*Januarbaby*09 Skrevet 10. april 2008 #26 Skrevet 10. april 2008 Hei alle sammen:) jeg er 22 år (86-modell), og har en sønn på 11 mnd. er i 3pp nå, og har IKM 20.april. spennende:D
Gjest Skrevet 10. april 2008 #27 Skrevet 10. april 2008 heisann slenger meg inn her jeg oxo jeg blir 22 i førsten av mai ... snart bursdag *hurra* jeg har da sluttet på p- sprøyte og venter spent på første mens... håper jo at det blir en liten spire i 2009 men får bare vente å se jeg er foressten fra fredrikstad
Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt Skrevet 10. april 2008 #28 Skrevet 10. april 2008 Hei!! Det er helt supert å ha barn nå! Er så glad jeg fikk henne nå! Kunne ikke tenkt meg å vært yngre i alle fall, ikke eldre heller. Mannen min blir 32 iår da:-) Så han følte det var på tide for ham. Jeg har det i alle fall helt supert nå, festing er jeg ferig med for lenge siden og det meste man vil gjøre kan kombineres med barn, syns i alle fall jeg. Husker jeg grudde meg litt for hvordan det skulle bli å alltid ha en barnevogn på slep og at det kanskje ble vanskelig, men det falt helt naturlig. Ren rutine Og det deilige med å få barna nå er at når de er voksne så er jeg fortsatt foholdsvis ung og har masse tid igjen til å leve uten barn:) Jeg har ikm igår-idag - litt usikkert pga ustabil syklus. Har et par symptomer men negativ test igår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå