enik<3M06&L08<3 Skrevet 12. april 2008 #27 Skrevet 12. april 2008 hmm.. det var synd da, men når passer det for deg da reekleim? prøve og ta en dag som passer for alle nå da... i værste fall får vi jo bare ta det neste uke da?
('',)idabje87-Fødeklar('',) Skrevet 13. april 2008 #28 Skrevet 13. april 2008 hmmm er ikke så mange som svarer her nå da.. hmmm...
MrsL1 Skrevet 13. april 2008 #29 Skrevet 13. april 2008 Neei... ble stille på ullensaker jentene nå...:/
('',)idabje87-Fødeklar('',) Skrevet 13. april 2008 #30 Skrevet 13. april 2008 kan ikke vi tre møtes på tirsdag da iallefall siden de andre ikke leser her...??? å hvis de gjør det så kan de henge seg på altså: ida kine missL1_med spise<3
reekleim *fødeklar* Skrevet 13. april 2008 Forfatter #31 Skrevet 13. april 2008 sorry har ikke hatt tilgang på nett de siste dagene. Jeg venter på svar fra mannen hvilken kveld han er hjemme, så jeg återkommer med dag om en timme eller så. Skal jeg ta det om en uke da kanskje hvis dere skal møtes på tirsdag så at det ikke blir 2 ggr denne uken før 3 av dere... eller vad synes dere? Vill veldigt gjerne være med altså.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 13. april 2008 #32 Skrevet 13. april 2008 reekleim, kan ikke du se hvem dag du har mulighet denne uken, også tar vi det derifra? mandag og onsdag kan ikke jeg iallfall... tirsdag passet ikke for deg? så om alle evt kan torsdag? jeg trur jeg venter til alle kan, for 2 ganger på ei uke blir litt mye for meg!
reekleim *fødeklar* Skrevet 13. april 2008 Forfatter #33 Skrevet 13. april 2008 Jeg kan torsdag !!!!!! hvis jeg kan komme som ca 18:15. Må hjem med håndball jenta før jeg reiser Skal vi prøve oss på ett opprop da? Hvor mange kan på Torsdag utenom oss? Mammatilprinsen+29ukerpåvei Reekleim
Lilleløvemamma 08+11 Skrevet 13. april 2008 #34 Skrevet 13. april 2008 Hei! Var kjempekoselig sist møte Jeg kan ikke på torsdag da skal på personalmøte kl 18.. ser ut som det er vanskelig å finne en dag som alle kan så dere får ta treffet uten meg så er jeg sikkert med neste gang..ellers så kan jeg mandag og tirsdag denne uken..
Guttemamma og spire ♥ ♥♥ Skrevet 13. april 2008 #35 Skrevet 13. april 2008 Hei hei ullensakerjentene, Takk for sist. Var veldig koselig! Jeg kan dessverre ikke på torsdag, men kan de andre dagene. Hvis det blir på torsdag, prøver jeg å få det til neste gang.
Rascal_4.11<3 Skrevet 13. april 2008 #36 Skrevet 13. april 2008 ER med jeg, hatt litt hele fri fra bim
('',)idabje87-Fødeklar('',) Skrevet 14. april 2008 #37 Skrevet 14. april 2008 jeg kan på torsdag men det var jo en del som ikke kunne så hva gjør vi da?
enik<3M06&L08<3 Skrevet 14. april 2008 #38 Skrevet 14. april 2008 kan vi ikke bare ta det på torsdag da? da får iallfall hun som ikke fikk vært med sist være med, umulig og få det til og passe for alle hver gang, så det kommer nok en gang for oss alle der vi må stå over!!
reekleim *fødeklar* Skrevet 14. april 2008 Forfatter #39 Skrevet 14. april 2008 er det eventuellt samme plassen som gjelder? Spiste dere sist eller?
('',)idabje87-Fødeklar('',) Skrevet 14. april 2008 #40 Skrevet 14. april 2008 jo det er greit for meg... kan vi ikke ta samme sted a? nei vi spiste ikke. bare drakk kaffe å brus:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 14. april 2008 #41 Skrevet 14. april 2008 ja vi tar vel samme sted:) var greit det:) flere som kan være med? idabje87 reekleim dollface mammatilprinsen06-29ukerpåvei
MrsL1 Skrevet 14. april 2008 #42 Skrevet 14. april 2008 ja vi tar vel samme sted:) var greit det:) flere som kan være med? idabje87 reekleim dollface mammatilprinsen06-29ukerpåvei MissL1 Samme tid også?
('',)idabje87-Fødeklar('',) Skrevet 15. april 2008 #43 Skrevet 15. april 2008 ja kan vi ikke det a? kl 18.00...
('',)idabje87-Fødeklar('',) Skrevet 15. april 2008 #46 Skrevet 15. april 2008 greit, da sier vi torsdag kl.18.00, på gartneriet:) see you all then...
reekleim *fødeklar* Skrevet 16. april 2008 Forfatter #47 Skrevet 16. april 2008 sitter dere inne eller ute? jeg kommer jo noen minutter etter dere. Kan dere ikke vinke litt når en usikker svenske kommer nølendes in jeg kan holde i ett svenskt flagg så vet dere at det er jeg...hahahahahahaha
enik<3M06&L08<3 Skrevet 16. april 2008 #48 Skrevet 16. april 2008 vi satt ute forrige gang, så da kan vi vel gjøre det nå å vist du lover og komme med et svensk flagg, skal jeg love og reise meg opp og synge den svenske nasjonalsangen, hahaha:p men uten om det svenske flagget,hvordan kjenner vi deg igjen? kommer du vraltende med en fotball på magen? hehe
reekleim *fødeklar* Skrevet 16. april 2008 Forfatter #49 Skrevet 16. april 2008 Det kan man vel si!!! Det kunne faktisk ha vært en fotball under trøjan. hahaha men etter ditt inlegg her ovanfør så trur jeg nok at jeg går før å ta med meg flagget jeg...hahaha Ja, jeg sliter med bekkenplager så jeg vralter frem ja, ellers ganske liten, 160 cm høy- Oj dette skal bli hyggelig
enik<3M06&L08<3 Skrevet 16. april 2008 #50 Skrevet 16. april 2008 oki, jeg får bare si det med engang, jeg tok litt vann over hodet, når jeg tenker meg om kan jeg bare en setning av den sangen, hihi! så gidder du droppe flagget? hehe ca 160 og fotball under genseren, ja da kan jeg se etter noen som ligner meg da, haha:p ja, dette blir kjempe koselig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå