Gå til innhold

Ignorance is piss

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun har ikke den største heiagjengen nå som anonym er borte, gitt, hihi...

LinnR, du må nok løpe igang et par - tre profiler til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halla!

Ja her er det også mye rasisme, så det er nok ikke bare i Norge at det finnes trangsynte. For å være ærlig har jeg aldri møtt på mere rasisme andre steder enn her, selv om tankegangen er den samme.

Skrevet

men alle som heier på Linn har ikke profil, eller er nick som aldri har vært her før... Så endel av de anonyme har måttet krype ut av redene sine :P

Skrevet

Men går du under betegnelsen "utlending" i samme grad som de med annen farge eller tro eller er det også forbeholdt de som enkelte av disse skaprasistenes definerer som utlendinger?

Skrevet

Heier på linn? Har dette blitt en supporter klubb da eller?

Skrevet

da ville alle supporterene i tilfelle vært utestengt på livstid!

Skrevet

den tilbake kommentaren der hadde ikke noe poeng! hahahaha! dårligste jeg har hørt!

Skrevet

Ikke bry deg med sånt du ikke skjønner du , Linn. Vær stille og la de voksne prate sammen nå :-p

Skrevet

Det blir jo strengt tatt ikke en skikkelig debatt av dette før man iallefall har 20% av debattantene på den ene siden.....

Skrevet

ja, dønn i orden....holder meg unna dårlige samtaler. men er ikke prat om meg da! om jeg ikke kan si noe!

Bare er så imponert over at dere vet hvordan vi er, hvor mye/lite vi tjener, hvilket parti vi velger...osv...kanskje på tide å melde seg på 6.sans?

Skrevet

Ordene dine sier alt, lille venn! Som Japp sier, mistenker jeg at det ikke ligger mange vekttall bak eller en bøtte full av livserfaring.

Det at du har blitt slått ned av en gjeng med somalier gjør deg nok ikke til en ekspert på innvandringspolitikken i Norge i alle fall. Trenger ikke en 6.sans for å se det, er jeg redd.

Skrevet

Ja her har vi "extranjero" som er utlending, og jeg er det.

Dette ordet deles inn i:

Moros: som er det verste; de fra Marokko. Selv om det riktige ordet er Marroqui pleier ekte spanjoler å si Moros, for det er et nedlatende skjellsord.

Negros: sier seg selv, utrolig hvor mye det brukes og.

Guiris: oss fra nord i Europa.

Skrevet

Så Guiris, er det litt sånn som mange kan kalle høst-europere her da eller? Mange som har et anstrengt forhold til øst-europere, har jeg skjønt -litt sånn skrot-europeere, hehe...

Skrevet

Hmm utrykksform og ehh sinne nivå sier egentlig ganske mye,jeg mener det er få her inne som lar seg provosere og blir så tydlig sint som det linn blir og da må man jo bare pirke må man ikke det da?

Det er en nettside tross alt,vitsen med å tilte her er like logisk som å løpe på henda gjennom oslo baklengs tross alt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...