MissHønemor Skrevet 12. april 2008 #26 Skrevet 12. april 2008 Kjeeeeder meg! Får ikke ned siden i det hele tatt nå. Får håpe det er bedre i morgen. Jeg hadde også en del innlegg i hodet mitt nå, får håpe de er der imorgen også da
-carina- Skrevet 12. april 2008 Forfatter #28 Skrevet 12. april 2008 Får som svar at siden ikke eksisterer?? :o/
-carina- Skrevet 12. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 12. april 2008 Laster, laster og laster... :o/ Huff, håper virkelig informe fikser sakene for oss!! (
MissHønemor Skrevet 13. april 2008 #30 Skrevet 13. april 2008 Kommer dere inn i dag? Går kjempetregt hos meg i dag også
Julie Angelica:) Skrevet 13. april 2008 #31 Skrevet 13. april 2008 Jeg kommer ikke inn:( Så dumt at det skal være sånn!
Gjest Skrevet 13. april 2008 #32 Skrevet 13. april 2008 Har ikke kommet inn siden idag tidlig... Uvant å ikke ha datatid :-0)
Gulljentene Skrevet 13. april 2008 #34 Skrevet 13. april 2008 Nå står det at siden ikke kan vises... Kjedelig å ikke få jibba, gitt!!!
-carina- Skrevet 13. april 2008 Forfatter #35 Skrevet 13. april 2008 Heisann jenter!! Endelig overstått barnedåp. Oppvaskmaskinen går og går, nå er det vel to igjen før vi kan si oss ferdig. Har endel klesvask igjen også. Gulvet er vasket men bør vel taes en gang til før vi kan si oss ferdig... Men har hatt en fin dag. Stakkars Karsten er jo pjusk, han har grått litt i natt og også litt i dag. Men Paracet gjør det hele litt bedre i hvert fall. Har vel skiftet 12 bleier hittil... ( Men tross at han er pjusk har han vært så snill og grei i dag så. Helene har også vært en drøm i dag. Selv om vi har stult og stelt med alt mulig har vi vært heldige og fått til sovingen, så har unngått at hun har blitt overtrøtt! ) Kjedelig at forumet skal være nede da. Jeg hadde gledet meg til å slappe av med litt jibbing i kveld... ( Ja, ja, kan kanskje være greit å slappe av med en bok i stedet?!
S Skrevet 13. april 2008 #36 Skrevet 13. april 2008 Bra at dere har hatt en fin dag - er skikkelig kjedelig at forumet er nede.. Kos deg med boka di og legg føttene høyt - det fortjener du etter en travel dag:)
Gjest Skrevet 13. april 2008 #37 Skrevet 13. april 2008 Så bra dere har hatt en vellykket dag da! Blir sikkert godt for dere å slappe av i kveld tenker jeg:-) Sofie har også masse diarebleier, går gjennom alt av klær, så får se hva vi gjør angående barnehagen i morgen.
Sanna&Simen Skrevet 13. april 2008 #38 Skrevet 13. april 2008 Så bra at det gikk fint, selv om Karsten var pjusk... (Nå har jeg ikke vært logga inn her på nesten et år!) Sida er ikke nede hos meg, men det går tregt ja:( Håper det ordner seg da! Føler meg nesten ansvarlig for at det ikke fungerer, 8siden jeg starta forumet mener jeg) men er vel ikke mye man får gjort!
tre små:-) Skrevet 13. april 2008 #39 Skrevet 13. april 2008 Så bra at dere er fornøyde etter barnedåpen:-) Det er veldig hyggelig når festen er i gang, og deilig når festen er over og alt er ryddet!! Nå skulle jeg ha en stille søndagskveld foran pc'en. Mannen er hos en kamerat og ser fotball, ungene er i seng - men kommer jeg inn på forumet? Nei.... Buhu! Da må jeg trøste meg med en bok av Stieg Larsson da;) Det er ikke så dumt det heller...
-carina- Skrevet 13. april 2008 Forfatter #40 Skrevet 13. april 2008 Jeg sendte dem en mail i går og klaget, håper at det kan hjelpe litt. De jobber sikkert ikke i helgene, men forhåpentligvis går alt mye raskere i morgen... :o/ Må ha Karsten hjemme fra barnehagen i morgen. Han er jo pjusk, men han er jo sikkert også smittefarlig, så vil ikke sende ham selv om han skulle vise seg å være i bedre form i morgen... Så blir vel uansett ikke så mye forum på meg før i morgen kveld! (Men klarer vel ikke å la være å titte innom!) Er jo ikke din feil at det ikke fungerer Sanna&Simen, hadde det vært opp til oss så ville vel siden aldri vært nede! ;o)
mammaentilH Skrevet 13. april 2008 #41 Skrevet 13. april 2008 Så bra at dåpen gikk fint. Nå skal jeg være gressenke en uke og har gledet meg til å bruke tid til overs med dere, hvis det blir noe tid til overs.....Hi hi. Ikke vant til å være alene med henne så dette blir spennende. Men håper de får ordnet med forumet, blir liksom ikke det samme å være her.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #42 Skrevet 13. april 2008 Så bra dere fikk en fin dag i dag da Carina. Kommer heller ikke innpå julibaby. Carina: jeg kommer fint inn på mitt forum. så du hadde ikke kommet inn. Jeg har stengt hovedsidene.
mammaentilH Skrevet 13. april 2008 #43 Skrevet 13. april 2008 Men nå kom jeg på noe fornuftig jeg skal gjøre, siden julibaby ikke er oppe akkurat nå......Jeg skal bestille masse sommertøy fra H&M, det er fornuftig det :-)
Gjest Skrevet 13. april 2008 #44 Skrevet 13. april 2008 Nå så jeg hadde skrevet feil i første innlegg det skal være http://babyogbarn.diskusjoner.com
-carina- Skrevet 13. april 2008 Forfatter #45 Skrevet 13. april 2008 Dette er hva informe skriver på siden sin: * Unlimited bandwidth * 99,9% guaranteed uptime * No limit on number of posts, space, members, size... Får virkelig håpe de får fikset dette! (
-carina- Skrevet 13. april 2008 Forfatter #46 Skrevet 13. april 2008 Jeg kom så vidt inn på index-siden nå... Der så jeg at det var 132 nye innlegg siden sist jeg hadde logget på... Fant ut at dere damene må være litt desperate. Det tar fem minutter å laste en side, og jammen meg har dere allikevel klart å lage så mange innlegg!!! :oD (Jeg savner smileysene våre... ( )
Minto Skrevet 13. april 2008 #47 Skrevet 13. april 2008 Går treigt i dag og ja.... :/ Ikke blitt ferdig til å sette meg ned før nå, jeg...visningen var fra 13-14, etter det har jeg lekt med Ingvild og ligget på sofaen og lest bok... Langevipper, hvis du leser her: megleren vil at vi dropper visninger neste halg uansett hvordan salget går denne uken, så da kan du sove her til helgen! Skal prøve å legge inn på julibaby også... Vi har fått 4 interessenter på liste, så er veldig spente nå! Carina: så bra at dåpen gikk fint! Stakkars Karsten som er syk igjen, håper han er i fin form igjen i morgen!
-carina- Skrevet 13. april 2008 Forfatter #48 Skrevet 13. april 2008 Minto: Så spennende da! Skal krysse fingrene for en skikkelig spennende budrunde i morgen!! ) Håper forumet er oppe igjen, så vi får høre hvordan det går!! ) Flott at du har plass til Langevipper, men ble nesten litt trist og! Jeg hadde jo gledet meg til besøk!! ) Men jeg får jo tre koselige damer på overnatting fra lørdag til søndag da! )
Minto Skrevet 13. april 2008 #49 Skrevet 13. april 2008 Hihi...synes det er litt koselig å kunne huse noen, da! Ikke så ofte jeg har besøk! Jeg har klart å komme inn på Skravlesida, og skrive innlegg...men ikke snakk om å få lov til å poste det, altså!!
mummiboy 21.07.06 Skrevet 13. april 2008 #50 Skrevet 13. april 2008 Snufs,snufs! Kommer ikke inn nei Kjiipern altså! Hadde gledet meg sånn til å logge meg inn i kveld, har jo endelig kommet meg på nett igjen! Håper vi kommer inn i morgen ) Carina: så bra alt gikk fint i dag, og til lykke med dåpsbarnet:o) og god bedring til lille Karsten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå