Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere kontakt med exen deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei,men mest fordi jeg ikke har noen exer..

Skrevet

hilser på hvis vi møtes ute eller noe.. men ikke noe kontakt utover det. skal være sagt at sist vi møttes er sikkert snart 2 år siden, hehe. pleier ikke vanke på samme steder.

Skrevet

Nope. Første flyttet tilbake til telemark og andre hater/hatet meg....

Skrevet

Jepp, en super mann ;-)

og far til mine to eldste barn. Vi prates på tlf en gang i løpet av dagen og tar en kaffe/lunsj en gang i uka.

God kontakt med andre ord.

Det er da ikke noe galt i det?

Skrevet

nei kunne ikke falt meg inn....

Skrevet

Vil ikke si jeg har kontakt med han, har han på facebook. Og han er som regel uten de får gangene jeg er det, så da blir det til at en slår av en liten prat. Men ikke noe utover det egentlig.

Skrevet

Ja.. dvs det er 1 jeg ikke har sett igjen siden det var endelig slutt omtrent.. Ellers så har jeg kontakt med de jeg har hatt forhold med tidligere.. Ikke daglig eller sånn at vi planlegger aktiviterer.. men møtes vi på byen så kan vi godt sitte sammen og prate og ta et par øl sammen.. =)

Ene x min har jeg mye kontakt med..Ofte på fester og spiser middager sammen ol.. Sammen med han og nye dama + mannen min.. =)

Skrevet

Nope!

Hadde blitt temmelig redd hvis 2 av eksene hadde tatt kontakt.... i og med at de har vært døde i henholdsvis 10 og 8 år....;=)

Skrevet

Nei, ikke nå mer. Vi bor på østlandet og han i Bergen (med mindre han har flytta hjem nå da, men det tviler jeg på). Før jeg fikk min nåværene mann så hadde jeg og eksen kontakt, vi er ikke uvenner eller noe, men det ble litt vanskelig for min nåværende. Så da kuttet jeg kontakten for å være grei med mannen min:)

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Nei, og heldigvis for det.

Prater med et par av ungdomsforelskelsene mine hvis jeg møter på dem, men EXEN-exen snakker jeg IKKE med.

Skrevet

Hehe... snulder.

Får håpe du slipper å oppleve det.

Skrevet

Hva er så galt med å ha kontakt med exen da?

Skrevet

er det noen som har nevnt noe om at det er gale da?? står ikke noe om det i spørsmålet, hun spørr jo bare om vi har kontakt.

Skrevet

jeg hadde bare små forhold før jeg møtte mannen min så det er ingen av de jeg har noen interesse av å snakke med.. vi er på veldig forskjellige plan og har ikke samme omgansvenner eller bekjente eller noen ting.. så det hadde vært snålt å skulle hatt en "forhold " til de nå...

hadde jeg hatt barn med de som du så hadde saken sef blitt anderledes :)

Skrevet

Jepp;=) Da hadde jeg blitt en tanke skremt;=)

Skrevet

Nei, jeg har ingen skikkelig exer..

Skrevet

Har en ekssamboer jeg ser nokså mye. Han er helgepappa for to små barn, så når han har dem er vi mye sammen. Finner på ting som er morsomme for barna, av og til går vi på kino. Men vi er bare venner :)

Skrevet

Njaaaa.

Jeg prater litt med to av dem på Facebook og msn...

En av dem på telefon innimellom (felles gjeld som vi fikser opp i) og ellers hilser jeg på et par ungdomsfestligheter når jeg treffer dem men vi prater ikke om vær og vind og slikt liksom. Det er et nikk eller et leite hei liksom.

En jeg hadde et av og på "venner med privileger" forhold til prater både jeg og mannen med daglig.

Skrevet

Nope...

Men det var i 8. klasse, og jeg vet ikke hvor han bor...... ;0)

Ble kjæreste med min nåværende mann da jeg var 16, hadde ikke rukket over så mange da;0)

Skrevet

Er venner med dem alle, men henger ikke i samme vennekrets.

Skrevet

Nei, har han på facebook, men møtes aldri, og prater sjelden på facebook også. Hilser om jeg ser han på gata også, men ingenting mer. Men han er akkurat lik som han var for 10 år siden. En utro jævel!!! Stakkars kona, som holder ut med han der.. eller kanskje hun ikke vet noe :S

Skrevet

Ja han er faren til dattra mi, så det er helt nødvendig. Ikke er vi uvenner eller sure på hverandre. Mannen min har kontakt med mora til de 2 eldste sine, ikke noe problem det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...