Gjest Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Ja og får ikke laget innlegg. (Trulte) Kan bruke min side i reserve http://bayogbarn.diskusjoner.com
blir 3 barnsmor Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 ja i dag er det jo helt umulig å skrive noe der inne :( og man ser jo på antall inlegg at det er dårlig med aktiviteten . . . IRRITERENDE
Julie Angelica:) Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Hvem er det som kan fikse dette for oss da? Får jo helt abstinenser jo:(
-carina- Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 *Get lost* Hvem er du da? Nysgjerrig... ;o)
-carina- Skrevet 12. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2008 Jeg skal prøve å sende dem en mail og klage... Siden dette er et gratis forum, så vet jeg ikke hvor seriøst de tar oss. Men vi er nå et av de mest aktive forumene, så håper kanskje de kan gjøre noe med det!! ) Får jo abstinenser ja! :o/
Minto Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Blir småsprø, jeg...går jo så VANVITTIG treigt der inne!!! :s
Minto Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Likevel har jeg over 2 sider å svare på etter å ha vært borte siden fredag morgen... *lol* Så litt får dere lagt inn selv om alt står stille....
-carina- Skrevet 12. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. april 2008 Da har jeg sendt mail for å klage! Det spørs om de er på jobb før mandag, men vi kan jo håpe... Jeg skal jo ha barnedåp i morgen, men hadde håpet å slappe av med litt jibbing i morgen kveld... :o/
MissHønemor Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Brukte laaang tid på å få lasta ned siden... Og jeg som skulle jibbe i hele kveld, typisk.
Minto Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Jeg også! Sitter her alene på en lørdagskveld...ikke mye å finne på, nei!!! Huset er jo strigla også, så kan jo ikke rydde engang! Og siden vi har ny visning i morgen kan jeg jo ikke rote heller!!!! ;D
blir 3 barnsmor Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 kanskje man rett og slett må ta en opprydding av forumet.. slette gamle innlegg osv ?? vi er jo meget effektive der inne så (Carina: eg er en mamma med mange armer . . . tihi)
MissHønemor Skrevet 12. april 2008 #13 Skrevet 12. april 2008 Er alene jeg også... Gidder ikke å rydde, er smule redusert etter nattens utskeielser, hehe Måte på hva man skal gjøre på en lørdagkveld også Tenk at det er bare en uke til vi er samlet da!!
Minto Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 Ja!! Juhuuuu!!! (dere ANER ikke hvor bra drivkraft det har vært å tenke på det mens jeg har skrubbet hus til hendene sprekker....)
Minto Skrevet 12. april 2008 #15 Skrevet 12. april 2008 Gir meg for i kveld, jeg...orker ikke å vente 15 minutter på at hver side skal komme opp lenger.... :s Lykke til i morgen, -carina-!!! Kos dere masse!! Prøver igjen i morgen kveld, håper de har fikset siden til da...
Marius06 + tvillinger Skrevet 12. april 2008 #16 Skrevet 12. april 2008 Endelig har jeg satt meg ned for å jibbe, men det gikk visst ikke Jeg tenkte også tanken på om det hadde hjulpen å slette gamle innlegg??? Det må jo ligge en del der nå?? Eller er dette dårlig for statistikken : )
MissHønemor Skrevet 12. april 2008 #17 Skrevet 12. april 2008 Lykke til med visninga Minto. Jeg får ikke til å logge meg inn på siden en gang jeg, grrr....! Får bruke tiden på 123spill istedet
-carina- Skrevet 12. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 12. april 2008 Åh ja! Husket ikke nicket ditt! :oD
-carina- Skrevet 12. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 12. april 2008 Vi kan jo ikke slette de gamle innleggene, åssen skal det gå med statistikken da?! ;o) Jeg kan se om jeg får respons på den mailen først, så kan vi eventuelt prøve det. Men de reklamerer med at de har ubegrenset med plass til innlegg... :o/
Marius06 + tvillinger Skrevet 12. april 2008 #20 Skrevet 12. april 2008 Lenge leve statistikken : ) Ja, det er vel greit å se om du får noen respons på mailen først. Hvis de har ubegrenset med lagringskapasitet så skal jo ikke det være problemet. Håper de får ordnet opp i det i hvertfall. Litt dumt om siden skal "knele" denne uken her. Blir sikkert litt planlegging i siste liten mht. treffet til helgen.....
-carina- Skrevet 12. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 12. april 2008 Spurte mannen som har litt peiling... Han tror ikke det hjelper å slette innlegg. Det er jo bare tekst (vi har jo bilder, men de ligger jo ikke fysisk der, de er det bare linket til). Så da er det egentlig bare en dråpe i havet om vi sletter noen innlegg. Han tror nok det at siden er treg fordi de har for mange forum på en server... Så forhåpentligvis skaffer de seg litt mer server-plass. Håper de tar mailen jeg har sendt litt seriøst og at jeg får noe svar da... )
-carina- Skrevet 12. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 12. april 2008 Ja, enig. Kjipt om siden skal være nede akkurat nå med siste innspurt til treff. :o/ Men håper folk har fått med seg at dette er møteplass dersom siden vår er nede da... )
Marius06 + tvillinger Skrevet 12. april 2008 #23 Skrevet 12. april 2008 Det virker jo logisk det ja. Hadde det vært pga innleggene burde problemene startet før, ikke sånn helt plutselig skulle en tro. Vi får krysse fingrene for at de får gjort noe!
Gjest Skrevet 12. april 2008 #24 Skrevet 12. april 2008 Mannen min så på informe.com og det er sinnsykt mange tjenester de tilbyr, så det kan jo være en årsak til at det går sakte hos oss. Håper det hjelper med mailen!! Jeg får helt abstinenser når jeg har masse innlegg i hodet som jeg ikke får delt med dere!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå