Gå til innhold

Hva er mest kvalmt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å gi en toåring pupp eller putte plast og slikondingser i munnen på toåringen for å roe den ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, si det... Er bare så lei av å se at amming er kvalmt:)

Skrevet

Begge deler er like ok i min verden i hvertfall.

Er vel heller de som synes ammming er ekkelt i småbarnsårene det er noe galt med, amming til 2-3års alderen er faktisk ganske naturlig for oss mennesker.....tydeligvis er det ikke alle som har forstått det der.

Skrevet

Vil ikke gå så langt som å si det er kvalmt, men unødvendig.

For øvrig får alle bare gjøre som de synes er best selv. Men, ingen 2 - åring hadde fått mitt bryst i munnen, det er snickers&slips!

Skrevet

Tipper mange av de som sier amming av toåinger er kvalm, er de samme som putter smokken inn i munn på ungen så fort de har sjans. Selv om ungen nærmer seg skolealder. Mulig jeg tar feil, men...

Småirriter og usaklig

Skrevet

Eller, muligens det er de som "mista" melka på føden.

Skrevet

"Tipper mange av de som sier amming av toåinger er kvalm, er de samme som putter smokken inn i munn på ungen så fort de har sjans. "

Hvor er sammenhengen?

Skrevet

Altså. Når man til stadighet leser at det er kvalmt å amme ett barn som kan snakke og gå så ser jeg heller ikke sammenhengen her. Men da er det greit å si, visstnok...

Skrevet

akkurat Bærkorg Måkeskrik.

Amming av 2 åring - Kvalmt...............Hvor er sammnhengen??

Skrevet

Skjønner ikke poenget med smokk til så store barn.Ser tåpelig ut, men kvalmt er det ikke.

Skrevet

Skjønner vel heller ikke poenget. Men det er langt mer fokus på hvor kvalmt det er å amme større barn enn smokkbruk hos store barn. Rart det der egentlig:)

Skrevet

Stjeler svaret til London. Jeg er heller ikke vitsen med smokk til store barn. Men jeg synes ikke det er kvalm. To åring som ammer synes jeg er kvalmt ja. Men holder det nå vanligvis for meg selv. (Men siden du spurte så..)

Skrevet

Undrestreker. Jeg ammer ikke min toåring, men synes det er greit hvis andre gjør det.

Skrevet

Enig, hadde jeg måttet velge hadde jeg ammet barnet, det har i hvertfall noe for seg. Mener foreldre gjør barnet en bjørnetjeneste ved å la dem bruke smokk i all evighet...

Skrevet

Men småsporven eksakt HVA er det som er så kvalmt med å amme en 2 åring?. Hvorfor er det kvalmt?. Jeg skjønner faktisk ikke det.

Skrevet

ja, folk må få gjøre som de vil. så får man heller snu seg om man ikke liker det man ser.

Skrevet

Jaaa, jeg også synes det er greit at andre gjør det. For all del. Men JEG hadde ikke ønsket å gjøre det. Jeg synes det er ekkelt, sorry.

Skrevet

Nja, si det. Vanskelig å si egetlig. Jeg tror det er fordi jeg ser på amming som noe forbeholdt en baby. Og mener da at en to åring er langt i fra en baby.

Skrevet

Ok, Jeg ser på amming som vidunderlige dråper som vil gi helsemessige fordeler. Det gjør det visst helt opp til 3 års alder enligt Verldens helseorganisasjon.

Skrevet

... noen putter plast og silikon i puppen for aa roe mannfolkene ned.

;o)

Skrevet

Nja, er det ikke egentlig for å få en motsatt virkning, for å hisse de litt opp? ;)

Skrevet

å gi en toåring pupp såklart..

det må være litt pinlig når barnet begynner å grave frem puppene mens du er på besøk hos andre.

Skrevet

Ja, faen heller InnMari!

Enkelte sliter vist veldig med å innse at nok er nok....

Hva de gjør innefor husets fire vegger, driter jeg i.

Men å rulle ut puppen til en toåring offentlig, det synes jeg er kvalmt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...