KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. april 2008 #26 Skrevet 13. april 2008 Uff da:( Men dette klarer du nok, det ordner seg skal du se:) Masse lykke til!
Lykke X 4 Skrevet 13. april 2008 #27 Skrevet 13. april 2008 Legg bryllupet litt på vent og ta det med ro. Har dere vært på familievernkontor? Få dere noen utenforstående profesjonelle å snakke sammen med som par. Hold ut da dere Dere har holdt ut i 10 år før! Ikke ta noen overilte beslutninger som dere kanskje kommer til å angre på. Det fins håp! Masse lykke til!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #28 Skrevet 13. april 2008 Bryllupet er nå på vent for andre gang det da.. Er ikke det at jeg MÅ gifte meg, men tenker at vi har vært sammens i 10 år nå, og hvis vi skal gifte oss må vi gjøre det nå. Men så er jeg jo bare 25 år, og hvis jeg skal bryte ut, bør jeg gjøre det nå. Kommer ikke til å gå uten å prøve å fikse ting, men når han ikke vil snakke til meg en gang så.. Vi har ikke vært på familievernkontoret nei, blir nok vanskelig å få han med seg dit også da for den del. Han er slik at alt skal ordnes innen familien, ingen skal vite noe de ikke trenger å vite i følge han...
Lykke X 4 Skrevet 13. april 2008 #29 Skrevet 13. april 2008 Ja, da kan det bli vanskelig, når han har en sånn innstilling. Du skal følge hjertet ditt, du Gjør det som du på alle måter mener er best for deg. Føler du at det riktige er å gå, så skal du gjøre det. Det er ditt liv, og du skal leve lykkelig. Ikke tenk på hva andre synes, tenkt på deg og ungene. Man lever bare en gang, og livet går så altfor fort. Klem.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #30 Skrevet 13. april 2008 Didrik bli 1 år 2.mai, så får kontantstøtte til han ja regner jeg med. Han har bare sagt ja og nei, og nå holder han på nede i kjelleren med noe
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #31 Skrevet 13. april 2008 Vet ikke hva jeg føler er riktig. Vet bare at jeg er lei av å være alenemor med en som bare kommer hjem og sover. For det er det han gjør, hadde jeg vært alenemor hadde jeg taklet det, men nå er jeg ikke det, det bare føles slik. Så vet ikke hva jeg skal gjøre...
To tette + snart ei med flette Skrevet 13. april 2008 #32 Skrevet 13. april 2008 *sukk* Hva skal man si til det da....han har det vel kanskje ikke helt greit han heller....siden han "rømmer" sånn. Vet ikke hva annet jeg skal si nå jeg, enn at dette skal gå bra, du klarer det her fin-fint!!! Så lenge du er sikker på at det er dette du vil!!
To tette + snart ei med flette Skrevet 13. april 2008 #33 Skrevet 13. april 2008 "vil" var et dumt ord å bruke forresten, er vel ingen som vil det her....
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #34 Skrevet 13. april 2008 Han har aldri snakket om følelser, så tror nok dette kommer til å bli vanskelig. Eneste han sa i går var at "nei, jeg vil ikke at dere flytter", med sånn teit tonefall hvis du skjønner. Tror ikke han skjønner alvoret i det hele tatt. Vet ikke hva jeg vil, det er det som er så vanskelig. Han er jo en del av livet mitt, ungene elsker pappan sin og alt det der. Kommer nok til å ta med meg ungene å være til mamma og pappa noen dager...
Gjest Skrevet 13. april 2008 #35 Skrevet 13. april 2008 triste greier..ikke for å virke frekk, men o du var glad nok i han til å fri for halvannen måned siden - du kan ikke sette forholdet litt på vent, da? ikke flytte,gå til terapi, reise bort sammen? få han til å åpne øynene sine? derso det er et snev av håp, synes jeg dere skylder barna deres det! det aller beste er tross alt å vokse opp ed mamma og pappa, dersom et er mulig
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #36 Skrevet 13. april 2008 Er jo ikke det at jeg ikke er glad i han, men er skikkelig lei av å være alenemor uten å være det. Ungene ser jo ikke pappan sin likevel de, så noen stor forandring vil det ikke bli for dem
Gjest Skrevet 13. april 2008 #37 Skrevet 13. april 2008 men det må jo være håp for dere??? reis bort en helg sammen- bare dere to; det fortjener hele familien din:-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #38 Skrevet 13. april 2008 Reise bort er litt vanskelig det også, for sambo spiller fotball hver helg, og droppe en kamp går jo ikke ann. Det må jo alle skjønne... Så er det pengene også da..
To tette + snart ei med flette Skrevet 13. april 2008 #39 Skrevet 13. april 2008 Æsj, er så vanskelig med sånne som ikke klarer snakke om følelser, bf her var også sånn... Sånn det er nå er han så bitter at det går utover psyken hans, ihvertfall det jeg har forstått av familien hans. Tror ikke han egentlig ville at vi skulle flytte...men han gjorde jo ikke noe for å holde oss tilbake heller... Til lsut må man bare ta en avgjørelse, men det er ikke lett og ikke ne man ør forhaste. Noen dager hos foreldrene dine høres ut som en lur ide, da får dere begge ting litt på avstand, ofte lettere å se rasjonelt på tingene da!
Gjest Skrevet 13. april 2008 #40 Skrevet 13. april 2008 men dersom han har mulighet til å reise bort en helg for å redde familien, bør han vel slå til??? ellers ER'N tett!! Treger ikke koste så mye:-) Mye billig, eventuelt lån ei hytte, finn på noe rimelig i norge... Sesongen starter vel til helgen? Finne sikke en helg han har fri? Spiller han høyt oppe, eller??
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #41 Skrevet 13. april 2008 Hele familien hans er slik, følelsesløs gjeng. Er veldig vanskelig. Men bra for min del å høre at det ikke er bare min sambo som er slik. Har dere god kontakt nå elr? Går greit med barna og slikt? Må bare få snakket med han før vi tar en avgjørelse.. Men litt vanskelig når han unngår meg
To tette + snart ei med flette Skrevet 13. april 2008 #42 Skrevet 13. april 2008 Ja, man bruker stort sett ikke være alene om ting, alltids noen andre som har det på lignende måte Vel, jeg kan dessverre ikke komme med noen "solskinnshistorie" på det området der.... Bf er utrolig vanskelig, krangler på det meste, hvilke helger, ferier, bidrag, ja det meste... Tror igrunn problemet hans er at han føler jge styrer livet hans, eller ungene da, sånn om du forstår..lite moden fyr kan du si. Han snakker om ungene som de skulle vært en hund ingen av oss ville ha, får mld, som "Da får du TA ungene", "Er du som har ansvaret for de, jeg bare har de når jeg vil" etc....Han mener han har gått konkurs pga meg, ikke har råd til å ha leiligheten han har nå, må selge bilen osv...men å dra til Thailand i to uker + en uke i syden i løpet av et år + 5 uker sommerferie (hvorav knappe to er med guttene), det har han råd til!! Forklarer vel endel.. Handler om prioritering. Men guttene ELSKER han da, så jeg biter i meg det meste og lar han kjøre det løpet han vil selv, vil han ikke ha guttene en periode så får det være hans problem og tap. Håper din samboer er lettere i ettertid Får håpe han gir etter og snakke med deg snart da, fælt å gå sånn å ha alt "uoppgjort"..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #43 Skrevet 13. april 2008 Ser ut til at det blir en løsning på det nå, vi holder på å lage oss en god middag og skal prate litt mer over den. Han har begynt å skjønne hvordan ting henger sammen her nå, men om han klare å holde det han lover fremover blir en annen sak.. Kjipe-Laila, neida, han spiller bare i 3.div, så er liksom ikke noe tippeliga heller, men skulle tro det til tider ja
Gjest Skrevet 13. april 2008 #44 Skrevet 13. april 2008 skjønner at du blir deppa, men dette viste du vel før du fikk 2 barn med han at fotballen er en del av livet hans??? mannen min jobber også vær helg, og jeg synest det er veldig slitsomt...men vi er flinke til og kose oss de dagene/kveldene vi har sammen.... Lykketil
Mamma+2 Skrevet 13. april 2008 #45 Skrevet 13. april 2008 Så trist:( Men jeg må si meg litt enig med andre her at det må svinge fort..når du planlegger frieri og faktisk frir....for så å snu helt om så kort tid etter. Dere må jo til mekling på Familievernkontoret i og med at dere har barn sammen....start med det og se hvor det fører. Lykke til uansett utfall
*Rutletutt* Skrevet 13. april 2008 #46 Skrevet 13. april 2008 Uffda - kjipe greier:o( Håper han tar til fornuften og dere får snakket ut i allefall - han MÅ jo bare skjønne at dere er en familie og at han ikke kan være så egoistisk når dere har barn sammen. Lykke til og klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå