Gå til innhold

Hei alle septemberdamer fra Nordstrand/Ljan!


Sch75

Anbefalte innlegg

Hei igjen! Ja, da sier vi bare klokka to, tirsdag den 12. august. Vi kan vel ikke unngå å vite hvem vi er da? Tipper vi rigger bra i landskapet på det tidspunktet!! Håper formen er bra, jeg har det godt, men har vokst noe heftig i det siste. Ønsker dere gode sommerdager så lenge! Hilsen Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flottings, da har jeg skrevet det ned i boka mi:-)

Er vel ikke stor tvil om hvem som skal treffes nei, hehe...

Ha en strålende sommer i møte, nyt været og varmen:-)

 

Klems fra meg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei igjen!

 

Nå begynner det å nærme seg møte dagen vår og jeg gleder meg. Har blitt 100% sykemeldt pga bekkenløsning og Isijas, så jeg kan dagen lang om noen ønsker å treffes tidligere:-)

 

Si ifra!

Fortsatt god sommer til dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dumt at du har fått bekkenløsning, men godt å ha fri fra jobb til å hente seg inn! Det er jammen ikke lenge før nå! Gleder meg til å treffe dere. Klokka to er ypperlig for meg. Sover dårlig om natta, så kommer meg ofte ikke opp før i tolv-tida..

 

Håper dere har det godt og at dere takler varmen! Jeg er glad vi skal til sørlandet i morra, der er det ikke fullt så varmt...

Vi sees den 12. august!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken to passer fint for meg også! Ønsker dere noen fine dager inntil da :-) Jeg har vært i ferie i to uker og det er deilig. Heldigvis ingen store plager ennå (krysser fingre og banker i bordet). Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flottings, jeg stiller kl 1400:-)

 

Holder på å koke bort her i varmen, så i morra blir det bading på høyt plan!!!!! Må kjøles ned hehe..

 

Vi sees om ikke lenge:-)

 

God tur til Sørlandet og god ferie til dere begge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...