Gå til innhold

Mama-jeans på h&m!!=/"?//Q()%////¤/¤/¤/GRR!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knappen som er i jeansene er bare jukseknapper! så man kan ikke åpne dem..det forventes liksom at man skal klare å dra denne over rompa, og at den skal sitte pent på...EHHM??? jeg er i allefall breiere over rompa enn jeg er over der hvor bukselinningen går! hvordan i alle dager skal jeg liksom få på meg den str jeg tilsvarer?

Jeg endte opp med å gå opp flere str. for å få buksa over rompa, men da passet absolutt ikke buksa hverken over ræva, lår, knær, mage..osv!

Makan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, i know! Går her med en dongeribukse som sklir over rompa uten problem, men som er ALTFOR vid i livet! Heldigvis er det en strikk i livet, og denne må jeg snurpe sammen ..ellers sklir buksa ned i skrittet så jeg ser ut som en trailersjåfør!!! (uten rørleggersprekken da..*knis*)

Sexy ass..

Skrevet

jeg gidder ikke bruke penger på en sånn jeans... må jo pokker meg være mulig å få åpnet den for å ta den på seg..som med alle andre vanlige jeans..

Før jeg ble gravid hadde jeg ikke særlig med rompe..men nå har jeg det, og da har jeg behov for en bukse som kan åpnes....det er jo derfor det finnes knapp der..damer er som regel breiere over rompa enn det de er på resten av kroppen...

Skrevet

Ja, ikke sant?!?!? Jeg heller er ikke av den store typen, men ikke f**n om jeg får de j*vla buksene over ræva!

Og så kjøpte jeg meg et par fra 2wear som satt ganske fint i prøverommet, men nå når jeg har prøvd dem i bruk, så ser jo de ut som kjærringbukser!! Samboern har nesten nektet meg å bruke dem, så nå blir de kun brukt hjemme når ingen er tilstede...

Kan ikke noen lage noen fine gravid-jeans for en gangs skyld??!

Skrevet

enig!!! har ikke kjøpt jeans, men cord.... samme driten det!!!!! sklir ned og gjør meg sidrumpa.... irriterende!!!!!

Skrevet

har gitt opp å finne fine mammabukser... blir finere kosebukser og tights på meg :D

Skrevet

Du har sett knappene på innsiden av linningen som en kan regulere livvidden inn og ut med, alt etter som..?

Skrevet

nei den knappen har jeg ikke sett. Og tro meg, den fantes heller ikke. tror jeg saumfarta hele buksa for å se om det fantes en bruksanvisning eller noe...

Skrevet

Så rart, jeg har fire forskjellige mammabukser fra H&M, og samtlige kan jeg regulere livvidden på...

Skrevet

det er jeansene jeg snakker om...

Skrevet

Ja, de snakket jeg også om

Skrevet

det fantes ikke noen slik knapp i dem jeg prøvde i går jallefall.

Skrevet

Jeg har funnet kjempefine jeans på Zara dersom du har det i nærheten av der du bor. Det er ikke mulig å kneppe opp knappen på dem heller men det har en super passform i forhold til de ubrukelige buksene fra H&M.

Har flere venninner som hadde sånne bukser med justerbare knapper inni linningen når de var gravide (fra 1 år og mer siden). Jeg har lett etter disse overalt men ikke funnet dem, mulig de ikke lager dem lenger???

Skrevet

Mine hm jeans har justerbare knapper inni linningen, kjøpte nettopp en ny igår....

Skrevet

Ah, takk for tipset, "første37"! Fant tidligere uoppdagede strikker med knapphull i begge sidene på H&M buksa mi. Det hjelper nok ikke for de som ikke får den over rumpa, men nå slipper jeg i hvert fall å sagge så fælt :)

Skrevet

Kan den justeres UT da, slik at det er mulig å få den over rompa?

Skrevet

mine gamle hm gravid jeans kunne du det... og i det nye også, jeg måtte kjøpe nye pga at den magen som sitter på var så j.... stram. Men prøv de fra Zara :) helt nydelige :) og de er uten den magen....!

Skrevet

Et tips damer.

Gå til www.denkulemagen.no eller dra innom dem i markeveien 55 på Grunerløkka, Oslo. De har noen FANTASTISKE svarte bukser som sitter som støpt. Har også kjøpt 2Wear olabukser der, men de bare sklir ned og ser ubrukelig ut 2 timer etter vask.

men den svarte buksa - helt utrolig - skulle gjerne hatt 5 stk og gått med dem hele livet - gravid eller ei!

Ikke spes dyr heller.

Skrevet

Får ikke kommet meg til den butikken jeg.bor i stavanger..og vil ikke kjøpe klær over nett nå som jeg absolutt ikke har peiling på hvilken str. jeg egentlig tilsvarer....=/

Skrevet

eller...hvordan er str der? små eller store?

Skrevet

har den jeg også..bestilte den i str 38..men den siger på meg da..

Men jeg er ikke brei over rompa ..men er jo mange som legger seg litt ut der når de er gravide da..så er litt passe dumt å ikke ha en knapp man kan åpne ja..

Skrevet

jeg kjøpte også den olabuksa, men nå er den altfor stram i livet (den strikken er vond - får helt kynnere av å ha den på meg - spes når jeg sitter..) og altfor stor i rompa! og de derre innsnurpingene på sida funka lite.. derfor har jeg "mekka" på buksa selv: jeg rev ut hele den strikken som man kan feste på knappene, klippet opp buksa akkurat mellom olastoffet og den blå strikken foran i livet, så delte jeg den strikken med hull i, i 2 og sydde på igjen . .ehms kanskje litt vanskelig forklart.. meen, det jeg skulle frem til var at den buksa er umulig å bruke hvis du ikke syr den om! :D

Skrevet

jeg bruker vanligvis str 32/34 i jeans...Men måtte opp i str. 36 på H&M-mama jeansen..og den var såvidt jeg greide å få bukselinningen over rompa, pluss at den hang jo bare og slang fra linningen og ned på meg..sægga i rævva, og var helt vid i lår, knær og legger...men måtte gå opp i str for å kunne klare å dra linningen over rompa uten å kunne åpne knappen...

Skrevet

MEE TOOO !!!

Kanonfin bukse, tenkte jeg...helt til jeg tok den på meg.Jeg måtte kjempe for å få den over hofta. Da jeg fikk den på meg, så satt den trankt over hofta, men løs og ledig nedover rompa og lårene... Irriterende! Giddet ikke å gå opp en str., den ville nok ikke sittet fint=(

Skrevet

Har bestillt meg sånn bellyband nå jeg=) så kan jeg bruke mine egne bukser litt lenger:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...