Lova Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Var graviditeten planlagt? Jeg og kjæresten hadde bare vært sammen i 6 måneder før jeg ble gravid, men det var planlagt som bare det og klaffet på andre forsøk. Det morsomme er at jeg hadde vært superbetatt av han i 4 år før han plutselig ringte en sommerkveld i fjor. Da var det gjort, hehehe.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Naaaw:) Hehe..jeg og kjæresten min hadde vært sammen..eller nei vi var ikke blitt sammen enda. Men vi hadde nå kjent hverandre i 3 mnd..men der lå vi, ganske så forelsket..og hva pleier forelskede par å gjøre, jo de pleier å ligge sammen:D Og d gjorde vi, og whops..på første førsøk ble jeg gravid. SUPER SPERM:D Haha...men ikke planlagt, men velkommen skal det være (C=
♥♥♥ Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Vi hadde vært sammen i 15 mnd første gang det kom en spire i magen, og deretter 19 mnd for graviditet nr. 2. Planlagt ja, men ble gravid 2. gang overraskende fort Moro å få oppmerksomhet fra en gutt etter lang tid ja . Traff samboeren min på nettet jeg
Gjest Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Det gjorde jeg også..på nettet altså. Morsomt med det, men vi er nå blitt i lag og det klaffer..så skal ikke klage..verken på nettet eller på kjærligheten:)
Lotta med novembergutt Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Vi hadde vært sammen i litt over 4 år - samboere i 3,5 år Spiren er planlagt ja - satt på første forsøk
Lova Skrevet 10. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2008 Virker som det er en del som har truffet hverandre på nettet. Utrolig koselig! (Måtte noen av dere flytte langt på dere, eller bodde dere i nærheten?) Jeg har alltid vært helt talentløs med å ta initiativ, men vi hadde gått og vært småbetatt av hverandre begge to, og smilt litt osv., som to fjortiser før han endelig tok mot til seg å ringte. Føler at jeg har skutt gullfuglen, og må minne meg selv på det når graviditetshormonene tar overhånd...
♥♥♥ Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Jeg har flyttet rundt 8 mil, så er ikke store avstanden å snakke om. Men... Det er i lengste laget for at mine foreldre kan være barnevakt en kveld... Har heldigvis svigermor å spørre, men det er jo noget eget med sine egne foreldre...
LabbogLine Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Vi var sammen i 3 år før jeg ble gravid første gang (endte i ex.u) Nå har vi vært sammen i 3 år og 8 mnd:)
lillegull08<3 Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Heisann.... Spennende å lese om dere andre.... Jeg og samboeren min ble kjærester for snart 7år siden, da var jeg bare 14 og han 18... Har vært samboere i 3år, og ble forlovet i november i fjord. Planlegger bryllup sommeren 2009 =) Den lille spiren var veldig planlagt, og satt på andre pp.... =) Vi ble faktisk "spleisa" av en felles kamerat av oss, så han føler seg ganske så beæret, siden det klaffet så godt =) Hehe!! Lykke til alle sammen!!
bebi-i-magen Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 jeg og min kjære ble gravid på første forsøk,vi hadde vært sammen i 3 uker når vi fant ut at vi skulle ha barn sammen:) men vi var forberedt på at det kunne skje,siden jeg da ikke gikk på noe:)vi viste det at vi var di rette for værandre:) nå sitter jeg da her,har også fra før en gutt på snart 6år fra et tidligere forhold.og nå er jeg 32 uker på vei med gutten vår,vi er forlova og gifter oss 9 mai:) endelig funnet lykken,og den jeg skal dele live med:)
skautrollet m/surprise Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Gikk temmelig fort her i gården også... :-) Sambo fant meg på nettet i juni 07 og det var bare 2 mil mellom oss. Vi fant hverandre fort og ble samboere i juli etter bare 4 uker... Han var ikke hjemme under første EL, men på den andre runden satt spiren. Mistet dessverre i SA i 5-6. uke. Satt igjen etter en mens men mistet igjen i ny SA 5.januar. Det var også i uke 5 eller 6. Da gikk det 6 uker til neste mens. Var hos gynekolog og vi bestemte at vi skulle prøve med en gang igjen og gi støttebehandling med Pregnyl så fort jeg fikk positiv test. Var hos gynekologen 4. mars, positiv EL test 16. mars og positiv grav.test 27.mars... Var på første ul i går og der var det en liten spire på plass gett!!! :-) Nå håper jeg bare av hele mitt hjerte at den får bli der i 8 mnd til... Ny ul neste uke på grunn av hormonbehandlingen som må avslutts hvis det skulle være noe feil på fosteret. Føles i hvert fall bra så langt, med ømme pupper, kvalme og veldig ofte tisseturer:-):-):-)
LilleBjella Skrevet 10. april 2008 #12 Skrevet 10. april 2008 Jøss, her har det gått fort unna skjønner jeg! Jeg har derimot gjort alt i riktig rekkefølge, giftemål først og barn deretter:P Neida. Kødder. Men vi har altså vært sammen i litt over seks år, og var venner i et par år før vi fant ut at vi var noe for hverandre:) Samboere i fem år og har nå vært gift i snart ett år. Graviditeten var planlagt og velkommen, og føler ukene går ufattelig seeeeeeeeeint.
scoobydo Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 var i lag med min kjære i nesten fire år.... før det ble slutt... var slutt i litt over ett år... men vi hadde kontakt hele tiden bortsett fra noen mnd... tok opp gijen kontakten i fjor høst .... og jeg ble gravid nå i februar... ikke planlagt... men veldig gleder oss veldig
skalha1t etter3.pp Skrevet 11. april 2008 #14 Skrevet 11. april 2008 1 år når eg vart gravid..å ganske so planlagt de oxo..!
lykkelig78 Skrevet 11. april 2008 #15 Skrevet 11. april 2008 Vi hadde vært sammen i 1 år og 3 mnd da jeg slutta med p-pillen, men spira satt ikke før 8 mnd etterpå. Nå blir vi lykkelige desemberforeldre!!!!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #16 Skrevet 11. april 2008 vi har vært sammen litt over 1 år før jeg vi ble gravide:) dette var planlagt:)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 11. april 2008 #17 Skrevet 11. april 2008 Vi har vært sammen over 5 år (blir 6 i år) :-))) Og bodd sammen i snart 3 år :-)
Lessen Skrevet 11. april 2008 #18 Skrevet 11. april 2008 sammen i 4,5 år, samboere like lenge. spiren er mer enn planlagt. har forsøkt i 3 år.... nå er det ivf som kan ta æren for at det spirer og gro i magen min!!
Youngster*mamma* Skrevet 11. april 2008 #19 Skrevet 11. april 2008 Jeg hadde vært forelsket i samboeren min i over 4 år. Vi hadde et lite "forhold" for 7 år siden. Men det tok fort slutt.Men så tok han opp kontakten 4 år senere, og nå har vi vært sammen i litt over 3 år, og vips så var jeg gravid. Ville i grunnen gifte oss og bygge hus før vi fikk barn siden begge studerer og økonomien er så som så, men vi skal alltid klare oss. Og gleder oss veldig har ikke sagt det til noen enda. Er 10 uker på vei.
Miniogmy Skrevet 11. april 2008 #20 Skrevet 11. april 2008 jeg og gutten min møtte hverandre i september 06, ble sammen i oktober, og han pendlet hver helg fra nesodden til notodden lenge.. så dro jeg,og tilfeldighetene ble slik at jeg fikk en økonomi som ikke lot meg dra hejm.. så da fikk jeg meg jobb her på nesodden, leilighet, og han flyttet inn.. jeg ble gravid i oktober 06, og fordi jeg ikke hadde noen inntekt, ingen leilighet og hadde ingen rettigheter til noe, hos noen etater, tok jeg abort januar 07. men nå, ett og ett halvt år siden, på bursdagen hans, når han ble 22, fant jeg ut at jeg var gravid.. og nå syntes vi begge at en abort ville være rett og slett egoistisk med tanke på økonomi, bolig og alle andre faktorer, så til jula er det ett medlem til i klanen! og den tanken er svigerfamilien helt moshy av, hihihih!
Mrs. Bouquet Skrevet 11. april 2008 #21 Skrevet 11. april 2008 VI var sammen i over 7 år da vi ble gravide med nr. 1, en etterlengtet baby. Nå har vi vært sammen i 9 år og venter nr. 2.
Fjuolla Skrevet 11. april 2008 #22 Skrevet 11. april 2008 Her var det ikke planlagt nei, bare snakket såvidt om det,glemte et par piller så skal ikke så mye til tydligvis:-) men det er hjertelig velkommen til denne verden!gleder oss masse masse;) vi har vært sammen i 2 år snart(juni)i fjor høst fikk vi oss en liten valp som god "erstatning" for baby, som vi en gang i fremtiden skulle ha..trodde ikke det skulle bli nå*he he* men må bare inrette oss etter den nye hverdagen å livet som snart vil komme:)
lille spira Skrevet 11. april 2008 #23 Skrevet 11. april 2008 Vi var "barneskolekjærester" fra 7. -9.klasse. Så ble det slutt, og et år senere ble vi sammen igjen. Nå har vi vært sammen i 5 år, samboere i to og er 8+2 og gleder oss til besøk hos jordmor til tirsdag. Den lille spira var ikke planlagt, men veldig velkommen
Gjest Skrevet 11. april 2008 #24 Skrevet 11. april 2008 vi møtte hverandre for 9 år siden, jeg var 17 og han 18.... var sammen i 1 år, så gikk vi fra hverandre,var gode venner,kjemien var der alltid, men vi forble bestevenner i 7 år før vi endelig fant tilbake til hverandre sommeren 07:) nå har vi vært samboere i 7 mnd, og vi er 6+5 i dag:)den lille spiren vår er ubeskrivelig høyt ønsket, var planlagt:) klaffet etter 4pp:)
snart_ mamma_ til_ 2 Skrevet 11. april 2008 #25 Skrevet 11. april 2008 Vi har nå vært sammen i snart 4 år og samboere like lenge.Det gikk fort..hehe...Møtte hverandre på nettet vi også...... Men jeg sluttet på p-pilla når vi hadde vært sammen i 10 mnd,men det er først nå det har klaffet... Men så har det vært masse hormonkurer og noen operasjoener da,før det satt. Vi var t.o.m på Rikshospitalet på førstgangsamtale for prøverør. Det var på Rikshospitalet de fant ut at jeg var gravid...... Det hjelper og "glemme" det og bare leve ett normalt lliv.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå