Gå til innhold

Hjertet mitt e knust!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare rette litt på deg her, man mister ikke omsorgen for barn bare fordi man har et par-tre gram med hasj på seg. Blir man tatt i å ha under 15 gram hasj får man kun en bot på 5000 kroner.

¨Nei, men barnevernet blir koblet inn, og kan faktisk kreve at du ikke omgås folk som er narkomane. Bryter du det, så kan det settes strengere tiltak i hjemmet.

Anonym poster: 6fe6dfce51c0a24aa9126e50ba30aa5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du skriver type og ikke sambooer, så da regner jeg med at du og sønnen din har en egen plass å bo. Jeg går også ut i fra at siden dere bor alene så klarer du deg økonomisk, dermed gjenstår kun følelsene.

Så klart gjør det vondt når et forhold tar slutt, og spesielt når det virker som om han ikke vil. Det som gjør vondt er nok mest følelsen av å bli avvist, selv om det var du som gjorde det slutt, og vissheten om at andre ting er mer viktig for han enn dere.

Det beste du kan gjøre er å ta en dag om gangen så vil du komme over han til slutt, du er langt fra den første med kjælrighetssorg og kommer ikke til å bli den siste. Sett deg ned og tenk igjenom hvorfor er det han du vil ha? Hva er egentlig så bra med han?

Anonym poster: fc9f97aecc9efe3622672c131e77d689

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Selv om det gjør vondt, så syns jeg du gjorde det eneste riktige!

Når man har barn så er vår oppgave å beskytte dem. Hasj og barn hører ikke sammen, og så lenge kjæresten din ikke skjønner det så må han ta konsekvensene av det!

Han har et valg, han kan fint ha denne vennen uten å ruse seg selv. Men når han velger å gjøre det så velger han også kompisen over kjæresten sin. For DU kan ikke risikere at det blir razzia og dere begge får dette på dere. For selv om det er hans hasj de finner så drar han deg med ned i dragsuget.

Hva tror dere barnevernet sier om de får nyss i at det bor et barn i dette huset? Selv om mange her inne mener hasj bør legaliseres så er det nå sånn pr i dag at hasj er narkotika i Norge.

Dere som sier at bv ikke gjør noe med det, tro igjen. I mitt yrke ser jeg stadig foreldre som får bekymringsmelding på barna pga rus. Og tro meg, dette forbigås ikke i stillhet. Ei jeg har jobbet med hadde en periode med hasjrøyking, pågikk i 4-5 måneder. I dag, 3 år etter, etter 3 år som nykter, kjemper hun fortsatt mot bv for å få tilbake barna. Barna var aldri hjemme da hun røyket, men de ble allikevel fjernet da bv argumenterte med "dårlig dømmekraft".

Så HI, ha dette i bakhodet. At selv om du har det vondt nå, så gjorde du det du kunne for å skåne barnet ditt. Dette er helt og holdent mannen sitt problem, du skal gå med hevet hode. Du gjorde det rette!

Skrevet

hvorfor kommenterer dere innlegg som er flere år gamle?

Anonym poster: 190e10fcb36c9338d09a85afe372f25c

Skrevet

hvorfor kommenterer dere innlegg som er flere år gamle?

Anonym poster: 190e10fcb36c9338d09a85afe372f25c

Antagligvis fordi ingen sjekket datoen. Men problematikken kan man jo svare på likevel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...