Silja FullFres McQueen Skrevet 15. april 2008 #26 Skrevet 15. april 2008 Neei, men det var jævlig flaut dagen etter da jeg våknet og kom på det der.. Hehehe... Og jævlig flaut da han ringte et par dager etterpå.. Hehe..
Gjest Skrevet 15. april 2008 #27 Skrevet 15. april 2008 Nå er ikke min like hverken hyggelig eller festlig, men feil sted på meldingen ble det. Jeg var sammen med "drømmeprinsen" (han fra tenårene) for 4 (!!!) gang, og vi skulle møtes ute i Oslo. Han var allerede på utestedet med en venninne av meg og noen andre kjente. Jeg var hos *kremt* en annen fyr jeg likte veldig godt på den tiden. Og jeg sendte melding til bestevenninna mi om at jeg igrunn var sliten etter en lang kveld og heller ble sittende på sofaen med vedkommende jeg allerede var hjemme hos. Og sendte den til kjæresten som satt og venta ute på byen. (la meg legge til at det ikke var sex inne i bildet med hverken kjæresten eller denne andre fyren dog!) Skikkelig dritsekk rett og slett (jeg asså!) Jeg har vel sjeldent angret så mye på noe noengang tror jeg! Men men... Og denne fyren, han som satt der og venta, får litt vondt i meg ennå når jeg treffer ham, både pga samvittighet og fordi han er lekrere enn noengang! (og singel!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå