Gjest Skrevet 14. april 2008 #26 Skrevet 14. april 2008 Flink er jeg ikke, jeg synes også slike møter kan være kjedelige. Men siden det har vært en del mobbing på denne skolen har jeg innvolvert meg mye, for det er det verste jeg veit. Men det virker på meg som at folk ikke kan avsette en time på noe de ikke synes er gøy.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #27 Skrevet 14. april 2008 Jeg skjønner det. Jeg har alltid selv stilt opp på møter både i skole og barnehage. Min eldste er 14 år så det har blitt noen. Men å irritere seg så hva andre folk velger å gjøre synes jeg er tull. Bruk energien på noe annet enn å " henge" de ut her. Tenk på noe hyggelig. Det jeg mener er at jeg ikke skjønner at folk irriterer seg over det. Bare sørg for å gå på møter selv. Så har iallefall jeg god samvittighet:)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #28 Skrevet 14. april 2008 ØH? Klart jeg irriterer meg! Det er ganske mye som skal organiseres, her jeg bor er det 4 trinn som står for 17. mai underholningen feks. Skal jeg stå der alene å ha ansvar for alt? Jeg nevner i fleng: Baking Pynting av idrettshall Organisering av leker Kostymer til skuespill Opprydning Det bryr meg midt i ryggen om jeg "henger" de ut her, som du sier. Tafatte foreldre fortjener å høre at de er det.
☆Gudlo☆ Skrevet 14. april 2008 #29 Skrevet 14. april 2008 ja, vi har god samvittighet vi:) Men hvis det skal stelles i gang artige ting og slikt for barna, så er jo ikke det så enkelt... Det er jo rett og slett umulig. Blir litt oppgitt da.
To tette + snart ei med flette Skrevet 14. april 2008 #30 Skrevet 14. april 2008 Tuller du?! Er det mulig?! *sjokkert* Nå har jeg bare barn i bhg forløbig, og der er det da alltid foreldre på foreldremøtene (dog ikke alle, men så godt som), man kan jo ikke sette seg til å klage på ditten og datten når man ikke stiller opp og er med i diskusjoner, planlegging osv... Blir som å klage på politiske ting og tang uten å stemme det jo!! Jeg er, av den enkle grunn at jeg er alene og ikke har mulighet til å ha barnevakt så ofte, ikke med i FAU i bhg der ungene går, men skulleønske jeg var det. Jeg har jo såklart lyst til å ha så mye som mulig jeg skulle ha sagt om barnas hverdag. Håper jeg kan få vært med til neste bhg år, bør ikke være vanskelig å få en plass i utvalget, for det er ikke akkurat flust med folk som vil, men ble faktisk "for mange" sist Helt hårreisende ar foreldre ikke stiller opp til foreldremøte på skolen, om grunnen er at det skal velges klassekontakt er det jo helt latterlig i tillegg!!!
Gjest Skrevet 14. april 2008 #31 Skrevet 14. april 2008 Jaaa, det forventes helt sikkert at du tar ansvaret for HELE 17 mai feiringa fordi du var den eneste som kom på møtet. Du glemte at du også må skaffe noen fiiine premier til denne store dagen. Og talen da... Ikke glem den:)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #32 Skrevet 14. april 2008 Hvem skulle ellers gjøre det når ingen møter på møtene? Kan du svare på det?
Gjest Skrevet 14. april 2008 #33 Skrevet 14. april 2008 Ikke bekymre deg for det. Det ordner seg helt sikkert:) Det er ingen som forventer at du skal ta deg av alt sammen. Alle skjønner at det er mye jobb. Nå vil jeg ikke "krangle" mer om dette. Men jeg lover at det ordner seg. Skal komme og hjelpe deg hvis det mot alle odds blir deg alene der. Men det blir det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå