Gå til innhold

Hvor mange her har crocs?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ha blå crocks.. Og jeg er bare hekta.. Klare ikke lenger å bruke noen andre sko/sandaler på jobb, jobbe i helsevesenet.. Nå skal jeg gå til inverstering av et par til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dattera vår fikk i sommer, som hun nå har som innesko i bhg. Jeg skulle aldri prøve sånne i frykt av at jeg ville like dem, hehe.. men til bursdagen min fikk jeg svarte vintercrocs av mannen min, de er med fór,og er kjempe gode, han tenkte jeg skulle ha dem inne som tøfler,men di blir brukt til og fra bhg og korte ærender, de er kjempe gode :) Kjøpt de på xxl.. :)

Skrevet

Vi har.. Både mannen, store og jeg..

Skrevet

Jeg har crocs :) Lovet meg selv å ikke kjøpe de...hehe...men kjøpte et par i fjor sommer, og treger IKKE i det hele tatt! De er kjempegoe å gå i, og var deilige når jeg gikk med hovne "gravidføtter"!!!

Vil anbefale deg dem, men ikke kjøp noen "fakesko" - de er absolutt ikke så behagelige som de ekte, da de er harde, og stive.

 

Ang nettkjøp, aner jeg desverre ikke :o/

Skrevet

Jeg har opptil flere par crocs; de vanlige(tror det var cayman de het?), de med pels, og to par sandaler. De sandalene brukte jeg kontant i to mnd i fjor sommer da jeg gikk høygravid i 30 grader..... De var veldig gode å gå i og fikk ikke vondt i beina selv om jeg gikk lengre enn langt.

Jeg kjøpte også på taylorshoes, veldig bra service og kjapp levering.

Skrevet

www.taylorshoes.com

 

Kjøpte et par Mary Jane Crocs i fjor til de hovne høygravidføttene mine.

Stygge som fy, og er glad jeg ikke brukte mer enn nødvendig på dem.

Billig fra usa så lenge man handler for under kr 200,-

Skrevet

Jeg har et par lys-rosa crocs (ekte) med pynt:o) Pene er de absolutt ikke, hehe, men delige å gå i da:o)

Skrevet

Kjøp ettpar etterligninger til ettpar hundre. Har snakket med flere som faktisk syns de fake er bedre. Har selv fake og de er godt brukt men det syns ikke, og jeg syns de er kanongode å gå i. Pynt kjøper du for noe kroner på Nille feks.

Skrevet

Jepp her har vi alle sammen, selv eldste jenta som en knall nøye med hva ho har på seg. Har de orginale crocs, noen kjøpt i butikk og resten bestilt på taylorshoes.com

Æ syns de e fantastisk, har et par som æ bruke ute, genialt i syden, et par på jobb og et par hjemme.

Skrevet

IIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKE JEG!

Skrevet

Jeg har to par. Et par Mary Jane og et par slippers. Er veldig fornøyd med begge to. Fungerer som strand/badesko og tøfler. :o)

Kjøpte de på www.taylorshoes.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...