WP-TLogPeanut Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Min største sms-flause er når jeg hadde kjøpt julegave til en kis. Det ble litt dyrere enn jeg først hadde tenkt, så måtte beklage meg litt til ei venninne om at "Jæsken den graveringa ble dyyr :-O" Meldinga fikk svaret "hvilken gravering??" fra akkurat han som skulle ha gaven , UPS!!!
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Ja,to ganger.. En gang jeg var rimelig oppgitt over mannen mni,og drev og meldte med søsteren min klarte jeg å sende et par saftige gloser om akkurat hva jeg tenkte om han til han i stedet for søsteren min...Han ble ikke glad ,nei;-) En annen gsng mens jeg drev og fartet litt med en gutt,skulle jeg sende mld fra et vorspiel og spørre om vi skulle møtes for å ta en kjapp en,bare på fleip.Den havnet hos ei venninne,som lurte på om jeg hadde skiftet fil;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 hahahhsånne tråder som dette er så forbanna morsomme,ler meg ihjeeeeel hahahha =) har dessverre ikke noen sånne å komme med selv...er veeeeldig påpasselig når det gjelder sånt.
Skogro Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Ja jeg lå sånn passe halvsvimete av et par glass rødvin på sofaen hos en venninne når jeg sendte en sms til min nåværende, det var helt i starten av forholdet og den var veeeldig erotisk......havnet hos min eks og pappaen til de eldste barna mine...sååååflaut
Anne-B. Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jeg sender feil hele tida, men det er bare sånne trivielle ting, som "Hva skal vi ha til middag?" og sånt.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Har erfart at det er lite lurt å sende meldinger med 2 stk samtidig, særlig når du skriver om den ene du skriver med, til den andre. Satt og skrev melding til ei venninne om en fyr jeg flørtet på melding med, samtidig som jeg skrev meldinger med han. Plutselig fikk jeg noen meldinger fra han som jeg skjønte lite av. Da hadde jeg skrevet til han (melding som skulle til venninna mi) om hvor kjekk, deilig, sjarmerende osv jeg synes han var. Ble egentlig ikke spesielt flau av det, har vel egentlig alltid vært passe rett på sak. Og han syntes jo det var stas da =) Var bare glad meldingene ikke havnet hos pappa, som jeg også sendte melding med på samme tidspunkt.. hehe
peonererfine Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Ikke sendt noe pinlig, men mottok noen sinte sms fra ei bekjent som krangla med eksen sin på sms. 'Jeg skal ha tilbake slalåmutstyret mitt med en gang!' Etc...'Ikke våg å ringe meg!' mm. Jeg svarte henne ikke, forsto at hun sendte feil. Til slutt hadde hun oppdaga det, og ble kjempeflau.
Trenger hjelp!! Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 jepp mange ganger..Er utrolg svimete,men den jeg husker best er denne.. En gang til sjefen,den skulle til kjæresten min.Litt pinlig,men sjefen tok det ganske bra..
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Teller MMS....? =S *dø av skam*
Lillesnuppis Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Har ikke det med å sende sms til feil person, men jeg er ramm på å skrive til feil person visst jeg har flere oppe som jeg snakker med.. En venninne av meg ble bestemor så jeg Gratulerte henne som bestemor og sendte en stor klem... Fikk da tilbake.. Klemmen tar jeg gjerne, men noen bestemor er jeg ikke blitt, Å tror heller ikke jeg vil bli det noen gang,, Hadde da seff sendt gratulasjonen til en venn av meg.. Var ikke altfor største flausa, men kjente jeg ble litt rød i toppen fordet.
våken_om_natta Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 Jeg skrev noe sånt som: Neeei, han er ikke noe særlig. Dette kommer nok ikke til å fungere. Får se hvor lenge jeg holder ut... Denne meldinga skulle til venninna mi, men havna til han som "ikke var noe særlig". Fikk melding tilbake: You are free to fly!!! Skjønte ikkeno jeg ;-)
Tøysetipp Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 Silja - cåm ån.. Fortell! Jeg sender feil sms stadig vekk. Har ørtenførti på lista med samme navn - og det kan gå unna gunnar noen ganger. For en stund tilbake byttet jeg om to tall og meldingen kom til: (husker ikke rekkefølgen) Oberst Løytnant i xxxx bataljonen +++ . Hvorpå han skrev at han aldri tidligere hadde blitt omtalt som 'snuppa'. Det ble litt artig hvor jeg skrev tilbake at jeg heller aldri hadde tastet med en slik titulær mann.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. april 2008 #13 Skrevet 14. april 2008 Hadde bestilt donald-abbonement til gubben til jul.. Spurte om det kom diskret,siden det var gave.. Og jada,det var det.. Så gikk jeg for å hente posten, og der lå det en konvolutt hvor det stod donald duck på.. Sendte så mld til mamma "nå var det enda godt .... ikke henta posten" MEN den som gikk mld var jo min kjære samboer! Gjett om jeg var gla for at jeg ikke skrev mer enn jeg skrev! Hehe
ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. april 2008 #14 Skrevet 14. april 2008 Åhh jada hehe.. Holdt på å sendt mld med ei venninne om ett vennepar av oss og at mannen var utro. Så jeg skrev "jeg er møkk lei og kommer til å si til *** at *** er utro og at han pulte ** i helgen" Og hvem sendte jeg den til??? Joda, til han så klart, uuuuups hehe
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. april 2008 #15 Skrevet 14. april 2008 Hehehe, veeel... Jeg tok et ganske "vågalt" (for å si det mildt) bilde av meg selv, og skulle sende til R.. Meeen, siden jeg var ganske sånn på druen, så havnet det til en annen eks istedet... Det er HAN eksen, så det gjorde ikke så veeeeeldig mye, men grusomt flaut likevel!! Han ble jo bare storfornøyd da... Hehehehe.. ;P
brooklyn Skrevet 14. april 2008 #16 Skrevet 14. april 2008 min mann og jeg bodde på hver vår side av atlanteren noen mnd, jeg var da i Bergen, og gikk på byen med en venninne. Der møtte jeg en eks og vi ble stående og prate veldig lenge, bare sånn siden sist, liksom . SØndagen sendte jeg meld til min bestevenninne i oslo, at jeg hadde møtt frank dagen før, at vi hadde pratet lenge, og at han fremdeles var dødelig flott, sånn at det nesten var vanskelig å se ham inn i øynene. Og at jeg hadde følt meg svært sjarmerende... Sendte jeg det til hun i Oslo? nei, jeg sendte det til han i New YOrk, tusentusenvis av kilometer unna. Begynte å gråte da jeg så at meldingen ble sendt til han... Får vondt i magen, bare jeg tenker på det..
