Gjest Skrevet 17. april 2008 #51 Skrevet 17. april 2008 skulle bare si at den eneste dagen som passer for meg er faktisk tirsdag Mandag er det gravid-yoga, onsdag og torsdag trener jeg hund. fredager passer innimellom, men ofte litt sosial med venner og kjærste på fredager... så dere får si fra når det blir tirsdag igjen... vi som er sykemeldt kunne kanskje møttes på dagen en gang også? vil shoppe jeg!!
Rascal_4.11<3 Skrevet 17. april 2008 #52 Skrevet 17. april 2008 Hehe får lønn mandag så er med på tirsdagsshopping
enik<3M06&L08<3 Skrevet 17. april 2008 #53 Skrevet 17. april 2008 var kjempe koselig idag jenter:) mange gode lattere:p hehe...må gjentas da:)
Rascal_4.11<3 Skrevet 17. april 2008 #54 Skrevet 17. april 2008 Ja det var veldig koselig, og jeg som var nervøs for hva jeg hadde sagt ja til og greier Hva med neste uke? Men nå skal jeg ta bim pause for helga, skal på hotelltur med en haug av elektrikere og deres ukjente koner^^ skummelt...
Rascal_4.11<3 Skrevet 17. april 2008 #55 Skrevet 17. april 2008 Dere får ha en fin helg (litt kjapp i trykkinga her
reekleim *fødeklar* Skrevet 18. april 2008 Forfatter #56 Skrevet 18. april 2008 Hahaha dette med å møte ukjente folk virker vara din greie...hahaha du får kose deg så mye i helgen. selv går jeg igang med å male boden vi ses!
('',)idabje87-Fødeklar('',) Skrevet 18. april 2008 #57 Skrevet 18. april 2008 ja dette var kjempe hyggelig, igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå