Gå til innhold

Jeg var borte i en time!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når jeg kom hjem hadde mannen min røyka hasj!!

Tror dere jeg hadde lyst til å ta med en baby inn når jeg så det?

Jeg er så utrolig såret og lei meg, han angrer å bla bla bla.. Og unnskyldninga var at en kammerat han ikke hadde sett på et halvt år hadde kommet hjem og da blei det bare sånn.! Hva faen! Dårligste unnskyldninga EVER!!

Jeg er så frustrert, føler meg så lite respektert, føler han driter i meg og ungen og bare tenker på seg selv.!

hva faen ska jeg gjøre ?!

Vi har en liten baby på 3 uker lissom, hva skjer med å vise ansvar? Og være litt voksen...

Jeg bare MÅTTE få det ut.. Aner ikke hva jeg skal gjøre med han!

Jeg elsker han jo over alt på jord, men når jeg ikke kan stole på han..

Orker ikke å leve i et forholdt hvor jeg må gå å tenke på hva han driver med hele tiden! Må jo kunne stole på han!

Men jeg VIL være sammen med han, men han gir meg jo ikke så stort valg når han holder på sånn.. Tenk om feil/riktige mennesker hadde sett det og kommet og tatt ungen fra oss! Jeg risikerer faen ikke ungen min for at han skal drite seg ut på den måten der!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskylld at jeg er ærlig med deg nå men ville vist ham døren..Slike menn/gutter er ingenting å samle på( snakker av erfaring)..Nsker deg virkelig lykke til ;-)

Skrevet

Er dette noe han har gjort før, som du vet om da? Regner med det ikke er hans første gang..

Sett d som krav at gjør han dette en gang til, så tar du med deg babyen og forlater han! Forklar at du er redd for å miste barnet osv.

Han får bare velge mellom dere og hasjen rett og slett!

Skrevet

oi.. hadde han barnet når han gjorde dette??

Skrevet

Ja, han høres ikke særlig moden og ansvarsfull ut! Håper hvertfall han ikke ruser seg når ungen er der! Kan du være sikker på det!?? Om du ikke kan det, hadde jeg ikke stusset på å dumpe han! Nå må du sette barnet ditt høyest!

Skrevet

Uff uff, stakkars kjære lille deg, føler vanvittig med deg!! Håper du får en kjempereaksjon så han skjønner hvor skremt du ble av dette, og at han skjønner at det virkelig ikke må skje igjen. Du må kunne stole på at han også kan ta vare på babyen, og at livet som det var før for han er forbi. Jeg er tilhenger av å prøve å snakke sammen og løse problemene, og det bør dere jo selvsagt gjøre for du hiver han ut.. Selv om han kanskje ikke har skjønt det enda, så har han blitt pappa! Men det bør virkelig ikke skje en gang til!

Masse lykke til!

Skrevet

jeg har nulltoleranse for slike ting så jeg vet hva jeg skulle gjort..

ville tatt en skikkelig prat med han og evnt gitt han et valg/en sjanse hvis dette ikke er noe du aksepterer...

Skrevet

dette her skjedde igår kveld, babyen var heldigvis med meg pga amming. Vet han ikke hadde gjort det om ungen var hjemme.

Han røyka litt før, før jeg blei gravid, men han slutta selvfølgelig når jeg ba om det. Men nå dreit han seg ut! Og det sårer VELDIG!

Hele natten gikk til å grine høøyt! Fortelle han åssen jeg føler og alt sånn.

Men han gjorde det, åssen kunne han gjøre no sånt??

HI

Skrevet

Har sakt jeg drar om det skjer igjen.. Men har litt lyst til å dra nå, så han skjønner at jeg mener det!!

HI

Skrevet

Nå er du hysterisk. en liten joint skader ingen, og over 50% av alle menn gjør det i blant, så lykke til med å finne en nøktern mann.

Skrevet

Høres ut som du er sammen med xen min..haha..han har dreti i mine meninger etter han har lovet å slutte..men plutselig skjer det igjen!!

En gang prøvd det..ja du vet resten...Han er ikke bergenser?

Skrevet

Om jeg ikke kan ha den mannen jeg har vil jeg ikke ha noen mann!

HI

Skrevet

UFF nei ikke bergenser!

HI

Skrevet

Ingen i min omgangskrets gjør det..Ville som sagt aldri akseptert en slik oppførsel med barn tilstede;-)

Skrevet

eg hadde kastet han på dør! evt flyttet selv.

hadde min gjort det, så hadde eg kastet han ut. eg VET han ikke har gjort det.

Skrevet

min samboer røyker også hasj....utrolig plagsomt,det koster jo tross alt litt også...

men han har fått klar beskjed om at det blir slutt på det så fort babyen kommer...

ettersom det bare er ca14dager til så har jeg sagt han bør begynne å trappe ned og slutte NÅ,for ellers blir det vanskeligere for han...

har også sagt at hvis han ikke gjør som jeg ber han om så kan han bare glemme å se noe mer til meg og babyen,for da flytter vi til en annen del av landet der familien min bor...

syns unnskyldningen til samboeren din er for dårlig!!!

han MÅTTE ikke røyke selv om kompisen ville det,han skulle faktisk kastet han på dør bare for å foreslå noe sånt...det er fullstendig uhørt at det skal røykes hasj i et hus hvor det bor en baby!!!!

Skrevet

ENIG!! Skulle hivd han ut for å spørre om no sånt. Kompissen burde vise respekt av at han har blitt pappa og ikke kan gjøre sånt lenger!!!

HI

Skrevet

Anonym 15:19, du har en sunn omgangskrets høres det ut som. HAHAHA. Er bare tapere som røyker hasj etter ungdomskolen....

Var sammen med en som sa selv han hadde sluttet for lenge siden, men fant jointer på verandaen fler ganger, og da var det rett ut med ham. Greit å prøve når man er fjortis, men en gang må man bli voksen og.

Skrevet

Det er bedre enn å drikke både fysisk og psykisk. Men du har vel vokst fra alkoholen og du?

Skrevet

Sjelden jeg sitter hjemme og drikker ja, men det gjør visst du? Satt deg noe inn i langtidsvirkninger av hasj?

Skrevet

Jada, og i langtidsvirkningen av alkohol, og nettopp derfor røyker jeg i stedet for å drikke!

Skrevet

Glad jeg ikke er ditt barn.

Skrevet

Over 50 % av alle menn røyker hasj????? HAHAHA, den statisitkken vil jeg veldig gjerne ta en titt på du! Sto du med en spørreundersøkelse på Plata, eller?

Skrevet

50 % av alle menn??? Da lurer jeg veldig på hvilket miljø du henger i, for det tallet stemmer IKKE for landet generelt!

Til HI: Sender deg en stor klem. Kan ikke være lett å ha det sånn. Stå for det du har sagt til han nå, og vis han døren hvis det gjentar seg. Alle gjør feil, men noen feil er mer alvorlige enn andre.

Skrevet

har ei søster som jobber på psykiatrisk akuttmottak..Hun seier at de fleste som kommer inn der er folk med psykiske problemer i forhold til langtidsbruk av hasj. Veldig mange får angst,personlighetsspaliting,alvorlige depresjoner osv.Listen er lang! Selv om det å drikke kan medføre sitt så er iaf ikke hasj NOE bedre!!! Pluss at d ikke er lovlig heller,ikke minst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...