Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #26 Skrevet 9. april 2008 Så surt, ha så mye utdannelse og ingen jobb. Dårlige greier. Dårlige arbeidsgivere heter det;) Jeg syns butikk er litt kjedelig, ikke bra for ryggen min heller.. Jeg må ta opp kjemi2kj og matte mx for å komme inn, siden jeg skal være hjemme 1-2 år til så gjør jeg det mens jenta mi er hjemme med meg. For å bli farmasøyt er det 3 år høgskole, men jeg skal ta 3 år høgskole med farmasøyt og prøve å ta masterstudiet på siden. Det går an det? For når man har bachelor i farmasi kan man jobbe på apotek etc. Jeg har litt lyst til å jobbe innenfor forskning på legemidler:)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #27 Skrevet 9. april 2008 Ja, eller lite yrkesrettet utdannelse:) He he. Må nesten ta på meg ansvaret for det selv da vet du:) Ja, det kan være kjedelig i butikk, men vanskelig er det da ikke. Har hatt verre jobber for å si det slik. Men må du ikke vente med å ta masteren til du er ferdig med bacheloren sånn som i andre fag? Eller mente du master ved siden av jobb? Jeg prøvde å kombinere master og jobb, men det gikk ikke for meg. Men det var meg da. Ikke alle andre.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #28 Skrevet 9. april 2008 Nei, vanskelig er det overhodet ikke å jobbe i butikk, hehe. Men utrolig kjedelig og ikke bra for en som har bekkenløsning.. Jeg må vente jo Men venninnen min går master på farmasi nå og hun sier at hun kangjøre mesteparten av masteren sin i apoteket der hun jobber mens hun ikke har full stilling og er på uni resten:) Utover det er det jo ingen skam å "bare" ha bacheloren, kan gjøre nesten det samme.. Hva kan du bruke din utdannelse til da?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 9. april 2008 Nei, tydeligvis ingenting, ha ha! Den er jo ikke yrkesrettet,fra universitetet og greier. Og er jo bare 4 dumme år og alt.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #30 Skrevet 9. april 2008 Haha:/ Det syns jeg er kjedelig å høre. Kanskje du kan bli forsker. ;-) Satser på at du kommer inn på studier da- når får du v ite det ?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #31 Skrevet 9. april 2008 Min forskerkarriere gikk vel i grus da jeg slutta på master og flytta fra Bergen tenker jeg:) Får vel vite studieopptak i juli med samordna opptak. Slutten av juli kanskje?
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #32 Skrevet 9. april 2008 Ah Håper du kommer inn da. Kan du ikke fortsette på masteren din da?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #33 Skrevet 9. april 2008 Nei, kan ikke fortsette på den. Får ikke lov å forsøke mer etter en viss tid. Uansett ønsker jeg ikke det mer. Full av ganske negative følelser for den masteren etter de årene jeg sleit sånn med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå