Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Hei!! Tuppa våkna ikke før 1050 :-p Testen min er negativ og siden jeg hadde sex sist 26 mars burde den kanskje slå ut nå? Du da? :-p
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Negativt her også. Fane det var det jeg visst, vi er på vei mot overgangsalderen;) Hi hi.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Helvete heller, det har jeg trodd lenge. Hva med alle de fine eggene våre?! Står de bare til pynt de da? :-D Får bare prøve videre
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 Ja, de står til pynt! Akkurat som mitt overskuddslager av påskeegg i skapet, er det egg som er over sin dato.. Hmpf. Nei, regne litt på dette og jeg kan begynne å prøve fra juni måned tror jeg! Det er jo bare to måneder til det..
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Tåpelige egg. Helt på trynet spør du meg. Men har du også ustabil syklus? Hvordan gjør du det med prøving? Det er veldig vanskelig for meg å vite når jeg har eggløsning siden syklusen min er alt fra 5mnd til 2 mnd til 20 dager liksom..
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2008 Nei, om den fortsetter å være litt ustabil så kan det bli et problem. De to siste mnd har den bare kommet 4 dager etter den skulle, så bare vært lengre. Men OM den fremdeles er ustabil så bare har vi sex annenhver dag fra avsluttet mens. Det funker fint. Orker ikke EL-testing og slikt med det første. Om din er såpass ustabil nå så kan du jo kanskje teste for el?
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Ja, jeg må jo nesten pent det da, men de siste mnd har den vært ganske sånn 1 mnd og 4-13 dager. Det er jo i det minste en "syklus". Denne uken har det vært en del spotting eller hva jeg skal kalle det og det har jeg aldri hatt før. Kan det ha vært mensen liksom? Siden den kom sånn ca 28 dager senere? Før jeg fikk smørøyet hadde jeg 28dagers syklus.. på timen, hehe. Var mye lettere å lage barn da;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2008 Jeg hadde også 28 dager (+spotting da) før lille vampyr kom. Eller. Nei, da jeg slutta på pillene ble den 6 uker, sånn var det. Men regelmessig 6 ukers syklus da. Kan hende din syklus tuller seg mer fordi du hadde denne saen da? Kan ikke det skje? Du får vel uansett køpt billige el-tester på billigetester.no eller noe slikt. Så ikke man ruinerer seg på dyre tester..
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Ja, men den har jo vært helt på jordet etter jeg fikk smørøyet. Først etter 5 mnd, så 2mnd, så 1mnd 4-13 dager. Ja, men hvordan funker de strimlene? Skal jeg ta de til samme tid hver dag etc? Hver morgen?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. april 2008 He he, jeg hadde sammenhengende blødning hver dag i 10,5 måneder jeg.. etter fødselen og så utsabilt + mellomblødninger etter det. Herlig. Tror man tar hver eller annenhver dag? Hver morgen f.eks. ja. Om du har god tid så kan du jo bruke en innkjrøingsmåned til å finne ut når det er mest sansynlig at du har el. Men de sier jo at man alltid får mensen 14 dager etter eggløsning, så da har man noe å gå etter... Egentlig tenker jeg at om de e så ustabile som du sier, så kanskje bare regelmessige sex hele tida er bedre;)
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 Æsj, var det jeg trodde og, at jeg må ha mye sex. det orker jeg lissom ikke Hørtes ut som 10,5 fine mnd. misunner deg Jeg aner ikke hvordan sånne tester funker jeg:p har aldri prøvd på den måten der. Hehee. Sånn hadde jeg hatt normal syklus skulle jeg hatt eggløsning 24-26 mars fant jeg ut p babyverden.. Men mensen kommer jo ikke. Herrefred
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. april 2008 Du trenger jo ikke h sex hver dag da. Bare ta en kjapp en de dagene dere er slitne:) Ja, det var 10,5 flotte måneder. Tilfeldigvis var det hele permisjonen min også, så jeg fikk virkelig slappa av md den lille søte gutten vår ja...
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #15 Skrevet 9. april 2008 Så utrolig dumt Så du har jobbet til inntill nå "nylig" ? Hva er forskjellen på sånne strimler og vanlig stav?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 9. april 2008 Nei, har vært arbeidsledig siden endt permisjon. Gikk i vikariat før permisjonen. Strimler og stav? Forskjellen er ve at strimlene er billigere og har mindre embalasje rundt seg?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 9. april 2008 Ja, og så kan det være greit å samle urinene i en engangskopp eller noe før man bruker strimler.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #18 Skrevet 9. april 2008 Så de er like "sikre" som de andre altså? Orker ikke å blakke meg på CB:p Hvordan gikk det med den HR-jobben forresten ?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 9. april 2008 Ja, de skal være like sikre. Er du inne på den siden nå? De er ganske mye billigere både de el-strimlene og de graviditetsteststrimlene enn andre. HRjobben sa at de avgjør innen utgangen av april. Vet ikke noe enda. men tror det ikke gikk så bra.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #20 Skrevet 9. april 2008 Er inne der nå, Har kjøpt nå ;p Det er sånne de b ruker hos legen nesten ? hvorfor gikk det ikke så bra? :/
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 9. april 2008 Jeg tror kanskje ikke jeg er så kvalifisert bare. Og følelsen av at det ikke gikk så bra er der. De fleste hjemmetester er jo like sikre som de legen bruker nå for tida:)
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #22 Skrevet 9. april 2008 Huff da:( Har du noen andre jobber for hånden som du skal søke da? Som jeg sa i går, jeg heier på deg:) Nå får jeg bare vente til testene kommer, håpe mensen kommer, og håpe eggløsnign kommer en eller annen gang og at jeg blir gravid fort;) Men hvis jeg har ustabil syklus er kanskje sjansen for å bli gravid liten?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 9. april 2008 Man kan vel være heldig og treffe blink da:) he he Søker noen andre jobber også ja, men ikke så mye å søke som er litt relevant og som de ikke har interne kandidater til. men søker jo studier også da:)
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 9. april 2008 #24 Skrevet 9. april 2008 Du søker butikk og? Eller? Jeg hater å søke jobb, hehe. Alle jobber jeg har hatt har jeg fått via bekjente, tør ikke få avslag ;p Hva skal du studere? Jeg er kokk men skal videreutdanne meg nå og bli farmasøyt istedet.. Føler jeg har mer rygg til det:)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #25 Skrevet 9. april 2008 Nei, jeg søker ikke butikk nå. Siden jeg uansett søker meg inn på studier og har dagpenger igjen(jippi) og har 4 års høyere utdannelse, så blir det veldig lite relevant. Akkurat nå hvertfall. Egentlig er det ikke så ille å jobbe i butikk da. Søker meg inn på øk og adm-studier, to ulike, som jeg håper sammen med de 4 åra med sos.ant kan gi meg et ok og yrkesrettet resultat:) Hvor lenge må du gå for å bli farmasøyt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå