Gå til innhold

Ullensaker jenter (ny tråd)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem dag passer best for deg da, reekleim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. det var synd da, men når passer det for deg da reekleim? prøve og ta en dag som passer for alle nå da... i værste fall får vi jo bare ta det neste uke da?

Skrevet

hmmm er ikke så mange som svarer her nå da.. hmmm...

Skrevet

Neei... ble stille på ullensaker jentene nå...:/

Skrevet

kan ikke vi tre møtes på tirsdag da iallefall siden de andre ikke leser her...???

å hvis de gjør det så kan de henge seg på:)

 

altså:

ida

kine

missL1_med spise<3

Skrevet

sorry har ikke hatt tilgang på nett de siste dagene. Jeg venter på svar fra mannen hvilken kveld han er hjemme, så jeg återkommer med dag om en timme eller så. Skal jeg ta det om en uke da kanskje hvis dere skal møtes på tirsdag så at det ikke blir 2 ggr denne uken før 3 av dere... eller vad synes dere? Vill veldigt gjerne være med altså.

Skrevet

reekleim, kan ikke du se hvem dag du har mulighet denne uken, også tar vi det derifra? mandag og onsdag kan ikke jeg iallfall... tirsdag passet ikke for deg? så om alle evt kan torsdag? jeg trur jeg venter til alle kan, for 2 ganger på ei uke blir litt mye for meg!

Skrevet

Jeg kan torsdag :)!!!!!! hvis jeg kan komme som ca 18:15. Må hjem med håndball jenta før jeg reiser :)

Skal vi prøve oss på ett opprop da?

Hvor mange kan på Torsdag utenom oss?

 

 

 

Mammatilprinsen+29ukerpåvei

Reekleim

Skrevet

Hei! Var kjempekoselig sist møte :) Jeg kan ikke på torsdag da :( skal på personalmøte kl 18.. ser ut som det er vanskelig å finne en dag som alle kan så dere får ta treffet uten meg så er jeg sikkert med neste gang..ellers så kan jeg mandag og tirsdag denne uken..

Skrevet

Hei hei ullensakerjentene,

 

Takk for sist. Var veldig koselig! Jeg kan dessverre ikke på torsdag, men kan de andre dagene. Hvis det blir på torsdag, prøver jeg å få det til neste gang.

 

 

Skrevet

ER med jeg, hatt litt hele fri fra bim ;)

Skrevet

jeg kan på torsdag men det var jo en del som ikke kunne så hva gjør vi da?

Skrevet

kan vi ikke bare ta det på torsdag da? da får iallfall hun som ikke fikk vært med sist være med, umulig og få det til og passe for alle hver gang, så det kommer nok en gang for oss alle der vi må stå over!!

Skrevet

er det eventuellt samme plassen som gjelder?

Spiste dere sist eller?

 

Skrevet

jo det er greit for meg...

kan vi ikke ta samme sted a?

nei vi spiste ikke. bare drakk kaffe å brus:)

Skrevet

ja vi tar vel samme sted:) var greit det:)

flere som kan være med?

 

idabje87

reekleim

dollface

mammatilprinsen06-29ukerpåvei

Skrevet

ja vi tar vel samme sted:) var greit det:)

flere som kan være med?

 

idabje87

reekleim

dollface

mammatilprinsen06-29ukerpåvei

MissL1

 

Samme tid også?

Skrevet

ja kan vi ikke det a?

kl 18.00...

Skrevet

passer fint for meg iallefall :)

Skrevet

greit, da sier vi torsdag kl.18.00, på gartneriet:)

see you all then...

Skrevet

sitter dere inne eller ute? jeg kommer jo noen minutter etter dere. Kan dere ikke vinke litt når en usikker svenske kommer nølendes in :) jeg kan holde i ett svenskt flagg så vet dere at det er jeg...hahahahahahaha

Skrevet

vi satt ute forrige gang, så da kan vi vel gjøre det nå å:)

vist du lover og komme med et svensk flagg, skal jeg love og reise meg opp og synge den svenske nasjonalsangen, hahaha:p

 

men uten om det svenske flagget,hvordan kjenner vi deg igjen? kommer du vraltende med en fotball på magen? hehe

Skrevet

Det kan man vel si!!! Det kunne faktisk ha vært en fotball under trøjan. hahaha men etter ditt inlegg her ovanfør så trur jeg nok at jeg går før å ta med meg flagget jeg...hahaha Ja, jeg sliter med bekkenplager så jeg vralter frem ja, ellers ganske liten, 160 cm høy-

Oj dette skal bli hyggelig :)

Skrevet

oki, jeg får bare si det med engang, jeg tok litt vann over hodet, når jeg tenker meg om kan jeg bare en setning av den sangen, hihi! så gidder du droppe flagget? hehe

ca 160 og fotball under genseren, ja da kan jeg se etter noen som ligner meg da, haha:p

ja, dette blir kjempe koselig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...