ruffina Skrevet 9. april 2008 #26 Skrevet 9. april 2008 Ja, huff. Sikkert veldig tøft for mannen din som ikke har anledning til å være sammen med deg hele tiden. Skjønner dilemmaet, og de fleste har det kanskje sånn. Føler oss veldig privilligert dær. Flott at noen stikker innom deg da tiden ikke akkurat går så veldig fort fortiden. Men, vi er tøffe damer som holder ut det meste:-)
Ladycaliente Skrevet 9. april 2008 Forfatter #27 Skrevet 9. april 2008 Heisann beibifot.. Tusen takk for utrolig gode ord:) Ja det er tøft å gå igjennom dette å ligge slik på sykehuset, spesiellt når min kjære ikke har mulighet til å være her sammen med meg hele tiden. Jeg vet at han stakkar vil, og er her så mye som det lar seg gjøre. Unner ingen dette. Men valget er veldig enkelt sånn i forhold til jenta mi. Blir mere undersøkelser i morgen, så håper på gode forandringer. Stor klem og god natt til deg
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 9. april 2008 #28 Skrevet 9. april 2008 Takk og riktig god natt til dere begge to )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå