Gå til innhold

Dagmammaen var ikke hjemme i dag!!!!!!??????!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg møtte opp som vanlig, var døra stengt, lyset av, og ho svarte ikke på telefonen.

Fikk en melding i går hvor ho lurte på om ho kunne få fri idag, for de hadde ringt på en ekstrajobb ho har, men jeg sa at det passa dårlig denne gangen (mamma og sviger har noen ganger mulighet til å ta snupp)

Jeg fikk litt hakeslepp når ho ikke var der i morres, men fikk nå ringt mamma, og satt snupp av der.

Håper jo selvfølgelig ikke det er noe alvorlig med dagmammaen, men kan ikke komme på noen gyldige grunner. Skal jo selvfølgelig snakke med henne, men vet ikke om jeg kan stole mer på ho, om det ikke er en god grunn:o((((

Blåmandag;o((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt så sint så sint, for du vet jo egentlig hvor hun er - hun er på den andre jobben... finne en annen kanskje??

Fintg at du har en god mamma som kan stille opp på sekundet§

Skrevet

Oi det var litt spesielt. Det har faktisk skjedd meg også, men da lå dagmamman og sov hehehe

Det er jo direkte frekt hvis hun har bare tatt seg en fridag.

Skrevet

Herregud, er det mulig?? Temmelig opplagt at dama bare ga f.

Steiki, skulle ventet lenge med å betale ut sluttoppgjør der i gården!

Skrevet

Hmmm....hørtes ikke bra ut.....

Om ikke hun har en god grunn som sykdom eller akutte ting, så høres hun rett og slett sløv ut. Siden du sa ifra at det ikke passet at hun tok fri!

Skrevet

syns det var litt merkelig ja...

du får snakke med henne og spørre henne hvorfor hun ikke var hjemme,og fortelle henne at sånt går ikke an..

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

da hadde jeg fortsatt å ringe til hun tok telefonen.hun må vel uansett snakke med deg i morgen eller noe. At hun ikke er flau???

Skrevet

Ring på ekstrajobben hennes??

Skrevet

Forferdelig dårlig. Hadde revurdert hele ansettelsesforholdet, garantert.

Skrevet

Må innrømme jeg ble ganske så satt ut:o(

Har bare hatt ho i 14 dager, men man danner seg jo et inntrykk av folk, og ho virker som en oppegående ung jente. Pleier å stole veldig på førsteinntrykket mitt, men det har jo muligens fått seg en real trøkk 16....

Kanskje jeg skulle prøvd å ringe jobben hennes, hmmmm. Er fremdeles ganske så satt ut kjenner jeg.

Skrevet

Det var frekkt ja., Har dere kontrakt? Som hun da bryter?

Syns du skal lete etter en ny dagmamma.

Skrevet

oi sann.. jeg hadde ringt til hun tok den jeg også! hva om hun forsov seg??

Skrevet

Ringte på døren 3 ganger, og på mobilen 4:o((

Håper ho har en knakanes god grunn:o))

Skrevet

Den var litt drøy ja....

Det første jeg tenker er så klart at hun ga f*** i deg og dro på den andre jobben, men man skal jo være litt forsiktig med å trekke sånne konklusjoner....

For å være sikker på om jeg kunne stole på henne, for å forsikre meg om at hun ikke dro på den andre jobben, så hadde jeg ringt dit (om det er mulig) og sjekket om hun var der....da vet du jo ihvertfall om hun snakker sant når hun kommer med en evt annen grunn til at hun ikke var hjemme!!

Skrevet

Ringte jobben, og ho var ikke der.

Dama sa at ho egentlig skulle begynne å jobbe der, men at ho ikke kom til å jobbe der i det hele tatt. Hmmm, lurer på hva som foregår her.

Skrevet

Hmmm.. det hørtes jo enda mer merkelig ut...

Skrevet

hun har vel gjordt seg fortjent til å ikke komme dit mere da....!rare greier!

Skrevet

Hmmm, dette høres jo rart ut... Ville nok lett etter en annen dagmamma?! Uten at jeg kjenner hele historien/bakgrunnen, men høres jo veldig suspekt ut når hun har spurt om fri idag for å jobbe på en jobb hun får jobbe på....

Skrevet

Så sant hun ikke har en svært god grunn som f.eks. at hun har falt og brukket ett eller annet og lå på sykehuset eller noe slik så hadde jeg avbrutt hele opplegget.

Hun holdt ikke avtalen så da kan heller ikke du være bundet av den lenger.

Hadde ikke hatt mitt barn hos ei som får slike fikse ideer og er så ansvarsløs og atpåtil lyver om grunnen og sier hun skal noe hun ikke skal.

Skrevet

hmm merkelige greier,er litt spent på hvor hu har vært,du må komme tilbake med svar når du vet ...

Skrevet

Å, jeg tror ikke jeg hadde turt å levere barnet mitt der igjen... Fy søren. Stakkars deg. =/ Prøv å finne en annen så fort som overhodet mulig, er mitt beste råd.

Mye rart man skal høre før øra faller av...

Skrevet

Hvis ikke dama ligger på sykehus eller lignende så hadde jeg slutte med henne som dagmamma på dagen. Helt uaktuelt å ha ei en ikke kan stole på.

At hun ikke tar telefonen er det kun en gyldig grunn til og det er at hun er alvorlig syk og er på legevakten eller sykehus.

Skrevet

du må oppdatere når du vet noe!tror ikke jeg ville brukt henne lengre...

Skrevet

derfor har jeg barnehage:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...