mammatilsøtemå Skrevet 14. april 2008 #26 Skrevet 14. april 2008 Jeg likte Milo, men ikke Lysander. Uansett hva andre mener bør du stole på magefølelsen din. Vår jente skal hete Idun, og gjett om det er mange som mener hun blir kalt for ketchup. Man kan finne ting å erte med på de fleste navn. Nora er jo feks syltetøy, men mange som heter det likevel. Velg det dere liker!!!
mai mammaen til to Skrevet 14. april 2008 #27 Skrevet 14. april 2008 hehe.. trodde det var et vaskemiddel du lurte på her....
Realisten Skrevet 14. april 2008 #28 Skrevet 14. april 2008 Har forstått at du vil vi skal være ærlig. Holder på med ullvask nå og får sterke assosiasjoner til dette (milo), men det er deres valg!
Bubba75 Skrevet 14. april 2008 #29 Skrevet 14. april 2008 Jeg er helt enig med deg i at man skal kunne hete hva som helst uten å bli mobba! Problemet er at verden ikke er så fantastisk som man kanskje kunne ønsket. Det jeg mente var bare at man må tenke godt gjennom det, slik at en ikke risikerer å sende barna sine i bresjen for å prøve å få en bedre verden, hvis det ender opp med at det går ut over dem
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 14. april 2008 Forfatter #30 Skrevet 14. april 2008 Hehe, ja..jeg tåler å høre meninger;) Det var jo derfor jeg lurte litt på hva folk følte da de hørte navnet.. De vi har nevnt navnet for her hjemme har også hatt noen innvendinger, men de er faktisk begynnt å bli vandt til det...så, jeg tror alle "spesielle" navn må man vendes til;)
marinas skatt Skrevet 14. april 2008 #31 Skrevet 14. april 2008 Den yngste sønnen til Mel Gibson heter faktisk Milo. - Men det blir jo litt rart kanskje å hete milo i norge ?
ninanja Skrevet 14. april 2008 #32 Skrevet 14. april 2008 Jeg er ærlig jeg ... For en klysete, ekkel homo! Kjæresten til Jan Thomas, liksom ... Unnskyld, men det var det første som slo meg.
PlinkiPlonk Skrevet 14. april 2008 #33 Skrevet 14. april 2008 Får sau og ull assosiasjoner, så jeg syns ikke noe om det! "ulla mi har det best med milo" , eeh som navn, nei!
mto2 Skrevet 14. april 2008 #34 Skrevet 14. april 2008 Milo ville eg droppa i alle fall sidan det er eit veldig kjendt vaskemiddel. Lysander var nytt namn for meg. Trur ikkje eg likar det, men som dei fleste nye namn må ein "smake litt på det" først.
Lacey*har fått erta Skrevet 14. april 2008 #35 Skrevet 14. april 2008 Hva er galt med å være homo? Du kan jo ikke si at et navn er homo da! Herregud, det blir litt lavmål eller? Kall barnet hva dere vil. Ærlig mening fra meg, jeg ville droppet Lysander. Milo er fin:)
endelig mamma t 2 :) Skrevet 14. april 2008 #36 Skrevet 14. april 2008 Dette var et usaklig og unødvendig innlegg.. Du hørtes ganske fordomsfull ut nå.
Bomsedeisi Skrevet 14. april 2008 #37 Skrevet 14. april 2008 Ikke min smak og jeg tror kanskje sønnen din blir mobbet for dette navnet.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #38 Skrevet 14. april 2008 Milo - vel, ikke min stil, men det kan kanskje være greit nok. Lysander - synes jeg dessverre var helt grusomt, på linje med alle de andre navnene som "rimer" på dette. Sammen ble det altfor spesielt og ikke særlig pent, i mine ører...
oppigokk Skrevet 20. mai 2008 #39 Skrevet 20. mai 2008 Æ syns Milo e kjempefint, og tenke mye på det navnet sjøl..Må bar klar å overtale gubben først, som absolutt ikke e overbevist :-)..Lysander syns æ derimot ikke passa helt til, men e sikkert bare en tilvenningssak det å :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå