Gå til innhold

gravid ved one night stand

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja kan si meg enig der er synd på de guttene som FAKTISK blir lurt! Men de burde beskytte seg når de først skal ha one night stand!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig mange naive her.

Er helt enig om at de fleste burde være med på å betale, men det er noen omstendigheter som jeg mener jenta burde ta ansvaret. Hvis Jenta sier hun går på prevansjon og fortsatt blir gravid og absolutt vil beholde barnet får det være opp til henne ikke han. Han har jo ikke en dritt han skulle sagt uansett hva hun bestemmer seg for. Derfor mine "sterke" ord.

Regna med jeg kom til å få mange sterke meninger om det jeg sa.

Men det er utrolig mange utspekulerte jenter rundt om. Like dumt av jentene å ikke bruke velge kondom som prevansjon som noe annet, i og med det er det sikreste for alt. Det er det eneste guttene kan bestemme over å bruke.Men det er ikke mange gutter som vil velge dette.

Skrevet

Klart men skal beskytte seg hvis man ikke ønsker barn:)

Måtte bare snu litt på det her.

Vet om 2 stk menn som faktisk har blitt lurt i forhold også jeg.

DET er og ganske simpelt.

Han ene stakkars hadde ikke vært så lenge sammen med dama,men de hadde hatt et seksulet forhold et års tid før det igjen da.Så blei hun gravid....JØSS!!!Nei hun hadde sikkert kastet opp pilla da.....jadda....

var vel 4 venninder av ho som gikk gravid på samme tiden tror jeg ja...

Og han som ville ha hus og ordnede jobbforhold før barn ble nevnt.Nå er de fortsatt sammen da,men han er der mest pga ungen.

Så ei som etter 3 års forhold plutselig blei gravid mens hun gikk på pilla......jadda,for de hadde ikke vært kaniner i 2 år ivertfall....greia var at ho var så babysyk etter at jeg fikk min nr 2 at ho holdt på å gå på veggen.For å si det sånn så tålte ikke DET forholdet en unge.

Menn er kanskje naive,men de kan bli lurt de også.HELT KLART.

Og jeg synes med all rett de har grunn til å si at dette vil de ikke være med på eller faktisk å bli forbannet.

Skrevet

Neij derfor burde guttene ta konsekvensene! Og faktisk Beskytte seg! Om de overhode ikkje vil bli far! De kan skylle på jenten "DU SA DU GJIKK PÅ PILLEN" bla bla bla! Hvorfan faen kan ikkje han og beskytte seg da! så er han no vertfall sikker!

Skrevet

Kjenner du mange snusfornuftige mannfolk etter de har drukket "en halv bar" eller?

Mannfolk generelt tenker ikke langt når det kommer til sex,men når de da drikker så kan man jo tenke seg selv hvor langt de DA tenker:)

Skrevet

Eh ja? Derfor skal de stikke unna ansvaret? Fordi de er så dumme at de ikke kan noe for det? hahaha, dummeste jeg har hørt. Ser dere diskuterer at damen kan lure dem osv over her, men det er vel å kverulere litt for bredt, da det ikke er det som er saken her.

Saken er en one night stand, der man blir gravid ved er uhell.

Og da skjønner ikke JEG at det er noe å diskutere i det hele tatt. Tragisk tankegang!

Skrevet

Ja, jeg ble gravid etter en ONS. Eller, det var ikke akkurat frivillig fra min side.

Og ja, har kontakt med barnefaren, selv om det er vanskelig.

Skrevet

Jeg skulle ønske at far til førstemann bare hadde vært en one night stand....som jeg slapp å treffe igjen.

Skrevet

Hmm.. Skal man umyndiggjøre menn som drikker seg dritings? Blir menn frikjent ansvar for sine handlinger i beruset tilstand? Håper svaret ganske innlysende var NEI:

Det er igrunn helt uvesentlig hvordan barnet ble til; om mor ville lure far, om far var driting etc.. Det har ingenting med saken å gjøre. Man er begge voksne mennesker og vet (forhåpentlig) hvordan barn blir til. De har skapt et nytt menneske sammen, og dette barnet har rettigheter.

Om far ikke vil/kan stille opp for avkommet sitt med omsorg og kjærlighet, er hans absolut minste forpliktelse å gi barnet penger for å sikre gode leveforhold. Dette er BARNETS rett, og ikke mors. Men fordi hun er omsorgspersonen blir det likevel hun som forvalter pengene.

Skrevet

altså jeg er enig med de som mener at mannen ikke alltid bør stilles til ansvar og betale. Vi VET at gutter ikke tenker særlig langt, hvis de kan få seg et ligg i fylla så husker ikke de på kondomer osv. så hvorfor kan ikke vi jenter bare ta ansvar? Jeg synes at det finnes mange jenter som lurer gutta i seng, og ja jeg er da en av de som mener at hvis vi jenter ikke ønsker å bli gravide så kan vi ta lit mer ansvar også! ikke bare stole på p-pilla(noe jeg ble gravid av:P) men faktisk tvinge gutta til å bruke kondom!!

Det er VI som sitter igjen med magen og ungen, men synes fortsatt ikke det er riktig at en gutt skal bli tvunget til å betale i slike tilfeller som ble nevnt litt lenger oppe!!!

det er begges ansvar ja, men det er VI som blir gravide så vi bør faktisk ta litt mer ansvar enn som så!

Skrevet

He,he ja tror sånn lureri er vanligere enn man tror. Sambo var sammen med en når han var veldig ung(hormonell kåt tenåring). Han var veldig opptatt av sex da, det vart nytt og spennende hun ga han alt han ville når han ville, men han elsket henne ikke. Han ville slå opp. Hun tok med seg vennina si og tilbød han trekant. han ble litt til synes det var spennende. Han ville slå opp igjen hun sa hun var gravid. Han ble, hun mistet(har senere fått vite at hun løy). Hun var lei seg han ble for å trøste henne, men sa at hun måtte ta pilla hvis de skulle ha sex, hun lovet at hun gjorde det. Han slo opp etter en stund, hun ringte 3 månder senere hun var gravid. De prøvde på nytt, men han elsker henne ikke så det ble slutt. Hun tar heller ikke vare på barnet, far var ikke klar for barn men tok seg sammen og gjør sitt beste. Vi ble sammen 2 år senere, hun takler det ikke hater meg og vil ha han tilbake. Men han vil ikke. Hun bruker barnet og sex tilbud for å prøve å få han tilbake. Men han elsker henne ikke så han vil ikke. Så etter 5 år med utallige forsøk på å få sambo, fikk hun ny type, så begynte de å krangle mye og han snakket mye om å flytte for seg selv. Hun ble gravid igjen. Typens familie er sint på henne(dette har jeg hørt fra datteren til typen). Ble først irritert på dama. Men nå synes jeg bare synd på henne. Hun må jo være veldig usikker og ikke tro at noen kan elske henne for den hun er. Først brukte hun sex, så trekant, så graviditet, så barnet og nå graviditet igjen. Det verste er det at det snart er 2 barn som hun har ansvaret for. Tror ikke hun blir flinkere med første etter at hun har fått nr 2.... dette ble langt og litt utenfor tema, men ,men et eksempel på hvordan det kan gå. Elsker den modne mannen jeg har nå, men en gang var han en lettlurt tenåring.

Skrevet

Skjer det virkelig _så_ ofte at jenter helt bevisst lurer gutter på denne måten, altså? Det har jeg egentlig litt vondt for å tro. En gang i blant? Ja. Et utbredt problem? Neppe.

(Dessuten, enhver gutt som sier han ble lurt, prater vel ikke nødvendigvis sant. "Grei" unnskylding å ha når man har driti på draget i fylla.)

Det var vel uansett ikke den opprinnelig problemstillingen i denne tråden.

Kan ikke si noe annet enn at jeg er helt enig med Athiriell og Ludderet denne gang.

Skremmende og nedslående holdninger en del av dere har, synes jeg.

Skrevet

Tenker du i det hele tatt på barnet???!?!

Skrevet

Så genialt sakt,kunne ikke vært mer enig! noen her inne med minimalt lite hjerneceller!

Er jo åpenbart at de som synest så synd i de mennene som må betale for ungene sine er kjerringer som er gifte osv. Sannsyligvis kommer en del av dere til å bli skilt! Om far da ikke vil betale er det helt okey for dere da? Det tviler jeg på! Skaff dere en ny tankegang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...