med siste eksen, sist jeg så ham var da jeg banket ham i retten og da jeg anmeldte ham. Eksen før deeer igjen ser jeg en gang i blant, sukk ;-) Hilser ikke osv. Og eksen før der igjen snakker jeg aldri med , han har dessverre sklidd helt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå