-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Var ein diskusjon her inne om det var slik at dei som var "kjente" her inne fikk fleire svar enn dei som ikkje var det. Eg er ikkje fornerma el sur i det heile tatt men det er tydelig det at mitt innlegg om Engla ikkje falt i smak mens eit anna eit var bedre å svare på sida det var ei som er meire "kjent" her inne enn meg??? Er samma saken................. Skjer ofte her inne
SaDa Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Synd at en blir så oversett. Får ikke ofte svar på mine innlegg heller..
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Sånn er det her inne.. Latterlig når de nekter for det ;-)
Monajenten Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Seriøst? Du tuller nå ikke sant? Bryr du deg virkelig om hvilket innlegg som får mest svar, i en så tragisk sak som dette??
Zyan Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 :9 ser det her inne hele tiden.. så er nok bare slik det er, desverre.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2008 Eg veit at fenomenet er slik her og lo godt når dei nekta for det. Eg prøver å svare på dei eg har noko å bidra med men eg svarer ikkje det samma hvis nokon alt har svart det eg ser at andre har svara det eg hadde tenkt å svare.
frøken blå Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Ufattelig at det går an å ta på vei for det. Du sier du ikke er fornærma eller noe, men hva er da vitsen? Herregud, jeg ler.... (Og i en SÅ tragisk sak som det.... Get a grip!)
Gjest Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Det KAN ha med overskrift å gjøre også! Jeg har forøvrig ikke svart på noen av de innleggene, men skal gå og lese de begge nå, for innleggene er neppe like!
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 sånn er det .. merker jo det. Man kan starte en tråd med nesten det samme som blir oversett elelr kun får få svar, så kommer en med kjent nick å spør om noe av det samme og får masse svar.. hehe Vi får holde sammen, vi ukjente
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. april 2008 Det har ingenting med det eg skreiv nå. Poenget mitt er at det er bevist. Eg har hatt mange innlegg her inn som det ikkje har komme eit einaste svar på, også går det ikkje så mange minuttane så kjem det noko av det samma fra ein "kjent" som får haugevis av svar. Det er bare å kikke litt det så ser du det ganske fort. Og nei eg er ikkje fornerma men beviser eit fenomen som har blitt diskutert her før som det blei nekta for. Nå var det to like innlegg og derfor veldig god sammenliknings grunnlag.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 jeg gadd ikke og svare noen av dere, uten at jeg så på hvem som skrev innlegget. men det gikk heller på at jeg ikke syns Engla saken er noe og snakke så mye om. men selvsakt får jeg mer svar med dette nicket en det andre. for jeg har jo mange venner her inne og i det virkelige liv som kjenner meg ved dette niket. det ville jo vært ekstremt rart om det ikke var sånn. men jeg ingnorerer ikke andre nick bare fordi jeg ikke "kjenner" dem.
~Maja Mor~ Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 Enig med Monajenten. Hvordan kan du klare å tenke på deg selv her nå? Og som Tillab sier så er det overskriften som ofte fører til at man går inn eller går forbi innlegget.... Hårsår?
Gjest Skrevet 13. april 2008 #13 Skrevet 13. april 2008 Det er faktisk ikke to innlegg om Engla heller, det er 4, hvorav 2 har 0 svar et har 6 og et har 5. enigma er IKKE en av de mest aktive brukerne men har følgende overskrift; Engla- drapet; en kan forstå dem som forsvarer dødsstraff!!!! Noe som klart fenger. Din overskrift er det skrivefeil i, og du opplyser om noe enhver oppdatert dibber leste på Dagbladet for 3 timer siden eller så. Skal man ha svar må tre ting til; overskriften må fenge, innlegget må omhandle noe som er vits å svare på og temaet bør ikke være helt utskrevet eller så enkelt som å gjengi nyheter fra andre steder.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #14 Skrevet 13. april 2008 Forøvrig bør man også svare selv og på den måten dytte opp innlegget for å "holde det gående"
happybirthday Skrevet 13. april 2008 #15 Skrevet 13. april 2008 Er nok slik, ja. De "populære" kan komme med de mest intetsigende innlegg, likevel får de ørten svar. Mens om det er en ukjent som spør om det samme eller noe vettugt noe, så er saken en annen. Har lagt merke til dette en god stund, og det er ikke tilfeldigheter nei. Synd, men sant
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 13. april 2008 #16 Skrevet 13. april 2008 Ser på poenget ditt HI, uavhengig hva innlegget handlet om. Må nesten le litt når jeg se hvordan enkelte her inne på DB tror de er sååå populære, lyser gjennom hele innlegget. Eks : "vet dere hva jeg skal spise til middag i dag ? " *forventer mange svar * sånt er bare tåpelig ;-)
Mamsen&LillePrinsen Skrevet 13. april 2008 #18 Skrevet 13. april 2008 Det har kanskje noe med at du ikke er den første som kommer med det innlegge..
soleie med fanten:) Skrevet 13. april 2008 #19 Skrevet 13. april 2008 synes det er litt sånn jeg oxo. jeg svarer på de jeg føler jeg har noe nyttig å si i. er ikke ofte jeg får noe særlig med svar på mine tråder heller.. men, men:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. april 2008 #20 Skrevet 13. april 2008 rart for det er flere av mine inlegg som heller ikke får svar og mange får ikke mange svar. og jeg er ganske aktiv og vil påstå at de fleste her vet hvem jeg er. men det er nok de skjedelige innleggene mine som ikke får noe svar, og sånn er det vel generelt sett her inne.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 13. april 2008 Da burde du lesa mitt innlegg nå for der har eg svar to gonger av dei 5 som er der så det kan du desverre ikkje ta meg på!!!!!!!!!!!
soleie med fanten:) Skrevet 13. april 2008 #23 Skrevet 13. april 2008 hva har det med saken å gjøre da lillegutt og meg?
*Minnie Mus* Skrevet 13. april 2008 #24 Skrevet 13. april 2008 personlig ser jeg aldri på nickene når jeg svarer. Ser på overskriften først, fenger den så leser jeg den. Hvis det er en int debatt og helst ikke for mange svar, så svarer jeg. Gidder sjelden å svare noen som har fått 40 svar fra før av...
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #25 Skrevet 13. april 2008 Men når eit innlegg kjem nesten 30min etter mitt og får fleire svar sida det er ein meire "kjent" som har skrive så har det ikkje noko med at det ikkje var det første innlegget!! Det burde du klare å sjå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå