Gjest Skrevet 10. april 2008 #26 Skrevet 10. april 2008 Jeg og mannen klarte oss en uke i london for under ti tusen en gang. Vi gjorde det slik: Reiste dit med ryanair (men naa faar du ogsaa billige billetter med norwegian, det fantes ikke den gangen) Bestilte overnatting paa vandrerhjem via hostelworld.com (viktig aa ta hensyn til hva folk skriver om vandrerhjemmene) All inngang til offentlig drevne museumer er GRATIS i London. Genialt! Men man boer absolutt donere litt synes naa jeg da.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 10. april 2008 #27 Skrevet 10. april 2008 så snill du er som tar med henne på tur!! sjekk billetter på norwegian, og de andre billige selskapene. supersaver.no ebookers.com vi fant oss billig tur til praha for 3500 for 2stk inkl hotell på supersaver (bodda da litt utenfor byen) uansett hvor dere reiser tilbringer man ikke så mye tid på hotellet. velg et billig hotell som ser ok ut og som ligger i nærheten av banen (om det blir london) så kommer dere dere raskt rundt i byen. kjøp sånn 3-dagers pass, det lønner seg dra til camden marked, rusle rundt i nothing hill, på oxford street, soho, hyde park osv. (og selvfølgelig big ben, milleniumshjulet, vi pleier å bo i nærheten av paddington station,(i bayswater, på oversiden av hyde park) der er det masse små hoteller til ok priser. anbefaler dere å ta med en sånn liten london-guide med kart m.m (fra f.x lonely planet eller sånne små til en 100-lapp. selv liker jeg de som heter "gatelangs" bra kart og guider) der finner man masse info før og under reisen. ofte med metro-kart også, det er kjekt å ha! god tur!!! nå fikk jeg lyst til å dra tilbake til london selv... hmm. (du kan jo gi den først, se om hun tar hintet...)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 10. april 2008 #28 Skrevet 10. april 2008 jo, vi reiste også med ryanair sist forresten.. billig!
Nit@™ Skrevet 10. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 10. april 2008 Jeg sparer ca 2000 kr på å bestille flybiletter hver for seg, og fikse hotell selv. Tusen takk for tips om det! Vandrerhjem er ok, men vil gjerne gi henne hotellovernatting også. Inkl. frokost så er man liksom klar for å nyte dagen. Nå skal jeg be kjæresten hennes om litt hjelp til å bestille osv. Han er litt mer stø i engelsk en meg ;o) Han har lovet å hjelpe meg. Så spørs det bare... om hun vil ta fri to dager fra skolen for å reise. Svigersønnen hjeper meg med å finne dager som passer best i forhold til skolen. En del som må ordnes, men jeg håper jeg får det til "in the end" ;o) Takk for mange gode tips! Dere er så snille. Jeg setter så stor pris på all hjelpen jeg har fått for å få til dette på en grei måte. Jeg har kommet langt takket være dere her inne! 1000000 takk!
~Snublefot~ Skrevet 10. april 2008 #30 Skrevet 10. april 2008 Så flott! Bare hyggelig å kunne hjelpe:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 10. april 2008 #31 Skrevet 10. april 2008 da ville jeg reist et deilig sted og gjort sånne nytelsesting og spist og klippet håret og sånn..............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå