Gå til innhold

Hvor mange her har crocs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse grusomme helseskoene.... Vurderer å kjøpe meg et par til å ha på sykehuset etter fødselen... Kan man kjøpe de på nett? Kan man kjøpe sånn pyntegreier noen har til å putte oppi hullene på nett?

Og ER de virkelig så gode som alle skal ha det til?

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Tja de passer nok ikke for alle. Jeg kjøpte meg et to par. Endte opp med problemer med den ene hoften på grunn av crocsene.

Men kjøp deg heller et par billige som det ikke er så nøye med hvis du bare skal ha de på sykehuset.

Du får kjøpt de på nett og pyntetingene får du kjøpt over alt. De har også crocsene på XXL.

Skrevet

Jeg har de litt billigere BO(men dyrere enn de på rema til 49,90...) de passe foten bedre en crocs, de er gode å gå i ja. myke og har lufte hull, selv om de er gyselige å se på. Svarte er vel greit da, eller farge som "matcher" evt sykehusklærne dine. Pynt kjøpte man på skobutikken hvor jeg kjøpte mine...

Syns crocs er så vide i foten forøvrig.. BO er mer "formfitted"....kjøpte de på eurosko

Skrevet

alle i huset har dem, og jeg har to par :-) de er vieklig så gode. de stygge som juling, men hva gjør vel det???? :-))

Du kan få kjøpt dem på rei.com en amerikans nettside. der er de gasnke billige, sånne pynteting, får du tak i overalt :-)

Skrevet

ja de er fantastiske =)

har ikke selv men har prøvd dem,og det er som å gå på luft.

Skrevet

Hmm... ok. Kanskje jeg skal bestille noen. Men da kjøper jeg ordentlige crovs, ikke fake. Tror jeg,

Noen som vet om noen norske nettsider som har de?

Skrevet

Det er lurt å prøve de først, det er forskjell på typene og hvor godt de passer foten. De er jo lagd av myk gummi alle uansett, er bare merkevare som gjør crocs dyrere...

Skrevet

Jeg har - de er superdeilige å gå med. Har svarte med litt pynt på, passer fint til jobben min ;-).

Skrevet

har både crocs og BO, å crocs er definitivt bedre. anbefales. sambo kjøpte seg også i sambo, og han sa han aldri hadde hatt så myke og lette sko.

anbefaler også MBT sko. de er dyre, men kjempe gode

Skrevet

jeg har de og de er virkelig så gode som de lover. Du kan kjøpe de billig fra www.taylorshoes.com

Skrevet

Her i huset har alle crocs. Vi har alle to par hver. Jeg har også et par etterligning, men de står å støver ned i bua. De er helt pyton å gå i (BO)

Kjøpte de fra Rema til de tre eldste barna, men de syntes ikke de var gode å gå i.

Jeg bruker å bestille fra http://www.taylorshoes.com/

Skrevet

Jeg har de, og de er sinnsykt gode. Bodde i de på slutten av graviditeten, romslige og behagelige. Anbefales :)

Skrevet

Jeg har. Gode å gå i, men jeg blir så sinnsykt klam på bena!

Jobber på sykehjem, så nå har jeg innvestert i de nye Ecco-sandalene.

De var skikkelig gode.

Skrevet

Da er jeg tilbake, og på føttene har jeg et par UTROLIG rosa Crocs.

Skal bare få igjen pusten også ta med hunden ut på tur å sjekke om de er så gode som dere sier;)

De ble ikke så dyre for jeg går under barnecrocs, siden jeg tar str 36.

Skrevet

ja, jeg har noen billige. men de er knall:) Stygge ja, men knall:)

Skrevet

både jeg og lillemann har crocs! :)

deilige sko det! :D

Skrevet

Jeg har to par som jeg luffer rundt i, mannen har ett par og har bestillt til lillegutt.

Bestiller de på www.taylorshoes.com

De er ikke særlig pene, men utrolig gode å laffe rundt i.......

Skrevet

Her er vi 3 stykk som de har, kjempe deilig å gå i:)

Skrevet

Jeg har den litt smalere varianten, kjøpt på XXL og kostet 300 kr. Synes de er gode å gå i, men veldig pene er de ikke så blir nok ikke brukt med skjørt til sommeren. Men gode som tøfler og innesko liksom.

Skrevet

Barna har, og er kjempefornøyd.

Kjøp dem på taylorshoes.com. Det er billig og det er lite frakt, og det tok under en uke så var de kommet! Kjempegreit :0) Du kan kjøpe pynteting der og.

Skrevet

Jeg har også, og jeg elsker mine:-)

Kjøpt på XXL.

Har lyst på en hvit prestekrage..noen som vet hvor jeg kan få det?

Skrevet

Prøvde søstra mi sine. likte de ikke i det hele tatt.

Syns de var ubehagelig..

Skrevet

Prøv de en dag på jobb, eller en dag i huset og det kan være du er hekta..

Jeg var litt skeptisk i begynnelsen, men nå mener jeg at det er de beste skoene bena mine har kjent:-)

Skrevet

Har et par lys lilla fake, som bare kosta 25 kroner.

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...