Edelweis Skrevet 15. april 2008 #26 Skrevet 15. april 2008 jeg er 20 og venter nr 2. guud så grusomt mine barn må ha det gitt. sikker på at mine barn har det mye bedre enn mange andre barn. så kom ikke med den der. å hvis en alder av 24 år er smårips, da lurer jeg virkelig hva som er den ideelle alder å få barn i altså. hvis alle skulle ventet til de var 28 med å få barn, så hadde det jauggu vært mange gamle foreldre på de siste i søskenflokken. vi er voksne alle sammen her inne. så gi deg med sånnt vås.
Fru Banderas Skrevet 15. april 2008 #27 Skrevet 15. april 2008 Jeg var ikke gamle brynet da jeg ble stemor, *plystre*.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 16. april 2008 #28 Skrevet 16. april 2008 HALLO!!!Er jo ikke innholdet det er prat om,bare formuleringa di.Den er eeehhhh "litt" vanskelig å skjønne..........På en måte....Kanskje,definitivt deffinilutt...... Prøv å ikke ha det så travelt når du skriver kanskje........ Ingen som klarer å få med seg budskapet når de ser en "vegg med tekst" vet du..
Novemberbolle Skrevet 16. april 2008 #29 Skrevet 16. april 2008 Herregud, det var litt vel slitsomt å lese. Hva med å ta et oppfriskingskurs i skriving, så kanskje jeg kan ta deg litt seriøst? For dette var så og si som å se en tiåring skrive. Når det er sagt... Selv om du ikke følte deg klar nok til få barn i en alder av 22, betyr det ikke at alle er som deg! Når du er 22 år, er du i mine øyne voksen nok! Jeg er selv 22, og venter barn nummer to. Slå den du.. Jeg ble gravid med førstemann som 20 åring, og vet du hva? Det var faktisk veldig planlagt, og jeg har aldri angret et sekund. Innlegget ditt er kanskje et bevis på at man kan være like så barnslig som 24-åring, som 17-åring..
Edelweis Skrevet 16. april 2008 #30 Skrevet 16. april 2008 ja, novemberbolle, jeg har slått den=) hehe.. =) ikke så planlagt denne nr 2 da men, hjertelig velkommen=)
babygullz <3 vilde Skrevet 21. april 2008 #31 Skrevet 21. april 2008 Så d er kun galt om "småripsa"sykmelder seg for "ingenting"...enn om de gamle surkene gjør d??
babygullz <3 vilde Skrevet 21. april 2008 #32 Skrevet 21. april 2008 haha, goooood natt alle sammen! jeg skjønner ikke hva jeg skriver her engang=) EHm....glem innlegget..jeg tror jeg lider av dysleksi og radioaktiv hjerne!
trinebeate Skrevet 21. april 2008 #33 Skrevet 21. april 2008 Ja du sliter ennå!! Det har vi skjønt! Vi vet ikke helt hva du sliter med, men noe er det tydeligvis! PS: du vet vel at det ikke er bra å drikke alkohol når man er gravid? Selv om man er 24 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå