Gå til innhold

Kirkehelvete


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo helt ulogisk kjære deg. Lyge er lett, betale en unødvendig regning er kjipt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Logikken er vitterlig tilstede, den.

 

Hvorfor skal de gidde å bruke masse penger på å betale for en dåp? Mens de ikke skal gidde å betale for et medlemskap?

 

Jeg er veldig sikker på at de menneskene som velger å døpe barna inn i noe som ikke en gang er sin egen tro, er dumme nok til å betale et medlemskaps kontigent.

 

Samme for meg om de driter i statskirken. Går ikke utover meg.

Skrevet

Dåp "må" de ha, ikke medlemsskap!

Skrevet

Hvis de ikke har medlemskap, har de heller ingen dåp. Logikk kjære deg.

Skrevet

Melder jo seg bare ut etterpå da vet du!

Skrevet

Jeg er helt for en totalt avskaffelse av alt som heter statskirke, er selv et medlem, men har fint lite respekt for den så lenge den ikke er en inkluderende kirke som omfatter alle som ønsker å være et meldem av den. Uansett legning...

Forstår godt harmen HI.

 

Skrevet

Sikkert det samme som sytinga over mangel på råderett over SINE skattepenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...