blir gal Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jeg er ei av de.er sykmeldt og får penger fra nav.selv om det ikke har vært lett å få disse pengene.har en samboer på 34,som har fast jobb.vi bor i et hus sammen.vært sammen ett og et halvt år.er bare 24 år.men,er ikke det en grei alder å få barn på da?.Nei,jeg tjener ikke kjempe mye penger.men,syns ikke det er nødvendig heller.for jeg har det bra:-). Men,for å være ærlig så syns jeg det er veldig mange veldig unge her inne.ofte 20 og yngre.føler meg nestsen gammel i blandt:-)he he.og jeg kan skjønne det kan være vanskelig å ta abort.selv om det ofte hadde vært det beste.har selv tatt abort i en alder av 22.og sleit mye ett år etter.det har vært tøft! for jeg var usikker på om jeg ville.men,jeg har klart meg:-)føler ikke jeg har drept noen.og det er det mange som føler at de gjør.jeg gjorde det som var best.men,jeg veit om noen som bare skal ha en unge for envær pris også.akkurat som det er populært.det liker jeg ikke!da er det synd på dem osv.ikke alle tilfeller det er det. Men man kan ikke ta alle over en kam!bare noen:-)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Ehhm..Det er vel litt opp til de enkelte hvor klar de er,føler selv jeg er gammel nok,men "følte det på den måten" når jeg var 18 og... Vet forrøverig nå at jeg ikke var klar da,så kanskje jeg kan få den følelsen om to år igjen at det nå var for tidlig..?Håper ikke det,men poenget er ihvertfall at det er litt vanskelig å si om de er "klare" eller ikke...
Fru Banderas Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 blirgalharduhørtomtorforbokstavkommaogounktumogikkeminstavsnitt!!
LinnisR83 Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Enig med Øyenbryn for en gangs skyld. Skjønner ikke bæret av det du skriver!!!!
Patetica fåkksi Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Jeg tror det er latin for det grisen sier.
Mamma mjaua Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 En gris som snakker latin, etter han har drukket pepsi max. Det er min teori!
Lacey*har fått erta Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 se, nå er du hekta på pepsi max:)
Fullrulle86 Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 selv om DU hi ikke var klar når du var 22 år, betyr ikke at ingen andre er det... vil ikke påstå at å få barn som 20-22 år er det verste som kan skje!
Mamma mjaua Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 noen.er.mer.modne.enn.andre.og.mer.klar.for.å.få.barn.når.de.er.22.år.aksepter.det.blir.gal.og.ta.deg.en.pepsi.max.fenger.helt.sinnsykt.bra.
Tomtetroll Skrevet 14. april 2008 #13 Skrevet 14. april 2008 Blir selv 24 i år, og ville ikke kalt meg selv for en "smårips" Herregud da kjerring, voks opp! Du er et voksent menneske nå, selv om du er sammen med en gamling, betyr det ikke at du er så "ung". Tenårene er over for lengst.
Anicol Skrevet 14. april 2008 #14 Skrevet 14. april 2008 Jeg er nok bare ett smårips i dine øyne da jeg bare er 20år.. Men jeg vil si jeg er over gjennomsnittlig god til tegnsetting. Sett utifra bim såklart. Jeg sliter ikke med å få penger fra NAV når jeg er sykemeldt, fordi jeg har jobba for de. Da er det jo logisk å få de uten problemer.. Syns det blir litt dumt å legge ut noe sånt når du faktisk skriver at de som er hele 4 år yngre enn deg er for unge.. Wow.. Enkelte mennesker er bare så utrolig fulle av seg sjøl:)
Mamma mjaua Skrevet 14. april 2008 #15 Skrevet 14. april 2008 4.år.det.....er.jo,bare..kjempe..mye..selvfølgelig.er.hun.på.24..så..mye.bedre.mor.enn.oss..på.20...vi.fortjener.jo.ikke,å.beholde.babyen.vi.har,i.magen.i.motsetning.til.ei.med.4.år.med.på,ræva,si,
Mamma mjaua Skrevet 14. april 2008 #16 Skrevet 14. april 2008 Vanskelig å lese når man ikke klarer å sette tegn riktig! 4 år, det er jo bare kjempe mye. Selvfølgelig blir hun på 24 så mye bedre mor enn oss på 20. Vi fortjener jo ikke å beholde babyen vi har i magen, i motsetning til ei med 4 år mer på ræva si.
Figa *Fødeklar* Skrevet 14. april 2008 #17 Skrevet 14. april 2008 Ingen som har vurdert at hovedinlegget kan være kødd?
blir gal Skrevet 14. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 14. april 2008 Nei,jeg føler meg ikke gammel i det hele tatt:-).jeg vil bare si at jeg har vært over enkelt tilfeller som utnytter en del her i samf.og det jeg mente med abort,er at mange mener at de dreper.bare mener at det har ikke jeg tenkt.men,jeg sleit ja:-)så det er ikke et enkelt valg.forstår det.har vært igjennom det.og jeg bare lurer på om det er mange unge her inne?da mener jeg yngre enn ung:-).var det litt bedre forklart?. Ville bare gi svar til et annet innlegg her inne.som jeg syns gikk litt over streken.mener at man ikke skal ta alle over en kam!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 15. april 2008 #19 Skrevet 15. april 2008 ? Gjør du det med vilje eller?
Mamma mjaua Skrevet 15. april 2008 #20 Skrevet 15. april 2008 altså, bare fordi du ikke var klar for å få barn som 22 åring, så trenger du ikke å hinte til at andre som er "yngre enn ung" (som da er 24 år??) burde ta abort? er nok ikke alle som beholder barna sine bare fordi de ser på abort som drap heller... mange under din unge alder, vurderer faktisk ikke tanken abort i det hele tatt. blir veldig feil med slike innlegg "blir gal": og er da mange over 24 år som også utnytter mye i samfunnet...
AndreVonDrei Skrevet 15. april 2008 #21 Skrevet 15. april 2008 Dette ER jo kødd! Oh Herre, hahaha -eller så er dette menneske så forstyrra at hun bør begi seg ut på en annen vei!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 15. april 2008 #22 Skrevet 15. april 2008 ".bare mener at det har ikke jeg tenkt.men,jeg sleit ja:-)så det er ikke et enkelt valg.forstår det.har vært igjennom det.og jeg bare lurer på om det er mange unge her inne?da mener jeg yngre enn ung:-).var det litt bedre forklart?." ehh nei...Det var IKKE noe bedre forklart...Jeg mener,skjønte faktisk den første men det der nærma seg liiiit for "Rain man`ish".... Ammetåka tru?
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 15. april 2008 #23 Skrevet 15. april 2008 Og JA,VonDrei...This soooo have too be bull... Hun skriver ikke så ille andre steder her...
blir gal Skrevet 15. april 2008 Forfatter #25 Skrevet 15. april 2008 samma hva man skriver:-)for det blir galt uansett.he he.unskyld at jeg skrev ett dumt innlegg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå