Gå til innhold

når pakker dere sykehus bagen? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36 uker i morgen og har ikke pakket noe enda... Tenkte å begynne om en uke. Forige gang pakket jeg en dag før termin og fødte 3 dager etter termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist pakket jeg bagen den dagen ting startet.. Tar jo som regel noen timer før ting blir så alvorlige at man ikke klarer det, så blir å gjøre det nå også. Men skal også lage liste som mannen min kan få i tilfelle det går fort for seg og han må pakke etterpå. Men har ikke det travelt i forhold til bagen, trenger den ikke så mye med en gang!

Skrevet

Skrev i går at jeg kom til å pakke den om en ukes tid, men ser jaggu ut som den må pakkes i dag... For her kan ting være på gang...

Skrevet

Eg e i uke 35,termin 23mai.Har begynt å pakke litt.

Men d e fordi eg må ha enn del medisiner osv me mg,

å da e d greit å vite at eg får d me mg. Ikke sikkert maen hadde kommet på alle,så ska me ikje ud å reise noe nå, så bagen står i boda med noen få ting t nå.. Tar litt å litt etterhvert..

Skrevet

Sist ble bagen pakket av mannen min da fødselen startet (4 dager før termin) med en skikkelig tegningsblødning og forholdsvis vonde rier. Var ikke særlig lett for meg å skulle løpe rundt da, nei ;) Så jeg var veldig glad for at i alle fall hadde fått skrevet en liste over tingene jeg ville ha med! Stressa mannfolk som liksom skal fly rundt og pakke konas saker på egenhånd har jeg ingen tro på at får med seg det de skal, hehe..

Er i uke 37 nå, og begynte å skrive ned litt diverse for en ukes tid siden. Har også kjøpt inn sånt som engangs-ammeinnlegg, bind, engangs-truser og brystvortekrem, slik at det er i boks. Tenkte jeg ville begynne å pakke litt ned i en bag nå en av dagene, men vi får se om det blir noe ;P Hadde ofte planer om å få pakket bagen sist også, men det ble det jo aldri noe av, -så kjenner jeg meg selv rett, blir det sikkert sånn denne gangen også, hehe ;)

Skrevet

Er begynt på uke 39, tenker å pakke den i morgen... hvis jeg bare kommer igang. Har tenkt på det noen dager nå... har begynt på liste over hva som skal oppi bagen iallefall (o:

Skrevet

Pakket min når jeg var rundt 37 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...