*ale* Skrevet 9. april 2008 #26 Skrevet 9. april 2008 " Er den din?" " Faen, du blir jo å sprekke snart" "Tror du ikke babyen inni der synes det er morsomt med en liten fest da?"- en som ikke skjønte hvorfor man ikke skulle drikke mens man er gravid.
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. april 2008 #27 Skrevet 9. april 2008 En super sær stamkunde spurte meg om jeg var blitt feit eller om jeg var gravid. Var ingen tvil om hva det var, jeg var 6 mnd på vei og fikk mage med en gang!!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. april 2008 #28 Skrevet 9. april 2008 "spist mye boller i det siste eller" Ble ganske så sinna ja... nå synes jeg det bare er komisk! Men da var jeg sikker på at jeg skulle kvele svogeren min;o)
hit og dit Skrevet 9. april 2008 #29 Skrevet 9. april 2008 Hei vennen. Er bare innom tråden din litt, mens eg googler neste emne her. Legen: You're my catholic cross (eg er åpenbart ein dårlig pasient, som har litt problemer med å ta kontrollene på alvor) Jordmor: You're not allowed to enter the delivery room, but have to stay in the stairway until the enema has functioned three times, you're shaved downstairs and had a shower! Rier i trappeoppgangen er ikkje morro....Iallefall ikkje med pågående klyster....
Yo&La+spire Skrevet 9. april 2008 #30 Skrevet 9. april 2008 Det værste var vel da mamma spurte om eg hadde vurdert abort, etter at eg hadde sagt at barnet var planlagt! Man planlegger da vel ikke barn for så og ombestemme seg vel?! Ellers så sa en venn av meg og sambo at "jo, eg ser at du har blitt litt større" og kikka på magen min.....Da var eg ca 5 uker på veg;) ikke antydning til mage engang.
Guttemamma75 Skrevet 9. april 2008 #31 Skrevet 9. april 2008 Var på Rema 1000 sammen med samboeren og skulle handle.. Han hadde på seg t-skjorte fra Bautas hvor det står : "jeg har utstyret i orden" Så går en av de ansatte forbi, kaster et blikk på meg og så på ham og sier; "ser at utstyret ditt funker ja"!!! Det var jo morsomt da bortsett fra at jeg bare var 6 uker på vei GRRRRRRRRRRRRRRRRRR! (Ja jeg hadde litt mage fra før av..) Samboeren min som er fra Stavanger hoppet opp på kne i sengen og sa (når jeg hadde vist ham testen) på kav stavanger dialekt : "hekkan, har eg smelt deg på tjukken"!!!!!!!!!!!! Har flirt litt av den ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå