Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 andre? HAr dere noe kontakt med barnefaren?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg ble gravid etter one night stan og fikk tvillinger )) Hr INGEN kontakt med barnefar, fordi jeg ville ikke at de skulle være med en idiot av en far, for dt er det han er. Han hadde aldri kunne ta vare med unger.Jeg skrev han ikke opp som far heller, for det var det vi ble enige om. Ungene har nå en stefars somvil adoptere dem, og det synes jo jeg er helt supert!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg tok abort. Barnefaren nektet for at han var faren, og jeg kunne vel aldri se for meg oss to i ett forhold. Var ikke klar for å bli enslig mor, så da var abort den eneste løsningen, følte jeg. Har ikke angret en dag! Nå er jeg sammen med drømmemannen min, og og vi har en nydelig gutt sammen!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Ble gravid med en two-night-stand, og vi samarbeider godt om barnet i dag, han er helgepappa og jeg har god kontakt med hele hans familie. Ble aldri oss to, men det er jeg i ettertid glad for da han har vist seg å ikke være av den trofaste typen...var feks. utro med meg når han hadde en annen kjæreste som han også bodde sammen med på den tiden...herlig fyr ja...not..glad jeg slapp å dele resten av livet med ham. :-)
2hærligegutter Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Jeg syntes det er veldig bra av deg å ikke skrive opp mannen som barnefar da han ikke vil ha barnet. Vet det er mange jenter som velger å beholde barnet uten samtykke av bf, men som absolutt skal ha pengene hans. Greit nok det at det er hans barn også og at han var med, men syntes ikke det er helt riktig at han må betale for noe han har sagt klart i fra at han ikke er klar for. Har ikke barn fra one night stand
The most famous Ludder Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Tragisk holdning på deg da! Han har like mye ansvar for den one night standen og abort er ingen selvfølgelighet!
2hærligegutter Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Syntes du virkelig det er riktig at mannen må betale for noe han ikke vil ha. Noen kommer godt ut av det uten å være kjærester, hos andre er det jenta som absolutt vil ha barnet og mannen har ikke noe han skulle ha sagt. Da syntes jeg det ikke er mer enn riktig at det er jenta som får ta annsvaret også økonomisk. Bare min mening.........
The most famous Ludder Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Han har jo like mye ansvar selv om han "ikke vil ha det"! Hallo, hvilken verden lever du i egentlig????
Gjest Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 oioi! Det skjer ikke ofte, men her må jeg si meg enig med Ludderet. "Syntes du virkelig det er riktig at mannen må betale for noe han ikke vil ha".. Noe? Det er faktisk snakk om et barn, et individ, et MENNESKE.. Når denne mannen har greid å reprodusere seg selv, mister han rettigheten til å "ombestemme seg".. Han er da tross alt far og skal ta ansvar for det. Også økonomisk.
mammaen til Luca Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Har en fantastisk sønn etter en fuktig natt på byen i London. Har lite og sporadisk kontakt med barnefaren. Jeg bestemte meg for å beholde babyen, og sa også dette til barnefaren. et var helt opp til han om han ville ha kontakt eller ikke. Har ikke et vondt ord å si om han, og det kommer jeg heller ikke til å få, men er litt skuffa over hvor lite kontakt det er blitt. Han står derfor ikke oppført som far, noe som visstnok er veldig frustrerende for NAV!!! Men får ikke ei krone i fedrebidrag hverken av staten eller av barnefar!!!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Helt idiotisk sakt av deg!! Barnefaren må jo ta ansvar. Og at han skal slippe unna med at han ikkje er klar for det er jo helt patetiskt sakt! Ka om Mora ikkje e klar for det da!?1 Hun må jo ta ansvar! men han skal liksom bare slippe unna! SEFØLGELIG SKAL HAN BETALE! Idiotisk kjerring du e!
*1+1=2 små* Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 gjelder det også om far blir lurt? dama SIER at hun tar pilla men lyver om det? Sorry men er litt enig, mange som utnytter gutta(sier ikke at dere som fikk barn etter one night stand gjorde det) også skal gutten betale?! MEn ellers så synes jeg jo egentlig at begge har ansvar
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 Da er det jo gutta som må bruke hode og tenke litt før de puler rundt da!?! Bruke beskytelse! DE vet jo at det alltid er sjangse for graviditet! Så det er faen ikkje synd i de! Om de overhode ikkje vil bli far og overhode ikkje er klar for det! da er det vell bare å bruke kondom!?! Vist ikkje kan man ikkje være så redd! faen ikkje synd i de! De slipper å ha noe som helst ansvar for et barn de har, men de må betale noen lusne tusenlapper! helt rettferdig!!
