Gå til innhold

Hvor lenge var dere sammen før dere ble gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var tydeligvis trege vi da, vi bestemte oss for å være sammen i noen år før vi gikk for barn sammen. Jeg hadde to barn fra før, det hadde sitt å si. Vi hadde vært sammen i 5 år da vi bestemte oss for å få vår felles nummer en, og nå, to år senere, er nummer to i magen, dvs vi er inne i vårt 7. år sammen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble gravid etter et par uker, forholdet varte dessverre ikke, men babyen er så hjertelig velkommen som den kan være :)

Blir jo helt rørt av alle disse fine kjærlighetshistoriene, og håper det blir min tur til å finne den store kjærligheten en gang også :)

Gjest leelu24 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Ble sammen i november 2005, kjøpte hus i januar 06, slutta på pilla i februar og gravid i mars :) Tobias kom til verden des 06 :)

Og vi forlova oss nå i februar 08.

Vi planla altså barn 3 mnd etter vi ble sammen, får legge til at vi flyttet sammen etter en uke.. :)

Skrevet

Prøvde 3 år med min x-mann, var på undersøkelser (ble innkalt da forholdet var på hell, så vi valgte å ikke gå videre med det).

Konklusjonen var at x-en var helt ok, og problemet nok sikkert lå hos meg (uten at de fant noe spesielt da), jeg har veldig kort syklus og dermed sjelden eller aldri eggløsning.

Dette er nå et par år siden, og jeg var innstilt på å ikke få barn, også siden jeg nå er 37 år.

Har funnet meg en fantastisk kjæreste med 2 gutter.

Og etter 3 måneder kunne jeg ikke skjønne at den mensen aldri kom...

så var jeg visst gravid.

Skjedde litt fort, men vi gleder oss til familieforøkelsen i november.

Skrevet

Vi har vært sammen siden begynnelsen av januar, og den dagen vi hadde vært sammen i 3 mnd sluttet jeg på pillen. Så nå går vi bare å venter på at han skal komme hjem fra nordsjøen sånn at vi kan begynne å prøve på alvor :) Så dette er virkelig planlagt :)

Skrevet

Vi ble sammen når vi var 17 år og hadde 10.årsjubileum 3.april !! :-) Ble gravid to måneder før det. 1.svangerskap og gleder oss supermasse!! Giftet oss for snart 3 år siden. Har det helt toppers:-)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i ganske nøyaktig 4 år da vi begynte å prøve, klaffet på pp3 :)

Skrevet

oj nå følte jeg meg gammel gitt... he he

jeg ble sammen med mann min når jeg var 16 og er fremdeles sammen med han nå når jeg er 31. det blir vel 15 år det.

har en gutt fra før på 9. og har 9 års bryllupsdag rett rundt hjørnet.

Skrevet

Første bebissen vår kom etter 5,5 år, og nå venter vi nr to og har vært sammen i 10 år...

Og 7 års bryllupsdag nærmer seg!

Skrevet

Jeg og min kjære har vært sammen i 6 år i juni, og i desember venter vi vårt første. Jeg har vært klar som et egg et par år, men min sambo har ønsket at vi skal være ferdig med skolen, kjøpt oss hus og jobbet et år før vi begynte. vi flytta inn i huset i påsken og jeg har jobbet i to år til sommeren. vi var en uke i østerrike i februar og vi hadde plan om å starte så vidt etter det. pang sa det så var jeg gravid gitt. unnfangelse uka etter vi kom hjem fra østerrike. jeg er strålende fornøyd og jeg ser sider ved min kjære som overrasker meg. han har blitt så veeeldig omsorgsfull, mye mer enn før. ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...