Gå til innhold

Jeg var borte i en time!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å sammenligne alkohol og hasj er bare teit!! Langtidsvirkningene av hasj er utrolig skumle, et stort antall av alle som har røykt hasj får psykiske problemer i ettertid. Dette ser jeg daglig i forbindelse med jobben min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke meningen dette skulle bli en krangle tråd!!

Jeg ville bare tømme meg fordi jeg er lei meg!

HI

Skrevet

Tror dessverre ikke at det i kveld var et engangstilfelle. Han røyker nok til vanlig også.

Skrevet

Det gjør han ikke, veit hvor jeg har han 24/7.. Såå.. Og jeg ser det på han med EN gang, var jo jeg som så det igår å, tok meg ikke 1 minutt...

Skrevet

Forstår godt at du er lei deg, det er ikke helt bra det du skriver.... håper han slutter, for din, men mest for den lille sin skyld... Barn trenger trygghet, ansvarlige og forutsigbare voksne rundt seg.

Du sier du ikke risikerer ungen din for at han har driti seg ut. Vel, da vet du hva du må gjöre.... for innerst inne, er du sikker på at det ikke vil skje igjen?? Det er vel sånn at å slutte med hasj, prince, sjokolade....ikke er det letteste hvis man er avhengig.

Håper for babyen sin skyld at ikke du bruker dop................

Skrevet

Han har jo ikke røyka på et år nesten da, så avhengig er han ikke. Han bare dreit seg ut 1 gang..

Skrevet

er ikke vanskelig å merke forskjellen på rusa og nykter,nei...

jeg har faktisk røyket hasj før svangerskapet og tror nok jeg kan finne på å ta meg en joint på fest senere,men så lenge jeg er gravid og ammer holder jeg meg unna....

før røyket jeg såpass lite at noe langtidsvirkninger er det nok ikke...tror faktisk mitt alkoholinntak har gjort større skade,med tanke på levra for eksempel...siste tiden tok jeg gjerne 1/5-1 joint før jeg begynte å drikke,drakk da mindre,men hadde samme effekt....billigere ble det også...

men det er fortsatt uhørt å røyke når man har baby i hus,selv om babyen kanskje er borte akkurat der og da....blir samme policy på det som på tobakk her når mini kommer,da blir der utendørs!!!

Skrevet

har du røyka hasj selv da?du som skrev dette?

for hvis begge har røyka før,og du blir så sinna på han nå...

blir jo det litt dumt...

Skrevet

Hei

Jeg skjønner at du har lett for å bli sint og frustrert på mannen din,

men jeg kan ikke forstå at det kan være sååå galt hvis han ikke røyker hver dag..og røyket litt med en kamerat han ikke hadde sett på lenge??

Personlig så røyket jeg hasj i 8 år før jeg fant ut at jeg var gravid, og jeg har aldri tatt noe skade av det,har alltid hatt en fast jobb og en god solid inntekt. Aldri har jeg gjort noe kriminellt, annent enn å kose meg og nyte det eneste livet jeg har her på jorda! Jeg sluttet på dagen da jeg fant ut at jeg var gravid og er nykter ennå, nå er barnet mitt 3 år gammelt og vi har det utrolig godt sammen..

Jeg er fortsatt sammen med faren til barnet mitt, og jeg lar han røyke litt innimellom, jeg syns han fortjener det! Han jobber for at jeg og barnet vårt skal ha det bra, og er en veldig god og omtenksom far!

Folk her inne kommer sikkert til å synes at dette høres helt jævli ut, men våkn opp!! Vi lever i 2008, og hasj er like normalt som alkohol...uansett hvordan man ser på det, hvis man ikke skjønner det ser man ikke realiteten eller for gammel!

Jeg ser ikke noe galt i at mannen min er med nære kamerater en gang i blandt, han må da få lov til å ha venner!!

Han er også veldig flink til å få meg ut av huset, slik at jeg kan være med vennindene mine, og når han er hjemme alene med barnet vårt VET jeg at han ikke røyker!

Jeg syns at det blir for dumt å NEKTE en person å gjøre noe, la han være seg selv..det vil bare bli mye krangling og frustrasjon hvis du skal diktere over mannen din hele tiden!! Og for å være litt hard mot deg, vil det nok mest sannsynligvis ende med brudd i forholdet, hvis du ikke lar mannen din være den han er!!

Han lar sikkert deg være deg?!? Vær fornøyd så lenge han ikke flyr etter andre damer ute på byen, da er det bedre at han bare er med kompiser og slapper av...er det ikke det???

Har du røyket hasj mens dere var sammen da?? Hvis du har det, vet jo hvorfor han har gjort og det blir for dumt å bli sint på han! Selvfølgelig burde han ha vært ærlig og sagt at han gjorde det til deg!!

Syns du burde la mannen din kose seg litt med kamerater innimellom jeg, han blir IKKE en dårligere far av den grunn! Hvis han er en stabil fyr, som jobber og tar vare på dere!!

Snakk med han og kom frem til en løsing på problemet sier nå jeg!

Men dette er bare mine meninger,folk for si hva faen de vil om de:)

Jeg har det godt med livet mitt, og kunne ikke brydd om hva folk skriver i et forum på nettet!!! For mange her som søker råd om ting man finner ut av selv!!

Skrevet

DEJA VU!

Dette innlegget er jeg helt sikker på jeg har lest tidligere også.

Akkurat samme innelgg for ganske så mange mnd siden.

Hmmmm.....

Skrevet

Kanke være deja vu, for dette skjedde jo nylig!

Men til deg over der igjen.. Takk=)

Skrevet

uff ingen koselig ting og oppdage... hadde han røyka inne altså?? og regna med du ikke skulle oppdage det??

Skrevet

Herregud for noen latterlige svar!!

"hasj er like vanlig som alkohol....."

Kjøper man hasj på polet og eller?

Etter å ha bodd i USA en del år og sett hva hasj gjør med ungdommen/samfunnet der, så synes jeg ikke det er noe å bagatellisere. Det er en grunn til at det ikke er lovlig.

En far som røyker hasj ER en dårligere far (samme med mor).

Hvilket forbilde er dere egentlig?

Jeg har selv røyka hasj og vet godt hvilken annen rus man får av det enn ved å feks drikke alkohol. Jeg tar sterk avstand fra det i dag.

Skrevet

På kjøkkenet under vifta.

Jeg så det på øynene hans og oppførsel men èn gang.

Men han vet nå hva som skjer om han gjør det en gang til !

HI

Skrevet

Hvorfor i all verden være sammen med en mann som misbruker rusmidler? Finnes da nok av menn som ikke gjør det. -og det er slett ikke 50% som det sies ovenfor her, lurer på hva slags miljø den personen som skrev det innlegget vanker i???

Skrevet

Nei, dette hadde jeg ikke toleret av mannen min. Skjönner at du er skuffa HI!!!!!

Må forövrig tillegge at noen svar du har fått er fullstendig latterlige (mener da de som synes det er ok å hasje!!!), Hasj er klasset som et narkotisk stoff og dessuten er det ulovlig og DERFOR, av de grunnene, kan man ikke sammenligne alkohol og hasj som noen her så naivt gjör. Det må jo også tillegges at jeg jobber som psykolog og tror jeg har mer kunnskap om rusmidler enn andre på dette forumet. (HAr tidligere jobber i rusmiddeleteaten og vet av erfaring at hasj meget ofte leder til bruk av andre stoffer!)

Lykke til med mannen, gi han tydlig og klart beskjed om at dette er fullstendig uakseptabel oppförsel av en familiefar!!!!!

Skrevet

Nå må dere skjerpe dere, det er lettest å si : null toleranse og forlat mannen ! Hadde dere ingen andre råd å komme med ? Fakta er et det er utrolig mange i dette landet som russer seg mer eller mindre, bare ikke alle innrømmer det. Og nei, jeg hører ikke til russmiljøet om dere tenker slik, men jeg har jobbet med altfor mange som har tatt seg joint en gang for mye.

Og mange av disse mennesker har barn og familie, og ansvarsfull jobb.

Du, HI , kjenner mannen din best, synes du virkelig at pga en liten feil kan du ikke stole på han lengre ? Har han vist seg å være uansvarlig og umoden tidligere ? Synes at det er mange som har det så lett å henge ut folk , og sette ting på spissen pga minste feil, ikke bare narkotika.

Gi han sjanse og følg med, om han gjør det igjen kan du tenke gjennom saken en gang til. Men det er faktisk mange blandt de som tar joint i ny og ne som er svært gode ektefeller og fedre. Det ene utelukker ikke det andre.

Skrevet

bla, bla, bla.........................................................................................................................................................................................................................................klar av denne tråden.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Skrevet

Det er du som velger å bo sammen med denne mannen. Ta ansvar for den lille og gi han et spark i ræven!

Skrevet

Så flott at mannen min er blandt de 50 % da!!!

Skrevet

Godt å vite at babyen var hos deg. Blir sint når jeg hører om sånt, jeg!!

Skrevet

Har bare lyst til å si noe: lenger opp her var det noen som sa at det var ingen bivirkninger av hasj. Broren min har røyka hasj 4-5 ganger daglig i 12 år nå. Han har blitt utrolig glemsk (forteller de samme historiene om og om og om igjen) og innesluttet og til tider mutt. Han var en livat fyr, smart og morsom, nå er han bare en brøkdel av hva han en gang var. Har null ambisjoner lengre. Jeg skylder på hasjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...