*1+1=2 små* Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 det er greit nok, men det finnes folk som blir lurt(nå snakker jeg ikke om en fuktig natt på byen) ja det er 2 som skal til men alikevel....... Folk får slutte å ha seg:P
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #15 Skrevet 9. april 2008 mannen sal betale...bio far her betaler ikke...
mamma-til-4 Skrevet 9. april 2008 #18 Skrevet 9. april 2008 1.dame vil på byen,ønsker seg baby og nå er det den tiden i mnd hun har mulighet. 2. mann drar til kompis,skal ha det moro med gutta og blir full som bare det. 3 dame møter mann på byen,tenker:hander er kjekk og full nok til og bli lurt. 4.dame forfører man som er dritafull og lettlurt siden det er maaaange mnd siden han har hatt sex i det hele tatt. 5.mann får romlet noe frem om:bruker du pille? 6.ja ,svarer damen,og de har sex 7.dame gravid 8.mann hysterisk. 9.dame sint fordi mann ikke vil det hun vil 10.dame får penger fordi hun har krav på det siden mannen er barnets far. Er dette riktig? Bare en måte å se det på liksom.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #19 Skrevet 9. april 2008 Håper ikke det er mange som følger denne oppskriften. Det er jo patetisk. Kan ikke skjønne de er i stand til å ta vare på et barn en gang med en sånn tankegang. Har vanskelig for å tro at flertallet gjør sånn:)
maria isabell Skrevet 9. april 2008 #20 Skrevet 9. april 2008 vil en ha barn uten mann,reiser en til stork i dannmark..ikke på byn..
petite fleur Skrevet 9. april 2008 #21 Skrevet 9. april 2008 Tviler sterkt på at mange følger den egosentriske oppskrifta der...Da har du faen ikke mye i topplokket.
mamma-til-4 Skrevet 9. april 2008 #22 Skrevet 9. april 2008 DET er jeg helt enig i,men det er nok fler som har brukt den oppskriften enn man tror..... Det er mange egoistiske og egenrådige damer som er desperate..... Så når de da blir desperate nok og ikke har penger til å dra og få hjelp andre steder så er det faktisk noen som gjør slikt. Forkastelig,men dog det skjer. Så sitter de og klager på at pappan ikke tar ansvar.....JADDA!!
maria isabell Skrevet 9. april 2008 #23 Skrevet 9. april 2008 skulle en bli gravid etter en one night stand ved et "uhell" er det noe anna,siktet til oppskriften på baby laginga litt lenger oppe..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #24 Skrevet 9. april 2008 Jeg vet om en som har blitt utsatt for en sånn metode. Selvfølgelig burde han ha beskyttet seg, men hun sa at hun brukte p-piller... sannheten var at hun gikk på pergo for å bli lettere gravid, og først da barnet var blitt et par år fikk han vite at han var blitt pappa. Antar det passet henne å få penger da... Så, ja, den oppskriften følges nok av flere enn vi aner rundt omkring, og jeg synes faktisk ikke det er det minste greit...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #25 Skrevet 9. april 2008 Er tvilsomt at dette skjer i de fleste tilfellene!! I så fall burde guttene bruke kondom når de er på byn og ikkje stole på kjerringene! Men er faktisk Små uskyldige barn i bildet! Så far burde betale uansett! Burde stille opp for barnet sitt! Helt umenneskelig å ikkje ville ha noe med sitt eget kjøtt å blod å gjøre , uansett hvilken situasjon en er i!Sex - beskyttelse=BARN! Sex er til for å skape generasjoner! Om man ikkje er klar for det BRUK KONDOM! det sikkreste! Lite dum som ligger med en fremmed og stoler på henne, må jo ta konsekvensene! sjønner meg ikkje på folk! HERRE! e jo ikkje synd i de! Skal de ha ubeskyttet sex så ta konsekvensene! Om de blir lurt eller ikkje! bare til å bruke hode det vell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå