Gå til innhold

Milo Lysander..hva syns dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg likte Milo, men ikke Lysander. Uansett hva andre mener bør du stole på magefølelsen din. Vår jente skal hete Idun, og gjett om det er mange som mener hun blir kalt for ketchup. Man kan finne ting å erte med på de fleste navn. Nora er jo feks syltetøy, men mange som heter det likevel. Velg det dere liker!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. trodde det var et vaskemiddel du lurte på her....

Skrevet

Har forstått at du vil vi skal være ærlig.

 

Holder på med ullvask nå og får sterke assosiasjoner til dette (milo), men det er deres valg!

Skrevet

Jeg er helt enig med deg i at man skal kunne hete hva som helst uten å bli mobba! Problemet er at verden ikke er så fantastisk som man kanskje kunne ønsket. Det jeg mente var bare at man må tenke godt gjennom det, slik at en ikke risikerer å sende barna sine i bresjen for å prøve å få en bedre verden, hvis det ender opp med at det går ut over dem

Skrevet

Hehe, ja..jeg tåler å høre meninger;) Det var jo derfor jeg lurte litt på hva folk følte da de hørte navnet..

De vi har nevnt navnet for her hjemme har også hatt noen innvendinger, men de er faktisk begynnt å bli vandt til det...så, jeg tror alle "spesielle" navn må man vendes til;)

Skrevet

Den yngste sønnen til Mel Gibson heter faktisk Milo. - Men det blir jo litt rart kanskje å hete milo i norge ?

Skrevet

Jeg er ærlig jeg ... For en klysete, ekkel homo! Kjæresten til Jan Thomas, liksom ... Unnskyld, men det var det første som slo meg.

Skrevet

Får sau og ull assosiasjoner, så jeg syns ikke noe om det!

"ulla mi har det best med milo" , eeh som navn, nei!

Skrevet

Milo ville eg droppa i alle fall sidan det er eit veldig kjendt vaskemiddel. Lysander var nytt namn for meg. Trur ikkje eg likar det, men som dei fleste nye namn må ein "smake litt på det" først.

Skrevet

Hva er galt med å være homo?

Du kan jo ikke si at et navn er homo da! Herregud, det blir litt lavmål eller?

Kall barnet hva dere vil. Ærlig mening fra meg, jeg ville droppet Lysander. Milo er fin:)

Skrevet

Dette var et usaklig og unødvendig innlegg.. Du hørtes ganske fordomsfull ut nå.

Skrevet

Ikke min smak og jeg tror kanskje sønnen din blir mobbet for dette navnet.

Skrevet

Milo - vel, ikke min stil, men det kan kanskje være greit nok.

Lysander - synes jeg dessverre var helt grusomt, på linje med alle de andre navnene som "rimer" på dette.

Sammen ble det altfor spesielt og ikke særlig pent, i mine ører...

  • 1 måned senere...
Skrevet

Æ syns Milo e kjempefint, og tenke mye på det navnet sjøl..Må bar klar å overtale gubben først, som absolutt ikke e overbevist :-)..Lysander syns æ derimot ikke passa helt til, men e sikkert bare en tilvenningssak det å :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...