Spataplasj Skrevet 12. april 2008 #51 Skrevet 12. april 2008 jadda! e de fleire som kjenne mej som ej ikkje kjenne?? henge ej rett å slett for lite her å for mykje på ditta hitt forume?
*Kleopatra Skrevet 12. april 2008 #52 Skrevet 12. april 2008 Svart sunnmørsbunad, fordi jeg er sunnmøring.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #53 Skrevet 12. april 2008 Nja, ne bære skifta nick då vøtt (Malin). He sjuke baby som ikkje vil sove. *leide* Kas anna forum du e på da?
Spataplasj Skrevet 12. april 2008 #55 Skrevet 12. april 2008 åh,,hei!! hekje sjønt kor ej gjer de endå ej (sansynligvis fordi ej ikkje e pålogga so mykje....berre lese...høhø...elle so e de fordi ej e teite evt...hehe) Henge på Tett inntil ej vettø, e so jækla alternativ å sann! ;P tøybleie å meir en tre bæredingsa å greier å greier! :> ikkje sovebaby ekje stas...her søva både mann og barn..so de burde ej me gjere...ej "skal berre fyst"
Northernlights Skrevet 13. april 2008 #56 Skrevet 13. april 2008 Jeg eier ikke bunad, men svart Graffer drakt. Er veldig glad i den =o) Har den fordi den var tilgjengelig akkurat da jeg kunne betale for den.Lang historie...
Northernlights Skrevet 13. april 2008 #57 Skrevet 13. april 2008 Men ønsker meg av hele mitt hjerte en blå Nordtrønder bunad! Jeg er født der, så det hadde passet utmerket. Brukte mamma sin Nordlands bunad i barnedåpen til barnebarnet mitt, men følte meg ikke helt "meg" i den. =o)
Tokatter_USA Skrevet 13. april 2008 #58 Skrevet 13. april 2008 Rogalandsbunad. Ikke Jelsa - den andre.... rødt liv. Søsteren min har Jelsa. Fordi min farmor var derfra. Jeg kunne gjerne hatt Bærumsdrakten, siden jeg er fra Bærum (tredje generasjon, til og med), men min mormor ville brodere, og det finnes ikke broderi på den. Jeg er glad i bunaden min, men den har egentlig aldri passet helt... Apropos bunader, det slo meg da jeg så på bildene fra åpningen av Operahuset, at det er veldig kjekt å ha bunad, for da har man alltid noe å ha på seg på galla. Man kan gjerne gjenta antrekket, til og med. Nå lurer jeg på om jeg kan gjøre det i USA også? Tenk om jeg ble invitert på en Oscar-utdeling. Kan jeg ha på bunad da? Ville jo spart endel penger ;-)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 13. april 2008 #59 Skrevet 13. april 2008 Har en flott blå nordlandsbunad. Er fra nordre nordland, men har nå flyttet 2 mil og bor i SørTroms. Øsnker meg egentlig Ofot-drakt med sort liv. Kanskje når lillesnuppa blir stor nok, så kan ho arve min bunad og jeg kjøpe Ofot-drakt. Eller så kan ho få ofotdrakt. Prøvde mg på det da eldsta skulle konfirmeres, men ho SKULLE ha blå nordlandsbunad så da så!
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 13. april 2008 #60 Skrevet 13. april 2008 Nordhordalandsbunad, 14 nummer for liten. slekta er derfra.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 13. april 2008 #61 Skrevet 13. april 2008 Har blå jelsa-bunad med lys vest. fordi familien kommer fra der omkring. og fordi den er den fiiiineste bunaden i hele landet:)
Mamma til tre gutter Skrevet 13. april 2008 #62 Skrevet 13. april 2008 eg har hardanger bunad, fordi eg bur og kommer fra hardanger + at den er det fineste av dem alle.
~Fanta~ Skrevet 13. april 2008 #63 Skrevet 13. april 2008 Jeg har hardanger bunaden, fordi min mor og hele hennes side kommer derifra;o)) Og storegutten min har hardangerbunaden:o)) Kan tro han er flott i den altså! Nå er det lillegutt sin tur snart og;o))
nickoline og supermann Skrevet 13. april 2008 #64 Skrevet 13. april 2008 har BOLSØYBUNAD fra romsdalen. har den med rødt liv og blå stakk. fordi pappa er derfra.
*Rutletutt* Skrevet 13. april 2008 #65 Skrevet 13. april 2008 Sognebunad - arvet mamma sin, hun er fra ytre sogn.
Maria&Casper Skrevet 13. april 2008 #66 Skrevet 13. april 2008 Er ikke en bunad jeg har, men en Ullsfjord drakt som er mørkerød. Mamma har mørke grønn og pappa har mørkegrå. Den har jeg fordi jeg kommer fra Ullsfjord..
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 13. april 2008 #67 Skrevet 13. april 2008 Vest-Telemark har jeg Det er den med smalt belte for de som vet hva jeg snakker om.. Har mørkeblå isteden for sort da Har den fordi alle damene i familien har den, og slekta mi kommer opprinnelig derfra på morssida... Også synes jeg det er koselig å ha vest, siden "alle" andre her har øst
Pocoyoツ Skrevet 13. april 2008 #68 Skrevet 13. april 2008 Jeg har Lofotbunad. Pappaen min er derifra, har maaaaasse familie der Mannen min har sognebunad, hans pappa er fra Fjærland i Sognefjorden
velandre Skrevet 13. april 2008 #69 Skrevet 13. april 2008 Lofot-bunad:) fordi jeg er fra Lofoten og bor her.Å fordi den er så flott!
Tutto og snuppo Skrevet 13. april 2008 #70 Skrevet 13. april 2008 Sunnhordlandsbunad! Fordi eg e frå Sunnhordland:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå