Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jo vært hyggelig å snakke og dele erfaringer med andre på samme alder.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tittei Frk.B. Jeg er ikke fylt 22 enda... men er 86mod viss det holder =) Har vært her inne en stund, men ikke hatt noe serlig kontakt med noen... Når er din ikm da??

Skrevet

Hei! Så kjekt.. :) Er bare jeg som er innmari heldig å ha bursdag tidlig på året. :)

Min ikm er ca. rundt den 17.april. Syklusen begynte å tulle forrige gang, men skal være ca da.. Hva med deg? Hvor i Norge er du fra?

Skrevet

Hihi jeg er desemberbarn.Jeg bor i Bergen!! Du da? Studerer du eller?

Min ikm er søndag eller mandag 13/14. Jeg har alltid hatt faste syklusser, hver 4de fredag på ettermiddagen, og før ca 3pp siden begynnte den å tulle seg. Så typisk, hvertfall når en leiter etter babytein hver eneste dag, og nesten time for time...

Skrevet

Ooo, så spennende! Da er det jo ikke så lenge til du har ikm. Har du noen god eller dårlig følelse?

Jeg er fra Fredrikstad. Har en pause fra studier i spes.ped, så nå jobber jeg litt. Hva med deg?

Har du/dere barn fra før?

Skrevet

Jeg bare jobber, mens jeg prøver å finne ut hva jeg vil gjøre fremover. Har en operasjonsskade på øynene så jeg sliter litt med å sammle synet pånært hold, så studere er litt uaktuellt, desverre.

Ååå, så spennende da, min søster studerte det også.

Nei første lille trollet på oss her, sluttet med prev i aug. Dere da? Snakket om det lenge?

Vet ikke helt om den følelsen. Er kjempe rart, aldri hatt noen spesiell tro på at det har sittet før, uten om en pp der ikm var 5 dager forsinket. Men nå har jeg drømt om babyer og gravid mager 4 dager på rad. Og jeg er mye lettere amper enn ellers. Å vi har egentlig bestemmt oss for å ta det rolig noen mnd for vi skal kanskje flytte..

Forresten, vet du hvordan vi forrandrer nick og profil å sånn. Jeg har aldri forrandret noe på profilen, men nick en gang å etter det når jeg skal logge meg inn får jeg bare opp en hvit side som står z-error på å ikke kan redigere eller noe...

Skrevet

Hva jobber du med,da? :)

Hm, det var rart.. jeg pleier i allefall å logge inn på "Din egen side", også brukerinfo, tror jeg.. Ble plutselig veldig usikker her nå. :)

Det er også vårt første barn. Gleder meg sånn! Sluttet på pilla for litt over et år siden, men har bare vært aktive prøvere nå i tre måneder ca. Er noe dritt at det ikke skal klaffe, altså. Jeg har vært på utredning og sånn, så jeg vet i allefall at jeg er frisk og rask. :)

Skrevet

86-modell her også. bursdag i september.

er fra Rørvik i Nord-Trøndelag.

hadde IKM på lørdag ,men ingen TR.....

jobber med videreforedling av laks.

Skrevet

Bonusmor til to prinsesser :) : Oj, så spennende! Har du testet,da? :D

Skrevet

Nå jobber jeg på sportsbutikk og som personlig assistent. Litt lyst å studere jus, eller jobbe med noe innfor markedsføring og organisering.

Du da...?

Hvordan fikk du utredning, bestillte du deg time eller?Jeg skulle bestille her for en stund siden. Over 2 mnd vente tid over alt jeg ringte og det kostet over 1000kr. Din kjære har han vært på utredning?

Syns jeg var veldig ung når vi begynnte å prøve, vi har ikke fortalt det til noen enda (vår hemmelighet til vi er 12uker hadde vi tenkt), men plutselig er det dukket opp babisser i magene til flere venninner.

Skrevet

nei vet ikke om jeg tør.....

sambo sier han ikke vil ha flere barn....han har tvillinger på 8.

men har ikke sagt noe på at jeg har slutta med p-plastre.

han har ikke kommet inni meg denne mnd, men vi har hadd sex så alt går jo an.

jeg tror barnet er ønsket også fra hans side om det kommer. vi får se...

tenkte å teste på lørdag hvis ikke TR er kommet.

ps. jeg byttet nettopp nick;)

Skrevet

trønderbærta 2pp : Ja, leste på profilen din nå nettopp at han hadde det. Siden han ikke har sagt noe på at du sluttet på p-plasteret, så er han sikkert ikke fremmed for tanken på å få et barn med deg! Siden du er over ikm, så synes jeg du skal ta en test jeg! :D

isi* snart 7pp: Jeg jobber på sfo, men har mest av alt lyst til å bli tannlege! Tihi, så vi får se hva som skjer fremover.. :)

Jeg har fortalt det til de nærmeste at vi prøver å få barn, for det er deilig å få litt støtte av de. De maser ikke, men venter heller til jeg kommer til de. To av mine bestevenninner har barn, og det er sååå koselig! :D

Tok utredning hos en privat gynokolog. Kostet 850,-, og fikk time bare tre dager etter jeg ringte. :) Nei, sambo har ikke vært der.. ikke enda..

Skrevet

Såg ikke helt innlegget ditt trønderbærta. Ikke meningen å virke overlegen. Er jo bare supert for dere med to jenter på 8 da=) snart gammle nok til å være barnevakt og de blir sikkert kjempe stolte... Har dere snakket skikkelig om barn, eller har han bare kommentert det??

Frk.B. Ja ikke greit å finne ut hva en skal gjøre... Så kos da. Vi er litt redd for at det skal bli mye mas, og ikke kan holdes innenfor familien viss vi forteller. Tenkte å ta utredning og så se hva vi forteller. Hadde vært godt å snakket med flere om det ja. Her er ikke han så veldig villig til å ta test, ser ut som det er gjenganger!!!

Noen planer for sommeren med/uten baby i magen da?

Skrevet

isi* snart 7pp: Ja, kanskje sant det, altså.. men jeg klarte bare ikke å dy meg. Måtte bare fortelle det til noen! :)

Vi har hytte på Hvaler, så skal nok være der veldig mye + en del jobbing. Hva med dere? :)

Skrevet

frk.b:Skjønner jeg godt!! Når vi bestemmte oss hadde jeg døds døøds lyst... Men vi to har jo snakket mye om det da. Til og med bestemt navn. (hehe ja vet vi er litt syke hehe) Så nå er det nesten blit naturlig for oss å snakke om det så av og til holder vi påå røpe oss... Men nå er jeg redd for at det kanskje kan være noe gale med en av oss så da er det kanskje best og bare fortsette og holde det for oss å heller kommemed en gledelig nyhet senere.

Åh høres deilig ut!!! Vi skal jobbe på ett landsted med foreldrene mine, som vi senere skal arve... Å jobbe tipper jeg. Lyst på en storbyferie siden det kanskje ikke er så greit av både praktiske og økonomiske grunner med barn på vei senere...

Hatt noen sympt da?El-tester du?

Skrevet

isi* snart 7pp: Hvilke navn har dere tenkt på,da? :) Vi har også snakket litt sammen om det.. tihi..

Vi har snakket om en tur til Krakow da, så det hadde vært koselig og fått til det. Hvor ligger dette landstedet,da? :)

Skrevet

Hei hei, melder meg inn her jeg også. Jeg er 85-mod, men født litt senere på året. Jeg og sambo prøver å få vårt første barn. Tror jeg hadde ikm i helga som var (litt usikker på syklusen min om dagen).

Så venter i spenning for å se om det er våres tur denne mnd:)

Skrevet

Hei hei!:) Jeg vil også være med her!;) 86 mod født i januar:) Ingen barn fra før. Hadde en ma i midten av februar, va da i uke 15. Nå håper jeg det går kjapt til spiren sitter igjen...hadde el i helga, tror jeg...så nå krysser jeg fingrer og tær:) Er forresten ifra Stord og er utdanna hudpleier:)

Skrevet

blir 22 den 17 april,... har ei jente på 21 mnd.... og har for ein mnd siden fått diagnosen PCO, eg lenger hatt mistanker om det... bor på stord i hordaland....

Skrevet

Er du fra Stord eller bare bor du der?:) Kanskje eit dumt spørsmål men PCO, hva er det?

Skrevet

heihei.. :)

jeg ble 22 nå i mars.. har ei datter som blir 2 år nå i april..

kommer fra sunnmøre..

som det står i nicket mitt så prøver vi å få laga ett søsken til tuppa.. ;P

Gjest fjælosgrøt er fløyelsgrøt
Skrevet

Blir 22 i august.. Har ei jente på 11mnd :-) Er offisielt prøvere fra idag etter SA 12mars.

Skrevet

Så gøy at det er noen med å uten barn her da. Hvordan var det å få barn "så tidelig" fordi om det ikke i grunn er det. Jeg er helt nervøs jeg. Men jeg har "festet frameg" og vi begge har lyst å bli unge foreldre. Føler vi får så mye mer ut av unger, livet som 40-50åringer å barnebarn... Hehe noen som enige? Men seff. alle elsker nok barna sine likehøyt å er miinst akkurat likegode foreldre om en får barn sent...

Noen med ikm i helgen?? Sympt? Jeg har på søndag, (om 3dager). Ingen standard sympt men i natt var 5te natten medRARE drømmer som har noe med graviditet eller spebarn. Og jeg eeer så trøtt og grinete, ligner ikke meg i hele tatt... Noen andre? Dere med små fra før av??

Skrevet

Jeg er 86-mod. :) Blir 22 i Juni.. Kommer fra Møre og Romsdal, og er utdannet kontormedarbeider.. Er nå såvidt inne i 3pp, håper virkelig spiren sitter denne gangen.. Selv om vi ikke har prøvd så lenge, føles det som en evighet.. Hadde IKM 7. April, og TR dukket opp denne gangen også.. :(

Skrevet

Ååh, men nå er jo snart el. Opp med stumpen!!! Jeg har troen på at det er mange som blir gravie i mai jeg...!! Jeg har troen på den mnd.. Masse januar barn =) Lyykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...