Gå til innhold

Hvor mange her leser egentlig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruksanvisningen i medisiner man får av leger, eller kjøper på apoteket.

Jeg overrasker meg til stadighet over hvor lite noen vet om medisinene de bruker/barna bruker, da gjerne bivirkninger og andre ting som egentlig er relevant.

Hvor mange leser egentlig denne *før* medisiner blir tatt i bruk og ikke etter?

Grunnet spm er erfaring for en del år siden hvor feil medisin ble utgitt til veslegutten her, da feilmedisineringen faktisk kunne ha forårsaket ganske uheldig utfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser det alltid. Blir like redd hver gang.

Skrevet

Vi gjør det. Ikke den knurva papirlappen, men felleskatalogen.no. Stort sett fordi jeg var en usannsynlig sykelig unge selv, og fikk utskrevet de rareste ting. Heldigvis er gutta minimalt medisintrengende, den enes dårlige gener til tross.

Skrevet

Ma kan jaggu lure litt ja..jeg leser alltid alt fra a-å....både det med og uten resept, jeg leser også alltid innhold på alt fra matvarer til hyigeneprodukter og husholdningsprodukter....alltid gjort så lenge jeg har kunnet lese...kjedsomhet?? Eller mani??? Jaggu ikke godt å si, men med all dritten de putter i ting så er det like greit, jeg lager ikke mesteparten av sauser ol fra grunnen UTEN grunn ;-)

Synd jeg ikke kan koke min egen såpe nesten....

Skrevet

Leser alltid. Og alltid holdbarhetstiden. Har erfart at medisiner varer evig, men ikke så evig som man tror. Og pakningsvedlegg. Det finner jeg på nett om jeg har rota bort det jeg har. Det går an, se:)

Skrevet

jeg leser altid på alle medisiner. HATER medisner

Skrevet

jeg gjør

Skrevet

....det siste som var innenfor mine dører av legemidler var 4 ibux jeg fikk med av tannlegen etter en visdomstann trekking for 7-8 år siden....og jeg konsumerte en kvart tabelett....uten pakningsvedlegg og legemiddelhåndboka......

men den gjorde susen da.....

Skrevet

Alltid....

Skrevet

Lesing er oppskrytt. Jeg foretrekker å klø meg i skrittet og se på reality tv.

Skrevet

Leser alltid pakningsvedlegget på medisiner før bruk.

Pleier også å slå opp i Felleskatalogen, dersom det er noe jeg lurer på angående medisiner.

( www.felleskatalogen.no )

Skrevet

men siden alle er så flinke til å lese det jævla pakningsvedlegget....regner jeg med alle leser pakninsvedlegget på vaksinen dere setter på avkommet....

Skrevet

jeg gjør.

hvem er disse som stadig overrasker deg med uvitenhet da??

Skrevet

åh naaj.. ikke prøv å starte en vaksinedebatt... baaah.. ikke la yppert se det bare.

Skrevet

Ludderet............hs er den som er betalt for å sette slike sprøyter i kroppen på skatten din, hun driter vel i bivirkninger så lege millioner av kroner strømmer inn til dems fordel, en unge fra eller til......tja....pytt pytt, la de kjempe seg igjennom SYSVAK isteden...

Skrevet

Tenker du sitter med spasmer etter bivirkninger av vaksinen, det er ikke helt uvanlig det. Vranforestillinger at HS er en reddende engel er også en vanlig bivirkning av slikt

Skrevet

seriøst? jeg har lest mer om vaksiner på en dag, enn du har gjort hele livet.. så ikke kom her, og kom her.. gå og legg deg

Skrevet

En ting er å skryte , en annen ting er å fly til himmels med en gang. Jeg kommer når jeg vil om det så blir over himmelriket der du så gjerne ønsker å være

Skrevet

jeg har lest inne på vaksinedebatten, så jeg skjønner jo hvor du har oppgulpet ditt fra.

Skrevet

Jøss...fikk du avgang der da? Du er vel alle de anonyme du da som lirer fra deg en hel del dritt som alt annet enn hva saken dreier seg om. Ikke bombe akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...