Gå til innhold

hva gjør deres menn av husarbeid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mann skrur bil, alt hagearbeid, vasker og heger opp klær, rydder etter middagen, tømmer kattedoen og vasker badekar og dusjen.

jeg er fornøyd jeg:o) middag lager vi ofte sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat nå ligger jeg på barsel med vår nyfødte sønn,i mellomtiden er min kjære hjemme og vasker/steller istand til vi kommer hjem...

han er vedig flink til vanlig også da,han som pleier å ta oppvasken...

han må ofte bes om å gjøre ting,men ikke noe problem med det... :)

Skrevet

Skjønner at jeg er heldig, her i huset er det heller slik at jeg må være rask for å få gjort "min" del i huset...

Lage mat - på omgang, og jeg får alltid ferdig frokost når jeg står opp i helgene. vaske - i grunnen ham mer enn meg

rydde - jeg er et rotehue...

vaske klær - ofte jeg som setter på klesvasken og ham som henger den opp og bretter, liker ikke å brette tøy jeg, hehe...

Stryker sjeldent tøy vi, hehe... ;-)

støvsuge - ham mer enn meg....

vaske vinduer, re senger, skifte sengetøy - begge igrunnen

Skrevet

I år så har gubben her i huset satt på 2 maskiner med tøy og hengt opp 1. That`s it.....

Krangler uanvbrutt om dette men han sier at han ikke er homo. Derfor gjør han ikke husarbeid. Han skulle helst ha levd på 1800 tallet og hvis det ikke skjer bedring snart så får han se seg etter ny kjerring for dette gidder jeg ikke.

Selv med bekkenløsning, vond rygg, sterke kynnere og beskjed fra legen om å ta det helt med ro så er det ikke snakk om å hjelpe til.

Skrevet

På søndag hadde mannen min bakt brød og vasket klær før jeg stod opp. Han sa til meg: DU har fått deg en ny kjerring (kødd)..

Vi deler på likt stort sett det meste

men det er han som baker brød

Hn vasker bare klær når jeg ikke gidder

Vasker gulv og lufter mattene. (Det gjør han i stedet for og støvsuge)

Han bretter ikke klær..

Noe må jeg jo ha for meg selv:) Bretting av klær er det verste som finnes så jeg skjønner han godt..

Han bærer alltid ut søpla

En sjelden gang lager han middag, men det er fordi jeg elsker og lage middag selv.

Skrevet

Vi deler stort sett på husarbeidet vi, men nå når jeg går sykmeldt syns jeg ofte det er greit å ha litt å pusle med jeg da :) Han vasker, lager mat og alle de tingene som er nevnt over her. Skifte på senga gjør vi sammen, da det er mye enklere :) Han er veldig flink må jeg si, men som alle menn litt rotete og sløv til tider, men klager ikke. Han er fantastisk! :) rett og slett! :)

Skrevet

Absolutt INGEN TING!!!!

Skrevet

Min mann er flinkest på kjøkkenet.

Han lager best mat, og rydder alt.

Jeg rydder inn/ut av oppvaskemaskinen i dann og vann.

Jeg er flinkest på vaskerommet.

Han vet hvordan vaskemaskinen virker, men bruker den bare et par ganger i året.

Han stryker skjortene sine selv + mine klær som må strykes :)

Han syr i knapper ol.

Han står opp med ungene i helgene.

I ukene drar han før ungene har stått opp, og kommer hjem lenge etter de har lagt seg.

Vaskehjelpen vasker huset.

Skrevet

Han:

Handler hver dag

Går med søpla

Henter ved (når det trengs, selvfølgelig)

Hjelper meg når jeg ber om det :o)

Jeg er fornøyd.

Skrevet

Her i hudet er det ikke snakk om at mannen "hjelper til"; hva er DET for en innstilling da, damer?!

Vi har like mye ansvaret for det som skal gjøres hjemme begge to. Så vi fordeler alt av vasking, oppvask, matlaging etc etc

Men; han liker bedre å lage mat enn meg og jeg liker bedre å vaske klær enn ham.

Skrevet

hi hi...skulle være "her i HUSET"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...