Gå til innhold

Milo Lysander..hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jeg har spurt en gang før, men fikk ikke så mange svar..tenkte vi skulle sende inn en søknad på dette navnet, siden vi ikke er helt sikre på om det er "lovlig" ;p

Vi tulla først med navnet, men har begynnt å like det;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager hvis jeg er litt for ærlig, men før var milo et kattenavn, nå er det et vaskemiddel..

Skrevet

Regner med du vil ha ærlige svar:) Det finnes jo veldig mange fine spesielle navn, men dette ville jeg ikke kalt sønnen min...

Skrevet

Jeg vet om en gutt som heter Milo.. men han er ikke norsk...Så jeg vet ikke om han har fått det godkjent i Norge eller om han er født i et annet land? men han er en søt og grei gutt..

Hadde nok ikke valgt et slikt navn selv, pga vaskemiddelet...men på den andre siden er det jo fremdeles folk som kaller barna sine Tine...og det er jo meieri navn nå....Så??? Opp til dere..

Skrevet

hadde nok bare brukt lysander..

Skrevet

Dette var rett å slett, ja forjævlig.. Greit og velge litt utradisjonelle navn. Men finnes grenser.

Skrevet

Det blir ull-vaskemiddel for meg...

Skrevet

Min personlige mening er at det kan dere absolutt ikke kalle barnet deres! Men hver sin smak....

Skrevet

Kanskje et navn som er veldig søtt til en liten baby... men ser ikke helt for meg et lite barn, en ungdom, voksen eller gammel mann som heter dette:) hehe.. ville nok ikke brukt dette navnet selv, men utrolig hva man kan venne seg på etter hvert:)

Skrevet

Hei

Det blir desverre litt for spesielt etter min smak, men det er jo meg. Man venner seg jo til forskjellige navn. Så hvis dere er bestemt på det navnet. så gå for det, ikke ta noen avgjørelse basert på hva andre mener. For temmelig spesielt er d jo. og det er jo stor sjans for at de aller fleste dere spør, mener det motsatte som dere...

Skrevet

navnet skjemmer ingen men jeg ville ikke valgt det.

Skrevet

Ikke helt min smak, men det viktigste er jo at dere liker det!

Skrevet

Siden du spør.. Synes det er helt forferdelig..

Milo er vaskemiddel..

Skrevet

Hadde en barnehageonkel fra Tjekkia som het det da jeg var liten. HAn het Miloslaw, da. Men for kort het han Milo. Koselig navn.

Men jeg tror kanskje den godkjente formen nettopp er Miloslaw.

Lysander, derimot. Klarer ikke helt verken det eller Chrisander.

Skrevet

Hei:) er folk litt redd for navn som ikke er såå vanlige? syns det var kjempe fint og spesielt liker ikke de vanlige norske som alle heter:) ville valg det om jeg var dere:) min lille jente som kommer i mai skal hete Nemi:) lykketil da

Skrevet

Nei, likte det ikke...men det er jo dere som bestemmer dette-syns dere skal ta det hvis dere liker det:-)

Skrevet

helt ærlig??.... hadde en HUND som het Milo og lysander hørtes ut som en strømleverandør..... nei, synes ikke dette navnet var fint

Skrevet

Nei, likte det ikke. Syntes det var grusomt rett og slett, høres ikke ut som et menneskenavn engang. Min mening, men det trenger jo ikke å bety at ikke andre vil like det ;)

Skrevet

Syns heller ikke det var noe fint, hverken Milo eller Lysander.. Ser mange svarer at det viktigste er at dere liker det, men tenk også på at opp gjennom livet kommer han til å møte mange mennesker. Hovedsaklig er folk negative her, og da kan man kanskje regne med at det vil gjelde de han kommer til å møte og..? Ikke velg et navn som er så spesielt at det vil føre til at han blir mobbet for det senere en gang

Skrevet

Ulla mi har det best med Milo.... ;) helt ærlig, dropp Milo...

Skrevet

Hehe..takk for mange svar;) Så bra at 1 en 22 syntes det var fint da iallefall;) Men du som skrev det om mobbingen, da må du kanskje lære barna dine at det ikke er rett å mobbe pga et navn:) Tenk på alle utlendinger som har mange støgge navn, blir de mobba?? Men ja, syntes det var kult at så mange svarte...takktakk;) Skal gi tilbakemelding når navnet er bestemt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...