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. april 2008 #17 Skrevet 14. april 2008 Oooooj brooklyn.. Hva sa han du var sammen med da??
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 14. april 2008 #18 Skrevet 14. april 2008 hehe artig tråd =) Jeg har sikkert sendt feil et par ganger selv, men artigste jeg kommer på er det gubben som har gjort. Det var før jul og jeg har en bror som er helt ram på å gjette hva han får i gave bare ved at han tar i mot gava. Gubben var kjempestolt for nå hadde han pakket inn den kjempelurt og skrev: "Nå har jeg pakket inn gavekortet til x så lurt at han ikke kommer til å skjønne hva det er! " Hehe og han sendte den selvsagt til bror min! Moro!
brooklyn Skrevet 14. april 2008 #19 Skrevet 14. april 2008 det er han jeg er gift med nå, og det er 5 år siden, så det gikk veldig greit. Han har ikke et sjalu bein i hele kroppen, så det gikk overraskende bra. han sa "ikke tenk på det du, jenta mi. koste du deg fælt i går? " Tror det at jeg gren så fælt sikkert var ganske forklarende. Han har møtt frank i ettertid og sagt at han ser at jeg velger meg de flotte staute typene:) Da måtte jeg jo le..
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. april 2008 #20 Skrevet 14. april 2008 Åhh, så bra da! Hehe.. Skjønner godt du fikk nerver da ja... ;P
Tøysetipp Skrevet 14. april 2008 #21 Skrevet 14. april 2008 Pyttsann.. he he he! Det var ikke så gæli likavel da joh..
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 14. april 2008 #22 Skrevet 14. april 2008 å jada:) skulle sende mld til venninna mi om at det hadde blitt slutt mellom meg og typen, men sendte den selvsagt til han!! skrev ikke noe negativt om han da, så han tok det med et smil:) mange år siden da, men er fortsatt NØYE på hvem jeg sender mld til ja:)
Mor di! Skrevet 15. april 2008 #23 Skrevet 15. april 2008 Hehe, ikke jeg, men en venninne av meg: Vi var tre venninner som bodde på studenthjem da vi studerte. Hun ene hadde mensen, men hadde fått besøk av typen. Hun andre hadde gått og lagt seg, og skrev melding til hun med typen: "Kjører dere brannbil? Jeg ligger her aleine i senga....kjedelig! " (det var litt av og på med en fyr, og han ville ikke sove hos henne den natta). Men klarte hun å sende til rett mottaker? Nope-den havnet hos mora! Kan tro hun ble dårlig! =) Heldigvis nevnte aldri mora den meldingen...
petite fleur Skrevet 15. april 2008 #24 Skrevet 15. april 2008 He he, mye artig her;-) Denne sms-flausen sto venninna mi for: Vi dreiv og sendte meldinger om hennes relativt ferske kjæreste, jeg hadde ennå ikke møtt ham og hun skulle fortelle litt om hvordan han var. Hun skrev: Han er definitivt ikke svigermors drøm - og sendte den til kjæresten....;-)
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 15. april 2008 #25 Skrevet 15. april 2008 jobbet for mange år siden sammen med verdens største dass! Alt hun gjorde var å skryte av seg selv; penest, tynnest, flikest osv osv. Jeg holdt på å bli gal. Etter et møte ute på byen hvor hun lirte av seg at hun var sjefens favoritt, for ingen var så god som hun....ja da var det nok!!! Sjefen var en god venninne av meg, så vi hadde god kontakt. Jeg sendte henne en sms på natta hvor jeg lirte av meg alt om denne personen,hvor innbilsk hun var osv osv. Gjenga alt hun sa (og satt det til og med litt på spissen);jeg var ikke nådig i min omtalelse. Det var selvfølgelig min kollega som fikk mld. Hun var RASENDE når hun ringte kl 04 på morran for å fortelle meg at jeg stinket. Det var det siste jeg så/hørte fra henne. Hun flyttet fra byen rett etterpå, heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå