The most famous Ludder Skrevet 11. april 2008 #26 Skrevet 11. april 2008 Det er jo helt ulogisk kjære deg. Lyge er lett, betale en unødvendig regning er kjipt.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #27 Skrevet 11. april 2008 Logikken er vitterlig tilstede, den. Hvorfor skal de gidde å bruke masse penger på å betale for en dåp? Mens de ikke skal gidde å betale for et medlemskap? Jeg er veldig sikker på at de menneskene som velger å døpe barna inn i noe som ikke en gang er sin egen tro, er dumme nok til å betale et medlemskaps kontigent. Samme for meg om de driter i statskirken. Går ikke utover meg.
The most famous Ludder Skrevet 11. april 2008 #28 Skrevet 11. april 2008 Dåp "må" de ha, ikke medlemsskap!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #29 Skrevet 11. april 2008 Hvis de ikke har medlemskap, har de heller ingen dåp. Logikk kjære deg.
The most famous Ludder Skrevet 11. april 2008 #30 Skrevet 11. april 2008 Melder jo seg bare ut etterpå da vet du!
Sjefsmegga Skrevet 11. april 2008 #32 Skrevet 11. april 2008 Jeg er helt for en totalt avskaffelse av alt som heter statskirke, er selv et medlem, men har fint lite respekt for den så lenge den ikke er en inkluderende kirke som omfatter alle som ønsker å være et meldem av den. Uansett legning... Forstår godt harmen HI.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. april 2008 #33 Skrevet 11. april 2008 Sikkert det samme som sytinga over mangel på råderett over SINE skattepenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå