Fru HottenTott♥♥ Skrevet 15. april 2008 #26 Skrevet 15. april 2008 Jeg ha blå crocks.. Og jeg er bare hekta.. Klare ikke lenger å bruke noen andre sko/sandaler på jobb, jobbe i helsevesenet.. Nå skal jeg gå til inverstering av et par til..
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 15. april 2008 #27 Skrevet 15. april 2008 dattera vår fikk i sommer, som hun nå har som innesko i bhg. Jeg skulle aldri prøve sånne i frykt av at jeg ville like dem, hehe.. men til bursdagen min fikk jeg svarte vintercrocs av mannen min, de er med fór,og er kjempe gode, han tenkte jeg skulle ha dem inne som tøfler,men di blir brukt til og fra bhg og korte ærender, de er kjempe gode Kjøpt de på xxl..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 15. april 2008 #30 Skrevet 15. april 2008 Jeg har crocs Lovet meg selv å ikke kjøpe de...hehe...men kjøpte et par i fjor sommer, og treger IKKE i det hele tatt! De er kjempegoe å gå i, og var deilige når jeg gikk med hovne "gravidføtter"!!! Vil anbefale deg dem, men ikke kjøp noen "fakesko" - de er absolutt ikke så behagelige som de ekte, da de er harde, og stive. Ang nettkjøp, aner jeg desverre ikke :o/
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 15. april 2008 #31 Skrevet 15. april 2008 Jeg har opptil flere par crocs; de vanlige(tror det var cayman de het?), de med pels, og to par sandaler. De sandalene brukte jeg kontant i to mnd i fjor sommer da jeg gikk høygravid i 30 grader..... De var veldig gode å gå i og fikk ikke vondt i beina selv om jeg gikk lengre enn langt. Jeg kjøpte også på taylorshoes, veldig bra service og kjapp levering.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. april 2008 #32 Skrevet 15. april 2008 www.taylorshoes.com Kjøpte et par Mary Jane Crocs i fjor til de hovne høygravidføttene mine. Stygge som fy, og er glad jeg ikke brukte mer enn nødvendig på dem. Billig fra usa så lenge man handler for under kr 200,-
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 15. april 2008 #33 Skrevet 15. april 2008 Jeg har et par lys-rosa crocs (ekte) med pynt:o) Pene er de absolutt ikke, hehe, men delige å gå i da:o)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. april 2008 #34 Skrevet 15. april 2008 Kjøp ettpar etterligninger til ettpar hundre. Har snakket med flere som faktisk syns de fake er bedre. Har selv fake og de er godt brukt men det syns ikke, og jeg syns de er kanongode å gå i. Pynt kjøper du for noe kroner på Nille feks.
Elletuppa Skrevet 15. april 2008 #35 Skrevet 15. april 2008 Jepp her har vi alle sammen, selv eldste jenta som en knall nøye med hva ho har på seg. Har de orginale crocs, noen kjøpt i butikk og resten bestilt på taylorshoes.com Æ syns de e fantastisk, har et par som æ bruke ute, genialt i syden, et par på jobb og et par hjemme.
nickoline og supermann Skrevet 15. april 2008 #36 Skrevet 15. april 2008 IIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKE JEG!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. april 2008 #37 Skrevet 15. april 2008 Jeg har to par. Et par Mary Jane og et par slippers. Er veldig fornøyd med begge to. Fungerer som strand/badesko og tøfler. ) Kjøpte de på www.taylorshoes.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå