lillebolla Skrevet 13. april 2008 #26 Skrevet 13. april 2008 Jeg har prøvd ei fin mamma-olabukse, som gikk greit over rumpa, samtidig som den satt fint. Den var på Polarn o pyret. De hadde ikke så mye mammaklær i den butikken jeg var i (Moss), men de hadde i det minste noen olabukser. Endte faktisk opp med å måtte ha en str. mindre enn jeg vanligvis bruker. Nå har jeg ikke kjøpt buksa ennå, for var blakk den dagen jeg var innom. Har derfor ingen erfaring på hvordan den blir etter den er brukt ei stund.
temine Skrevet 14. april 2008 #27 Skrevet 14. april 2008 Sist svangerskap kjøpte jeg bare noen kosebukser og skjørt, ellers brukte jeg mine egne bukser helt frem til fødsel. Kjøpte lange singleter som dekket magen, og med lave bukser fikk jeg igjen knappen under magen. Kan bli værre for de som har magen langt nede, men jeg hadde heldigvis min høyt oppe. Har ikke vært rundt for å se på mammaklær enda da, men er det noen som har prøvd noe fra la redoute? Er de å anbefale? Jeg er nemlig en nettshopper;)
indianerjenta Skrevet 14. april 2008 #28 Skrevet 14. april 2008 ha ha ha, jeg kjenner den frustrasjonen så godt igjen!! har AKKURAT det samme problemet.
burre Skrevet 14. april 2008 #29 Skrevet 14. april 2008 Jeg har kjøpt Mama Lichious bukser. De er rimelige og veldig god i fasongen Hos Meg og Magen i Tønsberg har de sikkert 7-8 forskjellige jeans fra Mama L De er i allefall rimeligere enn HM og mye bedre. Det er dessuten mye lettere å pynte seg og fuínne fine topper når man har en god jeans!
Resilience Skrevet 14. april 2008 #30 Skrevet 14. april 2008 Jeg synes buksa fra Zara var like ubrukelig. Fin i fasongen, men det er jo ingenting som holder den oppe! Jeg har EN jeans igjen som jeg får på meg, etter det vet jeg søren ikke hva jeg skal ty til... Jeg takler ikke å gå med thights hele tiden. I love jeans.
Edelweis Skrevet 14. april 2008 #31 Skrevet 14. april 2008 når jegskulle handle bukse på HM så fikk jeg ikke den øverste strikken på det ekstrastoffet over lårene en gang. hvordan i h******* mener de da at jeg skal klare å få den over den store magen da?? er så teit. å ja, mammbuksene må tydeligvis være super vide i låra... å det er stygt med hengerumpebukser.. hva skal vi ha på oss?? takk gud for tights moten sier nå jeg.
lottepott Skrevet 14. april 2008 #32 Skrevet 14. april 2008 Jeg og H&M er som regel ikke venner når det gjelder bukser,mister helt selvtilliten etter et besøk der.. Skjedde forrige uke,men fast bestemt på dongeribukse gikk jeg til Lindex og der fant jeg fine bukser.Samme pris som H&M,men altså bedre passform:)
gamla41 Skrevet 14. april 2008 #33 Skrevet 14. april 2008 Enig med alle ang. de mamma-buksene på H&M! De er bare merkelige. Jeg har kjøpt sorte mamma linbukser på Lindex, der er jeg kjempefornøyd med! De har de i hvitt også, fint til sommeren, 17 mai osv....
babygullz <3 vilde Skrevet 14. april 2008 Forfatter #34 Skrevet 14. april 2008 har de mammabukser på lindex åss¨å ??? d visste jeg ikke. m¨å ta meg en tur dit=)
Gnire Skrevet 14. april 2008 #35 Skrevet 14. april 2008 Jeg kjøpte også bukser på den kule mage. Der har de et merke som heter Boob. Jeg er kjempe fornøyd. De ser ut som vanlige jeans, med knapp ol. De er litt dyre, men synes jammen det er verdt det når man skal gå i de i et halvt år.
¤¤angelina¤¤ Skrevet 14. april 2008 #36 Skrevet 14. april 2008 Noen som har prøvd denne buksa? Tenkte jeg skulle dra å se på den en dag. På den kule mage. http://www.2wear.no/TradePoint/Item_View?itemNo=35115
Vannekanne Skrevet 14. april 2008 #37 Skrevet 14. april 2008 Jeg er meget godt fornøyd med mama-jeans (den der sorte slim-fit buksa) på H&M. Den sitter som et skudd. Jeg vil rett og slett påstå at til og med vi gravide er enormt forskjellige i fasongen, og derfor har forskjellige behov når det gjelder mammabukser akkurat som vi har når vi ikke er gravide.
anette&tutta mari :) Skrevet 14. april 2008 #38 Skrevet 14. april 2008 den sorte slim-fit buksa passer helt utmerket på meg og, men ikke olabuksa. .
Loddengaard Skrevet 15. april 2008 #39 Skrevet 15. april 2008 Svangerskapet på Majorstua og Den kule mage på Glassmagasinet i Oslo har mange fine jeans til oss med mage. Jeg tror begge har nettbutikk i tillegg.
mie83 Skrevet 15. april 2008 #40 Skrevet 15. april 2008 Jeg har også kjøpt Mama Licious på Meg og Magen i Tønsberg, de sitter kjempegodt og er veldig behagelige samtidig som de ser ut som en pen jeans. Prisen var også veldig fin, 350kr. Kikket på Boob-bukse der også, men denne kostet 895kr, det synes jeg var veldig dyrt. De har nettside også, men jeg vet ikke om det går an å bestille derfra www.megogmagen.no.
babygullz <3 vilde Skrevet 15. april 2008 Forfatter #41 Skrevet 15. april 2008 det er den olabuksa som er problemet...og jeg som syns det er så fint med olabukse,,,=/
babygullz <3 vilde Skrevet 15. april 2008 Forfatter #42 Skrevet 15. april 2008 hvordan er størrelsene på meg og magen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå