Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Da har jeg gjort det slutt med typen, men hjerte mitt skriker av smerte!! Elsker han så høyt men orker bare ikke mer!! For ca en uke siden traff han en ny kompis å etter det har han forandret seg sååå mye, holder ikke avtaler, lyger å røyker hasj! Jeg har et barn fra før som e veldi glad i han men heldigvis så liten at han kommer til å glemme han fort forhåpentligvis! Jeg ba han velge mellom oss å han nye kompisen å valget va ikke oss for å si det sånn!! Har aldri elsket en gutt før så hjertet mitt e helt knust vet ikke hvordan jeg skal gå videre nå... Han vil forsette men ikke droppe kompisen, å jeg vil ikke ha en mann som røyker hasj å driter i oss når han e med denne kameraten!! Kan noen legge dette ut på skravle for jeg trenger mange gode råd for hvordan jeg skal klare meg nå,,,,, bare griner å griner å har det så vondt!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 hva syns han om at du har gjort det slutt? er han like knust som deg at han er villig til å kutte hasjen og begynne å holde avtaler og ikke lyve?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 stusset litt på at du sa en uke. hvor mage løyner kan han ha funnet opp på disse få dagene, og hvor sterk var kjærligheten mellom dere hvis en uke med feilgrep er nok til å gi opp hele forholdet? ikke for å kritisere deg, men du burde vel ha latt det gått lengre tid om dette var den store kjærligheten. Da hadde du ikke gitt opp etter bare en uke med motgang. skjønner forresten deg veldig godt at du ikke aksepterer slik oppførsell, men skjønner ikke at du ga det mer tid enn en uke før du gjorde det slutt med mannen du elsker
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Det har vert lyging hver dag! Jeg kan ikke godta hasj røyking, uansett om hjertet mitt e knust i evighet kommer barnet mitt først!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Hahaha, for en tulling du er! Du kan ikke påstå at du elsker ham og samtidig slå opp på så tynt grunnlag, bare fordi han nekter å godta ditt idiotiske ultimatum om å kutte ut en kompis! Han er heldig som blir kvitt deg, du høres ikke helt god ut! Prøve å kontrollere ham på den måten er jo bare stygt! Nei, han har det nok mye bedre uten deg ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Hahaha,for en tulling han er!Han kan ikke påstå at han elsker deg og samtidlig gjøre noe så dumt, og nekte å bruke rusmidler eller kutte ut en dårlig kompis! Du er heldig som blir kvitt han,han høres ikke helt god ut! Prøve å ødelegge deg og barna på denne måten er jo bare stygt! Nei, du har det nok mye bedre uten han ihvertfall!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Jeg ler meg ihjel, dette er det morsomste så langt på morrakvisten - gratulerer, HI!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Stakkars deg hi glem den usympatiske barnslige anonyme her som tydeligvis er mer barnslig en et lite barn. Du har gjort det rette man har ikke barn og godtar at typen røyker hasj. Det vil sikkert gjøre vondt en stund men du vil finne en som virkelig fortjener deg og barnet ditt. Syntes du skal være stolt av deg selv fordi du faktisk setter barnet ditt før typen viser at du faktisk er voksen og har gode verdier og viderføre til barnet ditt. DU FORTJENER SÅ MYE BEDRE!! Og hadde han elsket deg, hadde han satt dere først!!!!!!!!!!!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Du mener ikke at du tar dette seriøst? Det burde kanskje ikke forundre meg, men det gjør det likevel.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 hehe..du skulle kanskje fått deg noen år på baken før du satte igang produksjonen. Dette er jo bare latterlig barnslig fra begge parter.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 hadde ikke vært aktuelt med hasj røkende pappa her heller, litt kjipt om pappan må i fengsel pga hasj røyking også,ikke verdens beste forbilde
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 10. april 2008 #12 Skrevet 10. april 2008 Haha, fengsel pga hasjrøyking? jeg kan virkelig garantere deg at det ikke skjer. er du max uheldig får du en bot på 5000 kroner for å røyke hasj. Og det skjer ikke ofte. det meste du vanligvis får er en skjennepreken fra purken og beskjed om å skjerpe deg.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 hasj røyking er noe tull. hadde sambo begynt med det hadde eg kastet han ut på flekken! er uaktuelt.. det med lyging og! kaaansje eg kunne gitt han 1 uke på å sjerpe seg. skjer ikke det er det ut med en gang! er helt enige med deg!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 Hei HI: Jeg syns du har fått mange latterlige svar, mange korttenkte mennesker her, skjønner jeg! Noen her spør om hvor dype følelsene er hvis en uke med feilskjær er nok til å gjøre det slutt. Det de ikke tenker å er at det er et barn inn i bildet her, og hasjrøyking og barn hører ikke sammen! Som mor er det vår oppgave å beskytte barna våre. Hva skjer den dagen han gjemmer hasj i huset, og det blir razzia? De åker både mor og stefar inn, og hva skjer med barnet? Jo, det blir tatt fra mor! (selv om mor kan motbevise at dette er ukjent for henne, så er det hennes hjem, og hun får ei ripe i lakken) Hvorfor risikerer dette om du er et oppegående menneske?? Man kan elske en mann av hele sitt hjerte, men kjærligheten til barna overgår alt! Syns det er utrolig flott at hi ser forbi sine egne følelser for denne mannen, og setter barnet først! Han elsker tydeligvis ikke henne på den rette måten om venner går foran, så jeg syns hun har tatt rett valg! Du finner helt sikkert en ny mann som respekterer deg, og vil elske deg slik du fortjener! Lykke til HI!!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #15 Skrevet 10. april 2008 Vil bare rette litt på deg her, man mister ikke omsorgen for barn bare fordi man har et par-tre gram med hasj på seg. Blir man tatt i å ha under 15 gram hasj får man kun en bot på 5000 kroner.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #16 Skrevet 10. april 2008 Hi her! Takk for noen fornuftige svar:) Å til dere som tydligvis syns jeg er helt idiot, heller dere som e helt idiot om dere godtar at den ene voksne parten i familien røyker hasj å ikke er til å stole på! Vi snakket om det lørdag at sånn kunne vi ikke ha det, han va helt enig å lovet forbedring, søndagen blir det likedann.... kl 14 skulle han hente oss, han kom kl 16 30 med ingen forklaring utenom at det va nå ikke så lenge å vente ( vi stod på en parkeringsplass) Mandag skulle vi på sirkus, han kom ikke hjem så jeg trilla poden en halv time hver vei for at vi skulle få gå på sirkus, ringte til han kl 19 å da va han så skev at han nesten ikke kunne prate! Vi hadde oss en ny alvorsprat å han lovet forbedring.... tirsdag va han flink, ryddet huset så tydligvis dårlig samvittighet! Så drar han avgårde i går å skal fikse bil, istede sitter han hos denne kompisen å røyker... Et sånnt liv vil ikke jeg ha! Så da får jeg bare vere helt idiot jeg da!!!
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 10. april 2008 #17 Skrevet 10. april 2008 det høres jo ut som om mannen har et generellt problem med å holde avtaler. du får si det til ham en gang for alle - kutt ut rusmidler, hold avtaler og begynn å oppføre deg som en MANN - ellers ryker det på hodet ut. jeg hadde aldri giddet å forholde meg til ham ihvertfall. Vil han røyke hasj kan han jo ta det i Amsterdam eller noe, der er det jo lovlig. Men blir litt teit å gjøre det i nærheten av ungene. Spør ham forresten om han vet at pikken krymper av å røyke for mye tjall, kanskje han gir seg da.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #18 Skrevet 10. april 2008 er faktisk ikke lov for utlendinger å røyke hasj i nederland, men ingen bryrs seg om dte i nederland. selv ikke politiet der haha
Gjest Skrevet 10. april 2008 #19 Skrevet 10. april 2008 Jeg syns HI har tatt rett avgjørelse. Høres ikke ut som fyren kan eller vil skjerpe seg, og dette kommer etter alle solemerker til å eskalere fort og brutalt. Nei, sett hardt mot hardt og hold ham ute av livet ditt inntil/ hvis han skjønner hva som er viktig i livet.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #20 Skrevet 27. desember 2012 . Anonym poster: d97f42eac9cdeb1952797d45cb5c3f58
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #21 Skrevet 27. desember 2012 . Anonym poster: d97f42eac9cdeb1952797d45cb5c3f58 Ok. Har du en misjon med å dra frem en gammel tråd? Anonym poster: bc3b7f7a4cab82b0325e62ca0a70d3cf
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #22 Skrevet 27. desember 2012 . Anonym poster: d97f42eac9cdeb1952797d45cb5c3f58 og vitsen med dette var? Anonym poster: 435b3062f6d35af2755207c718b6161a
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #23 Skrevet 27. desember 2012 hvordan går det HI? oppdatering? Anonym poster: 435b3062f6d35af2755207c718b6161a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #24 Skrevet 28. desember 2012 stusset litt på at du sa en uke. hvor mage løyner kan han ha funnet opp på disse få dagene, og hvor sterk var kjærligheten mellom dere hvis en uke med feilgrep er nok til å gi opp hele forholdet? ikke for å kritisere deg, men du burde vel ha latt det gått lengre tid om dette var den store kjærligheten. Da hadde du ikke gitt opp etter bare en uke med motgang.skjønner forresten deg veldig godt at du ikke aksepterer slik oppførsell, men skjønner ikke at du ga det mer tid enn en uke før du gjorde det slutt med mannen du elsker Nei, hun burde ikke latt det gå lenger tid og utsette seg selv og barnet sitt for en narkoman. Anonym poster: 6fe6dfce51c0a24aa9126e50ba30aa5c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #25 Skrevet 28. desember 2012 Hahaha, for en tulling du er! Du kan ikke påstå at du elsker ham og samtidig slå opp på så tynt grunnlag, bare fordi han nekter å godta ditt idiotiske ultimatum om å kutte ut en kompis! Han er heldig som blir kvitt deg, du høres ikke helt god ut! Prøve å kontrollere ham på den måten er jo bare stygt! Nei, han har det nok mye bedre uten deg ihvertfall! Er det å ikke ville utsette sitt barn for en narkoman tynt grunnlag? Barnevernet er nok av den motsatte oppfatning gitt... Anonym poster: 6fe6dfce51c0a24aa9126e50ba30aa5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå