ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Dårlig dag for både meg og dulosten dette... Bryllupet er avlyst, sambo hadde det lagt opp i halsen som han sa. Og jeg sitter å ser på finn etter leilighet. Ikke bare bare når man har 2 barn også...
Kåre Moradi Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Oj...det var voldsomt. Sikker på at du skal flytte ut med det samme da, kan dere ikke se det an litt først? Nå vet ikke jeg forhistorien da...mulig jeg har gått glipp av noe her. Huff, håper det ordner seg for dere!
Sånn kan det gå Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Direkte fra bryllupsplanlegging til å flytte ut høres en smule overilt ut spør du meg...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 Hadde et innlegg her tidligere i dag om at han aldri er til stede. Jobber masse overtid, er med på fotball og ja, generelt ikke hjemme da. Jeg holder på å gå på veggen av å være hjemme med begge to hele tiden, av å ikke kunne være med på ting fordi han skal bort. Gidder rett og slett ikke mer....
ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2008 Har ikke vært noe bryllupsplanlegging heller, jeg bare fridde den 29.februar. Ikke dato eller snakket om bryllupet siden nesten ikke.. Har vært sammens i 10 år, så er ikke noe som har skjedd på dagen.......
Sånn kan det gå Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Men å gå fra at du ønsket å fri og han svarte ja(antar jeg?) til fullt brudd og flytting 1 1/2 mnd seinere må jo bety at enten frieriet og svaret eller bruddet ikke var/er spesielt gjennomtenkt...
To tette + snart ei med flette Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Var det du med fotball gubben??? Trist at det ble sånn, men det var vel kanskje til det beste for alle 4... Jeg ar vært gjennom akkurat det samme som deg, er ikke lett, men det er utrolig hva man får til når man må!! *trøste*
LisaColli Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 huff da så kjedelig skjønner godt at du er lei jeg!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. april 2008 Altså han har bestandig vært slik han er nå, jeg trodde jeg klarte å akseptere det, men klare det ikke. Jeg er helt utslitt av å være alene med 2 stk hele tiden og i tillegg gå å irritere meg over han som aldri er hjemme. Jeg er som en alenemor som har en å dele seng med.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2008 Jepp, fotballdud it is... Må snakke mer med han i morgen, han giddet ikke mer å la seg. Jeg ligger på tuppa sitt rom, i natt også... Hun er heldigvis bortreist i helgen. Vet med meg selv at jeg ikke klarer å flytte heller, er så avhengig av han økonomisk... Men skal det blir noen forandringer her så må jeg bare...
Kåre Moradi Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Kan dere ikke prøve parterapi først? Dere har jo to barn og må vel være forberedt på å jobbe hardt for å få dette til å gå. Kanskje det ordner seg? Og hvorfor har han bryllupet "langt opp i halsen" allerede?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. april 2008 Tviler på at han vil være med på noe slikt, har vært samtaleevne før også, og har da nektet også.. Tror egentlig ikke det kommer til å bli noe problem med barna, bare jeg får det på avstand litt. Joda, bryllupet har han i halsen fordi vi skulle planlegge litt i påske. Sette dato og finne ut av hvordan vi ville ha det, lite eller stor bryllup og om vi skal reise vekk å gifte oss. Lovte meg det, så ble det ikke noe av, og jeg har sagt det noen ganger etter påske at jeg er så lei av at han sier ting og aldri holder det.. Derfor har han det i halsen
To tette + snart ei med flette Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 Da har jeg fått med meg litt av historien ihvertfall....men trist uansett Kanskje like greit å få sovet litt på tingene, man ser ting litt klarere når man ikke er stuptrøtt i tillegg til alt det andre som skjer i en i en sånn situasjon! Økonomisk skal du da alltid klare deg, jeg har to små, ingen utdanning, ingen jobb, masse gjeld, men klarer meg fint alikevel. Vi bor heldigvis i et land hvor "taperen" i et samlivsbrudd blir tatt vare på!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 12. april 2008 Joda, skal diskutere mer i morgen... men =( Vet ikke helt med det økonomiske da, tjener sikkert for mye til å få noe dekket vil jeg tro. Vel og merke hvis jeg jobber 100%, tjener ikke mye altså, men over 280 000 i året så..
Kåre Moradi Skrevet 12. april 2008 #16 Skrevet 12. april 2008 Da er det bedre å gifte seg med noen som vil! Og den personen finnes sikkert i den framtid! *klem*
To tette + snart ei med flette Skrevet 12. april 2008 #17 Skrevet 12. april 2008 Det er bra, kanskje dere kan løse dette på en måte som fungerer for dere begge hvertfall da, bli enige liksom... Uavhengig av inntekt vil du får dobbel barnetrygd (om dere ikke skal ha 50/50 da), du er langt under grensen for å få dekket 64% av utgiftene til barnetilsyn så blir billigere bhg, og du skal jo ha bidrag fra pappen (igjen om dere ikke velger 50/50).
ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 12. april 2008 Oki da så, skal nok klare meg. Trodde det var bare de som tjente under 150 elr noe jeg som fikk støtte til slikt. Får se hva som skjer fremover. Vi kommer nok til å ha 50/50 oss i mellom, men 60/40 elr noe i den dur på papiret for at jeg skal klare meg økonomisk. Han tjener ganske bra så...
To tette + snart ei med flette Skrevet 12. april 2008 #20 Skrevet 12. april 2008 Neida, det gjelder redusert pris i forhold til kommunen, og det er vel også grensen for bostøtte om jeg ikke tar feil. Om dere gjør det som du sier vil du da få endel støtte Uff, kjenner alle de skumle tankene kommer tilbake, husker det så godt, hvor usikkert og fælt alt virket, men det går da bra med de aller fleste som gjennomgår et slikt samlivsbrudd Håper du klarer deg greit gjennom dette, om det nå blir sånn (håper fortsatt det er håp for dere), det skal ikke stå på støtt herifra ihvertfall!!!
To tette + snart ei med flette Skrevet 12. april 2008 #21 Skrevet 12. april 2008 Skal stå støttE så klart..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 13. april 2008 Vi skal ha dagmamma til didrik da, får vi støtte til det også? Må vel være hvit da tenker jeg... Det har jo ikke vi så klart. Han har enda ikke snakket til meg i dag da, så ser ikke så veldig lovende ut
Sjefsmegga Skrevet 13. april 2008 #23 Skrevet 13. april 2008 Det var leit.....men det ordner seg nok. Du er jo vant til å styre det meste alene, så dette klarer du.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 13. april 2008 Jeg klarer det nok, er mer spørsmål om det økonomiske, om jeg klarer det. Må kjøpe meg en bil også, må ha noe å kjøre ungene til. Ikke sååå god bussforbindelse her. Så vet jeg jo ikke hvor jeg finner leilighet henn heller så
To tette + snart ei med flette Skrevet 13. april 2008 #25 Skrevet 13. april 2008 Nå er ikke jeg sikker på hvor gammel Didrik er, men om han er mellom 1 og 3 år vil du jo få kontantstøtte om han går til sort dagmamma Uff, ikke snakket til deg? Som ikke svart deg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå