Gå til innhold

Hvor mange jobber fortsatt 100%??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber annenhver uke 5 dager og 6 dager.. Ganske sltsomt, men skal prøve å holde ut lengst mulig! Mye fordi jeg er selvstendig næringsdrivende...

Synes det er så mange som er sykmeldte..

Hvorfor er dere sykmeldte? Sikkert en god grunn alså! Sikkert bare heldig jeg som slipper mye plager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber 100% og skal det til 3 uker før termin :)

Er 13+0 i morgen.

Skrevet

Jeg er i 100% jobb, men er "bare" 16 fullgåtte uker idag. Det har vært på nære nippet i å ende i sykemelding på grunn av sterk "fulltids kvalme" men klarte å komme over kneiken uten.. Så nå er jeg heldigvis frisk og rask, og håper å være i jobb helt frem til permisjonen. Jobber i barnehage og fått lovnader om full tilrettelegging etterhvert som jobben blir tyngre.

Skrevet

Jeg jobber også annenhver uke 5 dager og 6 dager. Har gått fint til nå, men begynner å innse mine begrensninger.... Er snart 24 fullgåtte uker, men allerede har en del av bevegelsene mine på jobben blitt en utfordring. Jobber i butikk, står og går hele dagen. Blir litt slitsomt for beina...Har krav på 30 min lunsjpause, men jeg jobber i en liten klesbutikk og står ofte alene...og da blir lunsjen en bit av nisten på bakrommet..og så må jeg ut i butikken igjen fordi det kommer kunder.

Skrevet

Jeg jobber 100% fortsatt, er 19+4 idag.

Blir fort sliten, jobber i butikk, men sitter ned mer mer enn vanlig nå.

ChellBell over her er kanskje litt vel optimistisk? ;o)

Men det er jo det alle ønsker da, men ikke alltid det er gjennomførbart da :o)

Skrevet

Er jeg? :o)

Jeg får i hvertfall ikke permisjon før 3 uker før termin - og får jeg samme svangerskap som sist, så er jeg i super form helt til slutten. :o)

Skrevet

Jeg jobber 100% nå, håper at jeg kan fortsette med det til jeg skal ut i permisjon. Nå skal det sies at jeg har vært 100% sykemeldt i 6 uker tidligere, pga hyperemesis, begynner å komme meg nå (hatt to akupunkturbehandlinger). Men, ting går sakte på jobb, og keg kan tilrettelegge dagen min, etter formen, det trenger jeg, ellers hadde jeg nok vært delevis sykemeldt en stund til. Det tar visst tid for kroppen og komme seg igjen etter en 10 ukers oppkastsjau...

Skrevet

Jeg er 27 uker og jobber 100%. Har gjort det hele tiden og håper å gjøre det til permisjonen starter.

Skrevet

Eg er sykemelt ut neste uke pga en betennelse i en skulder, så det har ingenting med graviditeten å gjøre:)

Har gått hjemme noen uker nå, for at betennelsen skal slippe taket, får liksom ikke tatt noen kur heller siden eg er gravid.

Håper det snart er over!:)

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt 100 % siden jeg fikk vite at jeg var gravid på nyttårsaften i fjor.

Er "gammel dame" og hadde en SA i uke 10 i fjor, ble anbefalt å være hjemme i beynnelsen, for å få dette til, som legen sa.

Men nå ser ting bra ut, både fostervannsprøve og UL, så satser på jobb fra mai. :)

Skrevet

Jeg gjør... er 25 uker

Skrevet

Jobber 100 % og skal gjøre det frem til 3 uker før termin. Er i super fomr, men blir fortere sliten selvfølgelig.

Er nå 23 uker på vei:-)

Skrevet

Jeg er 100% student, og jobber 20-30% ved siden av (ca 10, 5 timer i uka). Må jo innrømme at studie-tilværelsen er litt sløv, sitter hjemme og skriver bacheloroppgave, og er så og si ikke på skolen (er 8 mil hver vei, og får veldig lite ut av forelesningene).

Planen er å jobbe mer etter eksamen i mai, og fram til permisjonen. Håper det går, jobber i resepsjon på museum, så merker at det kan bli mye ståing og gåing på hardt gulv. Er også støttekontakt i barnevernet, har blitt litt mindre deltakende i aktivitetene, men er da med og underholder barna :-)

Skrevet

Jeg jobber 100%, og nå går det kjempefint. Gikk ikke fullt så fint de verste ukene i første trimester, men kom meg da gjennom det på et vis - og nå er alt så meget bedre. :)

Hvis helsa holder, tenker jeg å jobbe helt fram til tre uker før fødsel. Jeg har en jobb som er relativt lett å tilrettelegge om nødvendig, så satser på at det går! Tror jeg kommer til å bli sinnssyk hvis jeg skal sitte hjemme og være sykemeldt i månedsvis, så jeg kommer til å prøve det meste for å unngå det.

Skrevet

Jeg har to jobber. Den ene er 100% og to timer pendling unna mandag-fredag. I tillegg har jeg kveld/helgejobb som er en ca 10% stilling. Er frisk & rask og holder på til jeg ikke gidder mer fordi magen kommer i veien og alt blir vanskelig. Er i uke 18 nå. Elsker begge jobbene mine og skal jobbe litt i permisjonen også.

Skrevet

Jeg og! Jobber 100% +

Er halvvegs i svangerskapet og er heldig - ingen plager så langt.

Håper å kunne jobbe helt ut. Min søster og mor har hatt helt like svangerskap som meg og har vært friske og raske hele veien. Håper på det samme!

Liker å jobbe. :)

Skrevet

Jeg gjør!!! Er i uke 23 :)

Skrevet

jeg jobber 100% - har kun vært syk EN dag i forbindelse med graviditeten. Har hatt morgenkvalme i nesten 3mnd da,men kom meg på jobb for det:) Er 24+1 idag

Skrevet

100 %, lange dager. Har ikke vært borte i det hele tatt, og er i toppform :-)

Begynner på 24. uke i dag, ser ingen tegn til at jeg skal få noen store plager med det første :-)

Skrevet

er 100 % student + jobber 60 % ved siden av. Merker at det tar veldig på nå, da bekkenløsning har blitt konstatert, men prøver å holde ut i jobben så lenge som mulig.... bare bli ferdig med eksamen, så blir forhåpentligvis presset og stresset litt mindre :) Uke 28 idag, så ikke SÅÅÅ lenge igjen heller :-)

Skrevet

jeg jobber i 75 % stilling og er i uke 17 . Det går fint , men jeg har heldigvis med meg assistent 4 timer pr. vakt.

sånn at jeg slepper unna det tyngste stellet.

Jobber på sykehjem med tunge løft og slitsomme arb.stillinger .

Håper jeg kommer til å være i fin form slik at jeg kan jobbe til ut i august. :)

Skrevet

Jeg jobber 100 % og har planer om å gjøre det helt frem til jeg går ut i permisjon!

Skrevet

Jeg er i uke 25, og jobber også 100% ;o)

Men merker at jeg sliter litt på ettermiddagen/kvelden nå, da vi har en meget aktiv 3 åring også. Men satser på at det går fint frem til permisjon. I verste fall kanskje en reduksjon i stillingsprosenten etter hvert...

Skrevet

jeg har ingen plager, aldri vært sykemeldt i hele mitt liv, og tviler STERKT på at jeg blir det før termin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...