ToPrinsesser<3 Skrevet 14. april 2008 #26 Skrevet 14. april 2008 Kommer an på hvor mye du skal betale for vogn, men vi kjøpte denne (se linken) på Biteringen, den er det god plass i, og er super til turer overalt, ryggen kan legges ned og et godt regntrekk (perfekt i Bergen). http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12666681&sid=xz7cbalp1MM273328&WT.svl=Link
Anna Nym :o) Skrevet 14. april 2008 #28 Skrevet 14. april 2008 Vi tar alltid med den vanlige vogna. FK joggster twist. Hater paraplytriller, og vi triller mye i Syden.
Eve Dallas Skrevet 14. april 2008 #29 Skrevet 14. april 2008 Vi har også Stokkevogn, men jeg har aldri tatt den med meg ned på stranden. Hvis dere bor på hotell nær stranden er det vel kansje ikke nødvendig å ta vognen ned dit. Vi pleier bare å utstyre oss godt med solparasoller, mange tepper og håndklær slik at hun kan sove på det hvis hun blir trøtt. Det er det mest vanlige der vi pleier å være når barna er blitt såpass stor. Ellers vil jeg bare si at Stokkevognen er aldeles super når det kommer til å få skader på fly. Som regel ser jeg andre vogner komme ut på båndet i deler, mens vår vogn er like fin og hel.
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. april 2008 #30 Skrevet 14. april 2008 Har ikke bilder nei.. den ser ikke ny ut, men er helt grei da. Til syden bruk. God å kjøre og store hjul til sanden.
Monajenten Skrevet 14. april 2008 Forfatter #31 Skrevet 14. april 2008 Hotellet ligger nærmest på stranden, men må nok ha den med likevel. Har en vill og sprø liten gutt, så tror det er lurt å ha vognen med. Vurderer å ta den med altså, er jo plass til å ha tingene baki den også, håndklær og mat og sånt. Men det er det med hjulene da. Men samtidig, man drar jo vognen etter seg, og da drar man vel på de store hjulene? Hmmmmm.
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. april 2008 #32 Skrevet 14. april 2008 Noe a la denne ... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13085350&sid=xz1cabcMj7i091166&WT.svl=Link Men ikke den fargen da.
Monajenten Skrevet 14. april 2008 Forfatter #33 Skrevet 14. april 2008 Ok, den så jo grei ut da:-) Tusen takk for tilbud! Dere bruker den til barnehage altså? Den så jo veldig grei ut til det.
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. april 2008 #34 Skrevet 14. april 2008 Ja, han sover bare i den da. Men det er noe med glidelåsen på bagen, og lokket der, men nå skal du gjerne ikke bruke bagen da -? Softbag.
Monajenten Skrevet 14. april 2008 Forfatter #35 Skrevet 14. april 2008 Aner ikke, hehe;-) Har aldri hatt barn i barnehage som sover ute. Adine sov ikke da hun begynte. Men jeg klarer kanskje å fikse det likevel:-)
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. april 2008 #36 Skrevet 14. april 2008 Ok.. bare sens en sms du om du trenger noe.
Kate77 Skrevet 15. april 2008 #37 Skrevet 15. april 2008 Vi hadde også denne med til syden. Veldig fornøyd! Virker faktisk rimelig solid og kan legges helt ned. Gikk rimelig greit å dra etter seg på stranda også. Og om det blir problemer er vogna så lett at en godt kan bære den noen meter med ungen oppi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå