Gå til innhold

Ullensaker jenter (ny tråd)


Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle bare si at den eneste dagen som passer for meg er faktisk tirsdag :o

 

Mandag er det gravid-yoga, onsdag og torsdag trener jeg hund. fredager passer innimellom, men ofte litt sosial med venner og kjærste på fredager... :)

 

så dere får si fra når det blir tirsdag igjen... vi som er sykemeldt kunne kanskje møttes på dagen en gang også? vil shoppe jeg!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe får lønn mandag så er med på tirsdagsshopping ;)

 

Skrevet

var kjempe koselig idag jenter:) mange gode lattere:p hehe...må gjentas da:)

Skrevet

Ja det var veldig koselig, og jeg som var nervøs for hva jeg hadde sagt ja til og greier ;)

Hva med neste uke? :)

Men nå skal jeg ta bim pause for helga, skal på hotelltur med en haug av elektrikere og deres ukjente koner^^ skummelt...

Skrevet

Dere får ha en fin helg (litt kjapp i trykkinga her ;)

Skrevet

Hahaha dette med å møte ukjente folk virker vara din greie...hahaha du får kose deg så mye i helgen. selv går jeg igang med å male boden :)

vi ses!

Skrevet

ja dette var kjempe hyggelig, igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...