Syrin84 Skrevet 12. april 2008 #26 Skrevet 12. april 2008 nei, det stemmer nok ikke. men ikke bombe at du sa det akkurat.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. april 2008 #27 Skrevet 13. april 2008 Det regner jeg med at de har gjort på helsestasjonen. Jeg ba heller ikke om å få se på pakningsvedlegget på epiduralen på sykehuset, ei heller på andre smertestillende jeg har fått direkte fra helsepersonell. Når det gjelder medisiner jeg får skrevet ut leser jeg pakningsvedlegget, men ikke alltid før jeg inntar medisinen første gang.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. april 2008 #28 Skrevet 13. april 2008 Jupp, på nye medisiner gjør jeg det. Men ikke hver gang jeg åpner en eske paracett feks., men kan godt se i pakningsvedlegget om det er noe jeg plutselig blir usikker på.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. april 2008 #29 Skrevet 13. april 2008 Jeg gjør det alltid - det er det første jeg gjør når åpner pakka. Tør ikke å ikke gjøre det, liker ikke å ta medisiner heller...
Mage Mi Sa Jo Skrevet 13. april 2008 #31 Skrevet 13. april 2008 jeg leser bruksanvisningen på ny medisin jeg ikke har brukt før ja. har også en erfaring på hvor legen skrev en brukermåte mens det i bruksanvisningen sto noe helt annet da jeg ringte legen og forhørte meg viste det seg at det var feil medesin jeg hadde fått. og ja det er skummelt å tenke på om mine unger skulle fått noe som var feil. godt å vite bivirkningene også i alle fall.
Tia med 2 ♀ Skrevet 13. april 2008 #32 Skrevet 13. april 2008 Jeg leser alltid før jeg tar medisin, noe jeg var glad for da jeg i sist svangerskap fikk utskrevet medisin som viste seg at man absolutt ikke skulle ta når man var gravid. Hadde jeg ikke sett at den ikke skulle tas av gravide og ringt til føden for å høre med en lege der for å forsikre meg så kunne det ha fått veldige følger for foster visst nok. Leger gjør jo feil innimellom de og så er greit å følge med selv sytnes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå