Gå til innhold

Dagmammaen var ikke hjemme i dag!!!!!!??????!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jo være at hun har søkt barnehage, men ikke har fått plass da:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har og barnehage til elstemann, og snupp har barnehage fra august. Regner med at om ho ikke har en spesielt god grunn, så kommer nok svigermor og mamma til å bytte på å ha ho ut juni.

Prøvde å ringe ho en gang til, ingen svar.....

Håper jo ikke ho ligger på akkutten eller no, men kan ikke skjønne noen flere grunner, som gjør at ho ikke tar tlf....

Skrevet

nei det går virkelig ikke ann å bare gjøre slik!!!Er selv dagmamma,på 10.året,og kunne aldri tenke meg å finne på noe slikt.Finn deg en annen dagmamma styredama,for dette høres ikke bra ut.Når hun ikke kan være mer ansvarsbevisst,så vet du ikke hva hun kan finne på når snuppa er der.Det er slike som ødelegger for oss som virkelig syns det er kjekt å være d.mamma og som gjør en skikkelig jobb.Når hun ikke kan holde en avtale,så hvorfor skal du gjøre det????Nei finn deg en annen du,for det finnes nok av de som virkelig har lyst å passe snuppa di;);) Lykke til,klem...

Skrevet

Siden det viste seg at hun ikke var på denandre jobben, så er det vel sansylig at noe har hendt da. Kanskje hun er såpass syk at hun har havna på sykehus eller noe.

Skrevet

Dette var spesielt. Hvis hun gikk på den andre jobben mener jeg at det absolutt er god nok grunn til å ikke bruke henne mer. Men så spørs det da, om du har andre alternativer? Det er jo ikke så lett å få bhg for tiden...

Skrevet

Da du ringte ekstrajobben, spurte du om hun faktisk skulle vært der idag da? kan jo være hun brukte ekstrajobben som unnskyldning, bare?

Skrevet

Min første innskytelse var at det har hendt noe med henne...Er det ingen du kan ringe til som kjenner henne?

Skrevet

Hvor gammel er hun? bare lurer,ikke at det har noen betydning altså....

Skrevet

Må logge av nå, skal ut på bøjan blå og jobbe litt.

Mamma skal ringe til mammaen til samboer til dagmamma(små forhold, Grimstad på sitt beste)

Gir dere en oppdatering etter 4 en gang.

Takk for alle gode forslag, støtte og tanker.

Regner vel med at mamma og svigermor overtar barnepass, for enten er ho vel veldig syk, ellers vil jeg vel neppe ha henne mer:o)))

I'll keep u uppdated:o))

Skrevet

Ble nysgerrig på hva som egentlig hadde skjedd....

Skrevet

Klokka er etter 4 en gang nå?!

Oppdatere oppdatere?!

Skrevet

Dette var merkelig - og jeg er veldig spent på slutten på historien.

Skrevet

spente her nå ja...

Skrevet

ja, venter i spenning...!

Skrevet

Dytter litt eg au for eg vil vita kor den dama var henne!!

Gjest 2barnsmor:)
Skrevet

oij, spennende......

mååå bare vite hvor denne dama er..

Skrevet

Hallo igjen folkens. Måtte plutselig jobbe til 5 idag.;o((

Ho var vistnok hjemme, trodde ho hadde fått fri, altså misforstått meldinga mi (det passer desverre dårlig å få fri i morra, for svigermor skal til søstra si, og mamma har mye å gjøre. Så jeg ser gjerne at du tar ho)

Har ikke fått prata med ho ennå, men må jo ha svar på noen spørsmål før jeg bestemmer meg for hva jeg skal gjøre. Må jo kunne stole på den som passer barnet mitt.

Ny oppdatering etter at jeg har hatt et alvorsord med ho.

Takk for støtten jenter;o))))

Skrevet

Godt gjort å misforstå den meldinga der.......;-)

Skrevet

ho var hjemme???? med løst dør, slukka alle lys + at hu ikke tar telenen...?? høres ut som hun misforstå...at hun SKULLE ha fridag uansett....skulle ikke hun på "jobb" da?? hva i all verden gjorde hun hjemme da?

denne jentungen hadde jeg aldri latt passe våre barn...makan til ansvarsløs jente!!

Skrevet

LÅST dør og TELEFON...hehe...tastaturet er ikke helt på min side idag desverre...(har en 6 mnd gullgutt i fanget...)

Skrevet

Tja, vet ikke helt åssen jeg skal forholde meg til saken. Regner med det blir en avklaring når jeg ser ho face to face....... Håper i allefall det:o)

Skrevet

Nå er det da strengt tatt ikke akkurat sagt noe i denne tråden om det er en jentunge da.. Men uansett alder så er ikke denne oppførselen akseptabel i det hele tatt.

Og mld din var jo slett ikke til å misforstå, jeg hadde nok ikke latt barnet mitt være hos denne dagmammaen igjen nei. Da hadde jeg heller tatt ut sykt barn dager de dagene besteforeldre/andre ikke hadde kunnet passe. Evt lett etter en annen dagmamma med litt bedre referanser.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...