Gå til innhold

Ignorance is piss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor dum er det lov å være før man bør bli kategorisert som tilbakestående og ute av stand til å gi barna sine en tilfredsstillende oppdragelse uten å forme dem til å bli likedan?

Grensa ser nemlig ut til å kunne strekkes temmelig langt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har inspirert deg i dag?

Skrevet

Inspirert og inspirert - skremt er vel kanskje ordet.

Hvis flertallet av de som er rasister tenker på samme viset, da er det faen ikke rart at det er mye elendighet i verden.

Skrevet

Ordet rasist sier igrunn alt, eller hvertfall veldig mye om en person.

Skrevet

Det verste er jo at de ikke en gang skjønner at de er rasister selv.

Eller så har de vanskeligheter med å bestemme seg.

F. eks: "Jeg er IKKE rasist, men somaliere er bare møkk!"

Skrevet

"De får Mercedeser og villaer av staten Norge, og det er det JEG som betaler for!!"

Skrevet

Så det dere mener er; fordi ikke alle har samme mening om ting, så har man ikke midler eller evner til å sørge for en tilfredstillende oppdragelse for våre barn?

Skrevet

Tilfredstillende oppdragelse kan man helt sikkert gi, selv om man er rasist. God innflytelse er en helt annen ting.

Skrevet

Det er greit med ulike meninger, så lenge de er tuftet på et godt grunnlag. Jeg har ikke ytret et ord om at jeg er ute etter folk med annerledes meninger enn meg selv, kun for deres meningers skyld.

Jeg foreslår at du holder deg til å svare på tråder du faktisk skjønner essensen i.

Skrevet

"Jeg foreslår at du holder deg til å svare på tråder du faktisk skjønner essensen i."

Det er jo derfor jeg spurte da!

Skrevet

Men man kan ikke nekte for at det at anonymknappen har forsvunnet ikke har hemmet folk så fryktelig i å skrive ting som man (eller iallefall jeg) ikke trodde/håpet at folk virkelig mener...

Det er fortsatt friske diskusjonsmuligheter:)

Skrevet

Etter intelligensen og innholdet på noen av utsagnene nevnt ovenfor, tilsier det vel ikke akkurat at det er de største og mest betydningsfulle skattebetalere som har uttrykt seg??

Skrevet

"De får Mercedeser og villaer av staten Norge, og det er det JEG som betaler for!!"

Denne tar kaka.....

Skrevet

Den er så gammel,og så brukt at det gjør nesten vondt å høre den...

Var det ikke ei dama som ble fratatt unga etter en iq test for de mente hun var for dum til å ha barn???

Skrevet

Man er dum når man møter opp rusa for å ta en iq-test i regi av barnevernet......

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Hei Sonja! :-)

hormonia,

Det du tenker på er Svanhild-saken. Saken ble faktisk nevnt inne på 2. trimester nylig i sammenheng med at ei jente der inne vurderte abort i uke 14 fordi barnefaren var sur på henne. Svanhilds IQ ble målt til både 98 og 78, men det er stor stridighet i etterkant om de faglærte burde vektlagt dette i det hele tatt da mange av dem hevder at nivået ikke påvirker mors omsorgsevne.

Etter min mening er man kanskje ikke rustet til å gjøre en tilfredstillende jobb som foreldre om man ikke klarer å finne ut hvordan man skal åpne en dør.

Skrevet

Nja...vet ikke det! Det så ut til at Forest Gump gjorde en knall-jobb :-p.

Det er er påfallende, ja, at så mange ikke ser på seg selv som rasister, men alikevel kan slenge så mye dritt om en stor, generell, gruppe mennesker som de sannsynligvis IKKE har noen som helst førstehåndskunnskap om. Er også tilbøyelig til å tro at de som kjefter høyest om at "dissa utlendingane som kommer å stjæler og utnytter sysstemet vårt og lever fett på VÅRE skattekroner og trygdesystemer", sitter med lønnslipper fra nav selv!

Skrevet

Tidlig oppe, AndreVonDrei?

Ja det er mange som ikke innser sin egen dumhet, men hva med de som sier "Jeg er rasist og STOLT av det!!" ?

Problemet er at det er 100% sikre på at de betaler for feite biler og store villaer til disse "utlendingene", som forøvrig kun bruker tiden på å stjele, slå ned folk og ha sex med sine egne sønner. "Hallo, de ER sånn azza, for det har jeg hørt!!"

Skrevet

Hahahaha, Balooa!

Enough said!

Traff den berømmelige spiker'n RETT på hodet der, ja :-)

Skrevet

Hvordan er det for deg der nede i syyyyyden, foresten?

Opplever du mye hverdagsrasisme, du?

Skrevet

Lurer på hvor mye enkelte av disse med de store tekstene og utsagnene betaler i skatt, egentlig? Om skatten deres dekker feite mercedeser og store villaer, digre (mugger, hehe) gullsmykker og dyre klokker?

Ikke et utsagn som har kommet meg for øre/ øyet her på krangle tilsier at de høythylende skaprasistene er de som betaler mest skatt. Og aldersmessig har de kanskje ikke mer enn fem års yrkeserfaring?

Og for å trekke den litt videre; kanskje seks eller syv år- for jeg mistenker ikke akkurat at det er så mange vekttall inne i bildet??

Uansett dekker nok ikke dette en Vito 99 modell engang :P

Eller en 2roms på Romsås engang...

Skrevet

Er nok mye stønader ute å går her ja, ingen tvil. Sikkert en del som har unger med de mye omtalte utlendingene også og de har vel stukket av, like greit det. Tipper at gjennomsnittsalderen ikke er så høy heller, står vel i stil til inntekta...

Skrevet

Godt dere vet så mye om alle andre da.

Skrevet

Og det er jammen godt de har deg, LinnR83 til å komme til deres forsvar så fort det er noen som er "slemme" mot de :-p

Skrevet

---og ut fra "intet" kommer støttemedlemmene til Linn og er såååå enige i at de som ikke er enige enten ikke skjønner hva de mener eller noe i det hele tatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...